----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
M-M, mä en oikeestaan tiiä onko mulla säännölliset. Siis kun monen vuoden kierukan käytön jälkeen oli ensin terolutit kolme kiertoa tasoittamassa ja niillä oli säännölliset. Tuosta kolmannesta tulin raskaaksi. Se meni kesken ja sen jälkeen pitkä 47 päivän kierto katkaistiin taas teroluteilla. Sitten kaksi letrokiertoa, joista tämä toinen. Että on kai. Tai sit ei. Kun tuo km sekoitti pakkaa.
Ennen kierukan nuorempana, oli muistaakseni säännöllisehkö.

Nyt niin järkyttävä turvotus, että oikeen naurattaa. Kuin valas vatsastaan :D

Peukkuja sulle ja muille piinailijoille!

M-M, eipä oikeastaan ole oloja. Koitan malttaa testaamista viikonlopulle. Viime kierrossa oli tyyliin kaikki oireet ja taisi testejä mennä 2 numeroinen määrä :roll: Koitan nyt malttaa ja asennoitua, että ei se vaan tule vaavi meille.

Mä olen muutenkin mielessäni ajatellut, että jos ei kesään mennessä, eli tän letro-kuurin, aikana tärppää, niin sitten luovutan. Tulkitsen kroppani ilmoittavan, että mun aika meni, nauti tästä mitä on. Vahvempiin keinoihin en halua mennä. Muutenkin, vauvan aika olisi NYT. Työ- ym. rintaman suhteen. Nyt olisi se hetki, kun olisi aikaa jäädä kotiin, kaikki optimaalista, muutoksia työrintamalla muutenkin tulossa. Mutta ikuisuuksia en voi jäädä haaveilemaan.

Kettutytöille peukkuja!

Mulla on nyt paripäivää ollut ”oloja”. Menkkoja odotan, koska tosi epätodennäköistä ois raskautua näin pian uudestaan. Menkoista ei oo koskaan tällasia oloja ollut. Tai sit on joku viiveellä iskenyt kohtutulehdus tai muu häikkä.

Kyllä ihminen voi olla pimee. Oon onnellinen siitä, että tää sama painon tunne, mikä raskaudessa oli alavatsassa on palannut. Vaikka tiedän, ettei raskaudesta tod näk ole kyse. Kroppa luo illuusion, niin kuin ois saanut takaisin sen minkä menetti. Järki huutaa haloo, mutta mielellä on ihan omat kuviot...:yuck:

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Voi että on monella jännät päivät menossa! Toivotaan plussa-aaltoa! :smiley-bounce016

Muksaa viikkoa kaikille! Meillä on tänään leppoisaa sairastupaa kun kuopus on kuumeessa & räkätaudissa.

Miten Tähti jakselee? Lähditkö sairaalaan?

Täällä dpo9. Ei ole oloja niinku nyt tässä vaiheessa ei vielä olisikaan oli tämän kierron tulos kumpi hyvänsä. Menkkojen aika alkaa vasta la.

Testi nega. Kolme päivää ”myöhässä”. Voisiko sit alkaa kiitos, että saa jatkaa yrittämistä.

Pahoittelut negasta Kettutyttö!
Onnea piinailijoille, plussapuhallusta sinne päin :)
Täällä ei kummempaa, nautiskelen ylenmääräisestä estrogeenistä. Kävin viime viikolla akupunktiossa ja oli äärimmäisen rentouttavaa. Varasin uuden ajan oletetun alkionsiirron alle. Huomaan vain, että työkalenteri pirulainen ohjaa, että alkionsiirtoa voi ajatella vain pe 23.3. koska yleensä ajat ovat sulatushommien vuoksi iltapäivällä. No, eipä se auta. Lauantaina nautin muutaman lasillisen ruoan kanssa naapurissa kyläilemässä. Jospa tästä taas pian alkaisi taas parin vuoden selvä pätkä ;) Sopii toivoa!

Kettutyttö, tiedän tunteen. Viime kierto venyi viikon pitkäksi ja testailin 2 numeroisen määrän negoja. Toivotaan että vielä plussaksi muuttuisi, muuten pikaista menkkojen alkua ja uutta kiertoa. Ärsyttävää tuollainen.

:greet025täällä selvittiin eilestä, sain lääkärin puhelimella kiinni. Koska kuumeeton ja pystyi nielemään, hän totesi, ettei hätää. Turvotus vaan lisääntyy, se liittyy tällaisiin leikkauksiin.

