----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oih, ei mitään herkkua, Muska :/! Tosiaankin, paranemista.
Täällä vaihteeksi kutsuivat lasta hakemaan kesken hoidosta, kotona 38,6. Mies tuli kotiin, oli käyny keuhkokuvissa, keuhkokuume, tetrasykliinikuuri... Itselläni oletettavasti keuhkoputkentulehdus. Toivotaan, ettei painu samalla tavoin keuhkon perukoille. Onhan ollu talvi.
Mutta eipä mittään, lääketieteen koekaniinina olo jatkuu, toivotaan vaivan väärti :)

Itsehän olen testaillut jo monta päivää, kahdesti päivässä :-D Posti toi raskaustestejä... Ei kyllä ole mitään viitteitä että olisin raskaana. Olen jo asennoitunut siihen etten ole.

Hirvi :) Oletko testaillut? Millä dpoilla menet?

Oisko nyt dpo15 menossa. Menkat ei oo vielä alkanu mutta eiköhän kohta oo hanat auki. Testi oli tosiaan nega mitä ounastelinkin kun se ällö metallinmaku hävis ku pieru saharaan. Mutta ei muutaku uuteen yritykseen. Ja saan ainaki nyt tehtyä loppuvuoden opinnot ja työharkat ihan suunnitelman mukaan niin en masistele edes pahasti.

Tsemppiä sinne pienelle ja äipälle! Jos löytyy kokonaisia valkopippureita maustekaapista niin heitä muutama veden kans naamariin - oon kuullu että se saattais suojata vatsataudilta. Tuttu vinkkas ja hällä ainaki toiminu!

M-M :) Oletko vielä testannut?

Tai päätitkö ihan odottaa menkkoja alkaviksi?

Jännää:3some:smiley-bounce013

Oireista : vatsaa välillä jomottaa, oikealla munasarjassa tuntemuksi, rinnat ihan "nippa nappa" arahkot.

Oletettavasti testaan aamulla!laughing7

Mutta on fiilis, että onko mahdollinen alkio pysynyt hengissäkään näiden tuplakuurien takia:sad010Viimeinen ab tabletti nielty yöksi.

Dpiu 10

Plussaa kaikille toivova!! :Heartred:wav

Olen testannut kaksi kertaa joka päivä, joskus kolmekin. Kaikki negaa. Oviksesta en tosiaan tiedä, voi olla mitä vaan. Tänäänkin ollut vatsakipuja.

Muista sitten testata aamulla :-)

M-M :) Oletko vielä testannut?

Tai päätitkö ihan odottaa menkkoja alkaviksi?

Jännää:3some:smiley-bounce013

Eipä oo menkkoja vielä kuulunu. Voi olla että kierto pitkittyy ku on kaamee ressi ja häslinki ollu päällä. Maanantaina alkaa työharjoittelu ja on pitäny säätää lastenhoidot ennen sitä. Ei ihan helppo nakki kun on itsellä 3-vuorotyö & ukkeli on yrittäjä ja pääsiäinen osu vielä tämän tulevan harjoittelun kanssa yhtäaikaa. Huhhai mitä säätämistä mutta saatiin seuraava 2 viikkoa ainakin nyt hyvälle mallille.

Mulla on yks digi kaapissa jemmassa ja jos menkat ei ala huomiseen mennessä varmistelen negan vielä digillä koska haluan vielä 100% varmuuden ennen kuin menen eristyspotilaita hoitamaan ja vaarallisia lääkkeitä käsittelemään.

Tähti & Hirvi - ootteko testannu? :)

Toivottavasti Muskalla helpottaa taudin kanssa!!!:smiley-angelic003

Myötätuulta kaikille ja plussia ketjuun!

Onko sinulla m-m nyt sitten kuitenkin vuoto myöhässä? Tuo on hyvä ajatus testata varmuuden vuoksi ennen mitään vaarallista.

Itsekin ajattelin testata paremmalla testillä ennen ensi viikon hammaslääkärikäyntiä, kieltäydyn sitten tarvittaessa röntgenistä. Toisaalta minä altistun töissäkin kaikenlaiselle ikävälle. En oikein tiedä mitä tehdä sen asian kanssa.

Minun testit on kaikki negaa. Ei se varmaan tärpännyt. Nyt kuitenkin jo kp 26. En tosin ole ihan herkimpiä testejä raaskinut käyttää.

Tähden kuulumisia odottelen minäkin.

Onko sinulla m-m nyt sitten kuitenkin vuoto myöhässä? Tuo on hyvä ajatus testata varmuuden vuoksi ennen mitään vaarallista.

Itsekin ajattelin testata paremmalla testillä ennen ensi viikon hammaslääkärikäyntiä, kieltäydyn sitten tarvittaessa röntgenistä. Toisaalta minä altistun töissäkin kaikenlaiselle ikävälle. En oikein tiedä mitä tehdä sen asian kanssa.

Minun testit on kaikki negaa. Ei se varmaan tärpännyt. Nyt kuitenkin jo kp 26. En tosin ole ihan herkimpiä testejä raaskinut käyttää.

Tähden kuulumisia odottelen minäkin.

Viime kierto oli 33 päivää ja nyt on menossa kp38 mutta voi olla että ressi pitkittää ja hormoonit kun kuopus tissittelee vielä välillä. Vois jo kyllä alkaa jos on alkaakseen niin ei venyis ihan mega pitkäksi tää kierto.

Lapsi vatsataudissa:sad001

Testi tänään siis nega dpiu 10. ,aikaisilla päivillä mennään:happy090

Hetkellisesti metallin maku suussa, palannut. Alavatsaa johmii menkkamaisesti, että kaipa ne sieltä pian alkaa.

