Pahoittelut Kettutyttö! Kp1 on aina pahin.. Halauksia täältäpäin. Hemmottele ja herkuttele tänään josko se tois parempaa mieltä..
Joo, kyllä tarvii salmiakkia ja suklaata hakee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pahoittelut Kettutyttö! Kp1 on aina pahin.. Halauksia täältäpäin. Hemmottele ja herkuttele tänään josko se tois parempaa mieltä..
Pahoittelut KettutyttöMutta ainakaan ei tarvitse turhaan menkkoja odotella. Uuteen kiertoon ja plussatuulia!
Kehtaanko sanoa? Dpo9 ja testasin aamulla. Nega tietysti. Eikä edes herkkistestejä, vaan kaapinpohjalta löytynyt rfsu, mikä on ehkä paskin testi ikinä. Hullu mikä hullu![]()
Pahoittelut KettutyttöMutta ainakaan ei tarvitse turhaan menkkoja odotella. Uuteen kiertoon ja plussatuulia!
Kehtaanko sanoa? Dpo9 ja testasin aamulla. Nega tietysti. Eikä edes herkkistestejä, vaan kaapinpohjalta löytynyt rfsu, mikä on ehkä paskin testi ikinä. Hullu mikä hullu![]()
No et oo mikään hullu tai sitten meitä on kaks! Ihanaa kun joku muukin on yhtä hurahtanut testailuunMulla on vasta dpo 6 menossa ja oon jo yhen testin tehny ihan sillä että on negatesti mihin verrata, hah! Kyllä minä aion testata jo dpo8-9 eli muutaman päivän päästä. Pitää käydä ostaan PC:n testejä lähimarketista ja kaapissa on Raskauskeijulta tilatut Firsresponse-testit mitkä on ihan ykkösiä! Pitää ottaa ilo irti tästä kuumeilusta kun tämä taitanee olla viimeinen kerta minun elämänkaaressa.

Vauvakuume on kyllä hirveä. Tänään kaupassa hiplailin (tiedän!) 50 senttistä bodya, ja tunsin ihan kipua. Tosin en tiedä onko tää vaan mun kaipuuta muutokseen (olen ollut ajoittain kyllästynyt elämääni), ikäkriisiä lasten kasvamisesta, loputon hoivaviettini, mitä olen tähän mennessä täyttänyt haalimalla eläimiä... Välillä mietin, että onko mulla vain ruusuiset muistot? Olenko hullu, kun vihdoin on tilanne että Lapset on isoja ja helppoja (10 ja 13), mulla on omaa aikaa niiden ollessa puolet viikosta isällään ym. Että enhän mä sitä uutta lasta "saa" pois, siinä olen kiinni 24/7... vaikka ainahan sitä jotain stressaa ja pohtii pärjäämistä. Toista lasta odottaessa musta tuntui mahdottomalta, että voisin rakastaa kahta, kun olin ollut esikoisen kanssa niin symbioosissa. Nyt ihan hölmö ajatus.

Heissan!!

huhh huh

Tuosta en ole kuullutkaan että maitotuotteita pitäisi välttää. Syön joka päivä ainakin jogurttia. Jospa se koskee kuitenkin vain niitä jotka eivät siedä laktoosia tms? Itse en saa maitotuotteista mitään oireita.
Minäkin tykkään testailla älyttömän aikaisin, ja viime kierrossa testailin kaiken lisäksi 3-4 kertaa päivässä. Tilailen testejä Ebaysta etten joudu ihan konkurssiin, mutta nytkin vaikuttaa taas siltä että ne eivät ehdi ajoissa ja joudun lisäksi ostamaan niitä vielä kaupastakin. Ovulaatiotestit ainakin myöhästyivät tästä kierroksesta, koska oviksen pitäisi olla jo ylihuomenna.
BMI on vielä korkea. Mä oon nyt kolmen vuoden aikana laihduttanut 43 kg. Nyt hitaasti menee alaspäin kokoajan mutta nimenomaan hitaasti haluan toimia. Liian nopea pudotus nimittäin häiritsee myös kiertoa tehokkaasti.
Onnistuminen optimoituu, kun olet mahdollisimman lähellä normaali bmi rajoja.

Tähti :) Kiitos maito vinkistä. En tosin käytä kuin kahvissa maitoa ja siinäkin useimmiten se on kaurajuomaa.
Immuunijuttuja ei ole testattu. Yksi km takana. Niitä tutkitaan vasta kolmannen jälkeen.
BMI on vielä korkea. Mä oon nyt kolmen vuoden aikana laihduttanut 43 kg. Nyt hitaasti menee alaspäin kokoajan mutta nimenomaan hitaasti haluan toimia. Liian nopea pudotus nimittäin häiritsee myös kiertoa tehokkaasti.

Ilmaiseksi lähettäisin tietysti. Ovistesteissä päiväys 3/2019, raskaustesteistä en päiväystä löytänyt...