----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut Kettutyttö :( Mutta ainakaan ei tarvitse turhaan menkkoja odotella. Uuteen kiertoon ja plussatuulia!

Kehtaanko sanoa? Dpo9 ja testasin aamulla. Nega tietysti. Eikä edes herkkistestejä, vaan kaapinpohjalta löytynyt rfsu, mikä on ehkä paskin testi ikinä. Hullu mikä hullu :p

Kiitos <3
Nyt jännätään sua sitten :)

Pahoittelut Kettutyttö :( Mutta ainakaan ei tarvitse turhaan menkkoja odotella. Uuteen kiertoon ja plussatuulia!

Kehtaanko sanoa? Dpo9 ja testasin aamulla. Nega tietysti. Eikä edes herkkistestejä, vaan kaapinpohjalta löytynyt rfsu, mikä on ehkä paskin testi ikinä. Hullu mikä hullu :p

No et oo mikään hullu tai sitten meitä on kaks! Ihanaa kun joku muukin on yhtä hurahtanut testailuun :grin Mulla on vasta dpo 6 menossa ja oon jo yhen testin tehny ihan sillä että on negatesti mihin verrata, hah! Kyllä minä aion testata jo dpo8-9 eli muutaman päivän päästä. Pitää käydä ostaan PC:n testejä lähimarketista ja kaapissa on Raskauskeijulta tilatut Firsresponse-testit mitkä on ihan ykkösiä! Pitää ottaa ilo irti tästä kuumeilusta kun tämä taitanee olla viimeinen kerta minun elämänkaaressa.

No et oo mikään hullu tai sitten meitä on kaks! Ihanaa kun joku muukin on yhtä hurahtanut testailuun :grin Mulla on vasta dpo 6 menossa ja oon jo yhen testin tehny ihan sillä että on negatesti mihin verrata, hah! Kyllä minä aion testata jo dpo8-9 eli muutaman päivän päästä. Pitää käydä ostaan PC:n testejä lähimarketista ja kaapissa on Raskauskeijulta tilatut Firsresponse-testit mitkä on ihan ykkösiä! Pitää ottaa ilo irti tästä kuumeilusta kun tämä taitanee olla viimeinen kerta minun elämänkaaressa.

I h a n a! Nega mihin verrata <3
Tää sulatti jostain syystä mun sydämen.

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Kettunen halaus ja pahoittelut typeristä menkoista!

Täällä dpo10 ja huvikseni testasin ja nega oli. Menkkojen aika alkaa la....

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut Kettutyttö:Heartred:hug013

Oliko niin, että sulla oli kaikki arvot kunnossa? Ei ole mitään immuunijuttuja?myöskään miehellä?

Miten sun paimoindeksi? Syötkö riittäväati hyvänlaatuista rasvaa?

Niin ja maitotuotteitahan ei suositella, kun yrittää raskautta.

Ajattelen vaan, voisiko jotain optimoida:smiley-angelic003

Vauvakuume on kyllä hirveä. Tänään kaupassa hiplailin (tiedän!) 50 senttistä bodya, ja tunsin ihan kipua. Tosin en tiedä onko tää vaan mun kaipuuta muutokseen (olen ollut ajoittain kyllästynyt elämääni), ikäkriisiä lasten kasvamisesta, loputon hoivaviettini, mitä olen tähän mennessä täyttänyt haalimalla eläimiä... Välillä mietin, että onko mulla vain ruusuiset muistot? Olenko hullu, kun vihdoin on tilanne että Lapset on isoja ja helppoja (10 ja 13), mulla on omaa aikaa niiden ollessa puolet viikosta isällään ym. Että enhän mä sitä uutta lasta "saa" pois, siinä olen kiinni 24/7... vaikka ainahan sitä jotain stressaa ja pohtii pärjäämistä. Toista lasta odottaessa musta tuntui mahdottomalta, että voisin rakastaa kahta, kun olin ollut esikoisen kanssa niin symbioosissa. Nyt ihan hölmö ajatus.