Plussapuhallusta palstalle ja tsemppiä kaikille:gen014:gen014:gen014

Täällä näyttäis että olisi vuoto alkamassa. Voi kun aukeaisi hanat täysillä vielä tänään että pääsisin uuteen kiertoon! Kotona muutenkin kivempi potea kuukautisia ja ensi viikolla kiireinen työviikko, niin ei ole kiva siellä rättejä vaihdella.

Ostin macatabletteja lisää ja aion ottaa niitä nyt suurimmalla annoksella (= 4 tablettia) seuraavat kolme viikkoa, aloitin jo tänään. Viime kierroksessa söin vain yhden tabletin vajaan kahden viikon ajan kun ne olivat lopussa. Vaikka en tiedä onko macasta enemmän haittaa vai hyötyä.

Kaikista tärkein apuhan minulle varmasti olisi elämäntaparemontti, mutta ostapa sellainen nyt kaupasta...

Tässä on ilmeisesti vielä kaksi kiertoa aikaa saada vauva niin, että pääsee nauttimaan äitiyspäivärahoista vuoden 2016 tulotason mukaisesti. Eipä mitään paineita siis :-/

Tässä on ilmeisesti vielä kaksi kiertoa aikaa saada vauva niin, että pääsee nauttimaan äitiyspäivärahoista vuoden 2016 tulotason mukaisesti. Eipä mitään paineita siis :-/

Hirvi :) Se on puhuttava aihe.

Itsekin olen sortunut tuohon, mutta aikoinaan ennen yrittämistä.

Etenkin miehet laskelmoi ja meilläkin taas jotain laskelmoidaan, mutta vauva tulee silloin, kun päättää!:wink Vaikka miten olisi nuo suunnitelmat luotu täydellisiksi.

Siinä on selittäminen, ettei vauvoja voi tilata, kun mies kysyy tilannetta mahdollisesta raskaudesta:laughing021

Ei tässä kauheasti ole laskelmoitu, vaan täysi yritys on ollut päällä 2,5 vuotta, paria keskenmenojen jälkeistä taukoa lukuunottamatta. Mutta tuo äitiyspäiväraha olisi melkein kolme kertaa parempi laskettuna vuoden 2016 tuloista, en voi valehdella etteikö se harmittaisi!

Vuoto ei ole vielä alkanut, mutta kyllä se selvästi on alkamassa. Varmaan yön aikana. Tämä kierto jäi siis hieman lyhyeksi, kun viime aikojen keskiarvo on 30 päivää, ja nyt on kp 26. Mutta hyvä niin. Ovulaatio oli sittenkin etuajassa ellei sitten luteaalivaiheen pituus ole muuttunut. Ja nyt minulla on uusia ovulaatiotestejäkin niin tällä kertaa ei jää ovis bongaamatta.

Mun ei ole juuri tarvinnut edes miettiä äitiyspäivärahoja kun tulot olleet samanmoiset jo kauan. Samassa työpaikassa ollut jo 19v.

Mutta on kyllä eroa jos melkein kolminkertainen ero..

Täällä mahatauti jatkuu miehellä ja mulla. Arvatkaapa naiset kumpi huilii omassa huoneessaan ja makoilee sohvalla ja kumpi hoitaa 1v?

Muokattu viimeksi:
Ei tässä kauheasti ole laskelmoitu, vaan täysi yritys on ollut päällä 2,5 vuotta, paria keskenmenojen jälkeistä taukoa lukuunottamatta. Mutta tuo äitiyspäiväraha olisi melkein kolme kertaa parempi laskettuna vuoden 2016 tuloista, en voi valehdella etteikö se harmittaisi!

Vuoto ei ole vielä alkanut, mutta kyllä se selvästi on alkamassa. Varmaan yön aikana. Tämä kierto jäi siis hieman lyhyeksi, kun viime aikojen keskiarvo on 30 päivää, ja nyt on kp 26. Mutta hyvä niin. Ovulaatio oli sittenkin etuajassa ellei sitten luteaalivaiheen pituus ole muuttunut. Ja nyt minulla on uusia ovulaatiotestejäkin niin tällä kertaa ei jää ovis bongaamatta.

Hirvi :) Toivottavasti onnistaa ensikierrossa! Tsempit! :)

Onhan äitiyspäivärahalla tietty merkitystä, mutta sitten putoaa kotihoidontuelle, joka on ihan täysin nöyryyttävä raha...se ei tosiaan motivoi olemaan kotona lapsen kanssa. Tosin harva vie 9kk ikäistä vielä hoitoon, ihan niin pientä, kun ei raaski vielä laittaa.

Mun ei ole juuri tarvinnut edes miettiä äitiyspäivärahoja kun tulot olleet samanmoiset jo kauan. Samassa työpaikassa ollut jo 19v.

Mutta on kyllä eroa jos melkein kolminkertainen ero..

Täällä mahatauti jatkuu miehellä ja mulla. Arvatkaapa naiset kumpi huilii omassa huoneessaan ja makoilee sohvalla ja kumpi hoitaa 1v?

Muska77 :) Sulla on sitten paikka, jossa viihtyy :)

Nykyään harvoin pysytään noin pitkään samassa työpaikassa.

Mulla on yks digi kaapissa jemmassa ja jos menkat ei ala huomiseen mennessä varmistelen negan vielä digillä koska haluan vielä 100% varmuuden ennen kuin menen eristyspotilaita hoitamaan ja vaarallisia lääkkeitä käsittelemään.

M-M :) Kylläpä jännitetään, jos vaikka olisikin positiivinen... :smiley-angelic003

Takaisin