No nyt aamulla katsoin peilistä ja alienihan siellä näkyy, yläluomi turvonnut vielä lisääo_O, mutta posken turvotus on ehkä hieman tasaantunuut.
Kauhukseni katsoin peilillä suuhun, ylähampaissa ei ole ientä ollenkaan:wideyed: Se on leikattu pois:sad010Järkky näky:coldfeet:

Mutta ajatukset kohti positiivista, kp9:p

Plussatuulta ihan kaikille!!!:gen014:smiley-bounce016

Tilasin 8kpl herkkiä testejä... toivon ettei ennen keskiviikkoa (dpo10) pamahda laatikkoon. En vaan voi olla testaamatta, jos mulla on testejä kaapissa.

Mä pystyn hyvin, kun en meinaa uskaltaa tehdä kun aina inhottava tunne kun se nega tulee. Kyllä niin hatuttaa nyt taas.

Tilasin 8kpl herkkiä testejä... toivon ettei ennen keskiviikkoa (dpo10) pamahda laatikkoon. En vaan voi olla testaamatta, jos mulla on testejä kaapissa.

Sama täällä.. Oon naureskellu monesti itelleni, että onhan se tämäkin yhenlainen harrastus.. Minä taas tykkään tiirata näkyykö tikussa mitään ja jännätä että tuleeko plussaa. Kp 1 iskee sitten masis ja kp 2 yritän psyykata itteni "normaaliksi". Yleensä lohdutan itseäni kaikilla herkuilla mitä ei raskaana ollessa saa syödä eli kylmäsavulohta, aurajuustoo, viinii ja salmiakkii.

Mä pystyn hyvin, kun en meinaa uskaltaa tehdä kun aina inhottava tunne kun se nega tulee. Kyllä niin hatuttaa nyt taas.

Varmasti ottaa päästä ja harmittaa! Toivotaan vielä että plussaksi kääntyis (tai että menkat alkais ettei kierto veny.)

Salmiakkia minäkin yleensä rouskin kp 1-3 :D

Kettutyttö :) Noin kävi mullekin viimekierrossa, rouskutin muutaman salmiakin samassa tilanteessa kp1-3 ja silloin lähti pieni paikka irti takahampaasta.

Sitä lähdin sitten korjaamaan, lääkäri sanoi, että salmiakki on yksi pahin, jonka vuoksi paikat irtoo... no sitten kävi se onni, että se hammaslääkäri löysikin tämän todellisen vaivan! ....sillä tiellä nyt ollaan siis.

Jännään sun puolesta ja toivotaan sitä plussaa viimeiseen saakka:gen014:gen014:gen014

Ps. Olkaa varovaisia salmiakin kanssa:laughing002

Mä olen muutenkin mielessäni ajatellut, että jos ei kesään mennessä, eli tän letro-kuurin, aikana tärppää, niin sitten luovutan. Tulkitsen kroppani ilmoittavan, että mun aika meni, nauti tästä mitä on. Vahvempiin keinoihin en halua mennä. Muutenkin, vauvan aika olisi NYT. Työ- ym. rintaman suhteen. Nyt olisi se hetki, kun olisi aikaa jäädä kotiin, kaikki optimaalista, muutoksia työrintamalla muutenkin tulossa. Mutta ikuisuuksia en voi jäädä haaveilemaan.

Hannuli77 :) Et siis lähtisi esim. inssiä kokeilemaan? Inssi on kevyin mahdollinen hoitomuoto.

Jostain syystä ajattelen, että sulla on vielä "rutkasti" aikaa...:happy090

Löytyyhän niitä 50v. synnyttäneitäkin, tosin ei monia, mutta sinne saakka on viä vuosia:happy119

Kettutyttö :) Noin kävi mullekin viimekierrossa, rouskutin muutaman salmiakin samassa tilanteessa kp1-3 ja silloin lähti pieni paikka irti takahampaasta.

Sitä lähdin sitten korjaamaan, lääkäri sanoi, että salmiakki on yksi pahin, jonka vuoksi paikat irtoo... no sitten kävi se onni, että se hammaslääkäri löysikin tämän todellisen vaivan! ....sillä tiellä nyt ollaan siis.

Jännään sun puolesta ja toivotaan sitä plussaa viimeiseen saakka:gen014:gen014:gen014

Ps. Olkaa varovaisia salmiakin kanssa:laughing002

Eli onnekas salmiakki!

Toivotaan vielä että plussaksi kääntyis (tai että menkat alkais ettei kierto veny.)

Tindra :)
Mikä kierron venymisen aiheuttaa? Mitä tarkoitat tässä venymisellä? Onko venymisellä väliä, jos onkin raskaana...

Kun tarkka ovishetki on tiedossa, niin onhan "venymiseen" sitten jokin syykin ja onko se aina se kemiallinen raskaus?:rolleyes:

Kettutyttö :)
En usuta sua tekemään ovistestiä. Mulla edelliskierrossa venyi ja ovistesti oli voimakas plussa! Jotain siellä siis tapahtui. Viimekierrossa menkat alkoi normaali ajassa, eikä ovistestikään näyttänyt mitään.

Takaisin