Hannuli77 :) Sitä ajattelinkin. Sinuna menisin sen mukaan :)

Ei kroppa ajattele, että sen aika on ohi, se tuntuu itsestä vaan siltä, koska yrittäminen on psyykkisesti vaativaa hommaa... Nuoretkin voi joutua yrittämään pitkään, vuosia...

Mulla vauvakuume on erilaista, lähinnä ajattelen enemmän tuota taaperoa, että hän saisi sisaruksen. Säästän itseä sillä, etten hiplaa kaupassa pieniä 50cm vaatteita, tiedän, että se on VAATIVAA:oops:Yritän pysytellä noissa 80-100cm kokoisissa ja valita niitä pojalle.

Niin kauan kuin on uskoa, on toivoa:smiley-angelic002
Ei olla ikäloppuja missään nimessä, vaan kypsässä iässä:love2

Mulla on niin ihanan tuttuja raskaustuntemuksia, että aion nauttia tästä illuusiosta loppuviikon ja tehdä sen negatestin sit vasta. :depressed:

:greet025 Heissan!!:gen014

Aloin tänään (kp10) testata ovista....ja siis mitä näenkään??...siis what?!:wideyed:
Melkein jo plussa:whacky011:drunken_smilie

Nyt kokemuksia??:rolleyes:

Siis onko nämä letrot näin tehokkaita?:wideyed:huhh huh:schoked025:laughing002

Täytyy soittaa klinikalle.
Inssi siis ilmeisesti jo huomenna kp11....

Last edited by a moderator:
Tuosta en ole kuullutkaan että maitotuotteita pitäisi välttää. Syön joka päivä ainakin jogurttia. Jospa se koskee kuitenkin vain niitä jotka eivät siedä laktoosia tms? Itse en saa maitotuotteista mitään oireita.

Minäkin tykkään testailla älyttömän aikaisin, ja viime kierrossa testailin kaiken lisäksi 3-4 kertaa päivässä. Tilailen testejä Ebaysta etten joudu ihan konkurssiin, mutta nytkin vaikuttaa taas siltä että ne eivät ehdi ajoissa ja joudun lisäksi ostamaan niitä vielä kaupastakin. Ovulaatiotestit ainakin myöhästyivät tästä kierroksesta, koska oviksen pitäisi olla jo ylihuomenna.

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Tuosta en ole kuullutkaan että maitotuotteita pitäisi välttää. Syön joka päivä ainakin jogurttia. Jospa se koskee kuitenkin vain niitä jotka eivät siedä laktoosia tms? Itse en saa maitotuotteista mitään oireita.

Minäkin tykkään testailla älyttömän aikaisin, ja viime kierrossa testailin kaiken lisäksi 3-4 kertaa päivässä. Tilailen testejä Ebaysta etten joudu ihan konkurssiin, mutta nytkin vaikuttaa taas siltä että ne eivät ehdi ajoissa ja joudun lisäksi ostamaan niitä vielä kaupastakin. Ovulaatiotestit ainakin myöhästyivät tästä kierroksesta, koska oviksen pitäisi olla jo ylihuomenna.

Hirvi :) Ei laktoosi, vaan klinikalta neuvottiin ennen ekaa inssiä, pari vuotta sitten.

Kaikki maitotuotteet minimiin/pois.

Aiheuttavat "liman" kertymistä kropassa, joka voi haitata raskautumista.

.

Katjusha :)

Mikä sun tilanne olikaan?:rolleyes:

Sen muistan, että kp1 oli samana päivänä meillä.

Mulle oli myös uusi tieto nuo maitotuotteet!

Tähti, kuulostaa tosi hyvältä! Soititko jo klinikalle? Pidän peukut ja varpaat pystyssä inssiä varten!

Just hoksasin että mulla on JO dpo7 menossa, laskin väärin. Mahan nippailut ja outo metallinen maku suussa sai mut tekemään jo yhden FirstResponse-testin. Mun viiva lasit näkee testissä jotain mutta se voi olla ihan hyvin vaan viivanpaikka. Minä näen aina toivo-viivoja omissa testeissä :grin Ylihuomenna teen aamulla testin niin sitten saa taas käännellä ja väännellä tikkua joka asennossa & valossa :p Huomenna on onneksi aikainen herätys tyttöjen kans ja suuntana päiväkoti & koulu niin en ehdi tikkuja tiiraamaan.

