T
Tähti ★
Vieras
Tähti, mekin koettu Muskan neuvo valtavan hyväksiJust äsken lopeteltiin :)
Hehhh, lopettelit linjat auki tännepäin, WAU!
Me kohta illan tullen aloitellaan, hihh

Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tähti, mekin koettu Muskan neuvo valtavan hyväksiJust äsken lopeteltiin :)

lisää uutisia, rinnat kipeytyi nyt heti OVIS päivänä...siis mitä
Tähti :)
Mulla myös joskus kipeytyy jo ovispäivänä. Mutta harvoin. Yleisimmin ei kipeydy näin vanhempana ollenkaan. Paitsi keskenmenneessä kipeytyi todella kovin.

Iski ihan kauhea paniikki kun aloin miettimään että en ole syönyt edes foolihappoa viikkoon, ja iskin naamaan 3,2 mg foolihappoa. Joillekin on määrätty 4 mg foolihappoa joten päättelin että sen verran sitä. uskaltaa ottaa. Otin laskelmassa huomioon sen että illalla otan luultavasti "univitamiinin" (=Mg + B), joka sisältää foolihappoa 0,8 mg, mutta en muistanut että olen ottanut tuon univitamiinin useimpina iltoina, eli olen sittenkin saanut foolihappoa aika hyvin.
Nyt on sitten vähän paniikki että olenko syönyt liikaa foolihappoa. Ei kai sitä voi ottaa liikaa kun se on vesiliukoinen? Tänään on luultavasti dpo 4-5.
Toivotaan pikaista plussaa sulle!
Tervetuloa Hippunen77!
Täällä tiputtelee vaan ei vuoda, odottelen nyt siis vuorostani kp 1: stä.

Jos testaisi vasta viikon kuluttua lauantaina. Tai katsotaan nyt jos innostun aiemmin. Mitään tuntemuksia ei ole, mutta luulen että mies toimitti tällä kertaa erittäin laadukasta tavaraa :-D koska maltettiin puuhastella pikkasen harvemmin (oltiin nimittäin riidoissa ja/tai harvinaisen väsyneitä). Normaalisti kun ollaan touhuiltu liiankin usein raskautumista ajatellen.

No siis, kun piti ottaa se toinen kerta, muttei päästy ratsaille, sillä taapero pyöri jaloissa koko illan ja nukahti vasta yöllä 02, joten kertaan jäi...
Tähti, siirrä toiveikkuus ensi kiertoon, kyllä täällä menkat on alkamassa hetkenä minä hyvänsä :))