Tähti :) Kiitos maito vinkistä. En tosin käytä kuin kahvissa maitoa ja siinäkin useimmiten se on kaurajuomaa.

Immuunijuttuja ei ole testattu. Yksi km takana. Niitä tutkitaan vasta kolmannen jälkeen.

BMI on vielä korkea. Mä oon nyt kolmen vuoden aikana laihduttanut 43 kg. Nyt hitaasti menee alaspäin kokoajan mutta nimenomaan hitaasti haluan toimia. Liian nopea pudotus nimittäin häiritsee myös kiertoa tehokkaasti.

BMI on vielä korkea. Mä oon nyt kolmen vuoden aikana laihduttanut 43 kg. Nyt hitaasti menee alaspäin kokoajan mutta nimenomaan hitaasti haluan toimia. Liian nopea pudotus nimittäin häiritsee myös kiertoa tehokkaasti.

Kettutyttö :) Immuuniasioissa saa ainakin apuja sillä inssillä. Siksi meilläkin inssi auttoi, kun miehellä autoimmuunia.

Hienoa, että olet saanut painoa paljon alas!:happy119 Onnistuminen optimoituu, kun olet mahdollisimman lähellä normaali bmi rajoja.

Muista syödä riittävästi hyviä rasvoja :) Niitä voi ihan tankatakin :) Sokerit pois (paitsi kp1-3). Roskaruoka minimiin.

Tsempit!! :blob5:blob5:blob6:blob3:hello2:hello2:blob6

Tähti :) Kiitos maito vinkistä. En tosin käytä kuin kahvissa maitoa ja siinäkin useimmiten se on kaurajuomaa.

Immuunijuttuja ei ole testattu. Yksi km takana. Niitä tutkitaan vasta kolmannen jälkeen.

Tosi upea painonpudotus! Itse en löydä riittävää motivaatiota.

Vielä korjaus aiempaan, siis ennen inssiä noin 3vuotta sitten...aika menee niin nopsasti! Lapsi on just 2v, joten onhan mahassakin ollut sen 9kk ajan:laughing021

Mutta siis joo...maitotuotteet huonoksi, samoin kofeiini. Ei kahvia, eikä maitokahvia:laughing002

Mulla bmi ennen inssiä oli 25, eli todella ylärajoilla. Klinikalla vähän huomauttivat siitä, että pitäisi pudottaa. Silti kerrasta onnistui! :)

Nyt tilanne on se, että bmi on 20. Olen pudottanut raskauskilot ja vähän lisääkin, yhteensä 35kg. Paino on pysynyt poissa jo yli vuoden päivät!:p Välillä tulee sorruttua, mutta se ei romuuta diettiä:wink

Tsempit kaikille!!! :3some

Eikös hedelmöityshoitojen bmi-raja ole peräti 35. Eihän 25 ole vasta kuin normaalipainon ja lievän lihavuuden rajalla.

Mulla olis kaapissa One Stepin 12 ovisliuskaa ja 7 raskaustestiliuskaa. Olisi kiva antaa ne jollekulle teistä. Ehkä pöhkö idea, mutta ajattelin nyt ehdottaa kun tuli mieleen. Osoitetiedothan siinä pitäisi yv:llä sitten antaa, että saan paketin matkaan. :happy: Ilmaiseksi lähettäisin tietysti. Ovistesteissä päiväys 3/2019, raskaustesteistä en päiväystä löytänyt...

Tsempit ja plussapuhallukset! :wink Hoitoihin kannattaa tarttua, jos yhtään siltä tuntuu! Itsellä ainakin ihan hyviä kokemuksia, vaikka toki pettymyksiä ja haasteitakin oli. Tuntui silloin tärkeältä päästä vihdoin eteenpäin ja jotenkin helpotti se ajatuskin, että nyt teen kaiken mahdollisen asian eteen. Fiiliksiä toki varmasti yhtä paljon erilaisia kuin hoitoihin lähtijöitäkin, mutta tällainen oli oma kokemus.

Takaisin