----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:greet025 lisää uutisia, rinnat kipeytyi nyt heti OVIS päivänä...siis mitä:eek:

En muista, että kipeytyisi normisti, kuin viikko oviksen jälkeen.

Voiko näin äkkiä olla jo raskaana:wideyed::eek:?

.

Last edited by a moderator:
Hannuli :)
Hyvä että joku ratkaisu! Helpottaa..

Tähti :)
Mulla myös joskus kipeytyy jo ovispäivänä. Mutta harvoin. Yleisimmin ei kipeydy näin vanhempana ollenkaan. Paitsi keskenmenneessä kipeytyi todella kovin.

Kp 10 ja one stepin liuska haalea. Jos kp 12 yhtä haalea teen ehkä silti myös cb:n digin. Jokatapauksessa siinä kohtaa kun one step tummuu.

Iski ihan kauhea paniikki kun aloin miettimään että en ole syönyt edes foolihappoa viikkoon, ja iskin naamaan 3,2 mg foolihappoa. Joillekin on määrätty 4 mg foolihappoa joten päättelin että sen verran sitä. uskaltaa ottaa. Otin laskelmassa huomioon sen että illalla otan luultavasti "univitamiinin" (=Mg + B), joka sisältää foolihappoa 0,8 mg, mutta en muistanut että olen ottanut tuon univitamiinin useimpina iltoina, eli olen sittenkin saanut foolihappoa aika hyvin.

Nyt on sitten vähän paniikki että olenko syönyt liikaa foolihappoa. Ei kai sitä voi ottaa liikaa kun se on vesiliukoinen? Tänään on luultavasti dpo 4-5.

Täytyy sanoa, että ehkä mun kroppa olikin vaan kaukaa viisas, kun venytti kiertoa. Olen lasten kanssa lähdössä torstaina viikoksi etelään (mies jää tänne) ja tuskailin jo aiemmin, että normikierrolla ovis olisi osunut juuri tuohon. Nyt ehditään hyvin kotiin ja silloin on ukkokin varmasti innokkaana petipuuhiin, kun tulee 3 viikon tauko :)) Meinaan yllättävä ongelma tässä keski-iässä, että miehen suusta kuuluu sanat "en mä aina jaksa, en ole kone". Kerta viikkoon meiningillä on raskautuminen haastavaa, tai ainakin saa tähdätä tarkkaan sitä kertaa osumaan oikeaan aikaan. En yhtään ihmettele, että me nelikymppiset naiset ryhdytään puumiksi. No joo, vähän ilkeetä :))

Tähti :)
Mulla myös joskus kipeytyy jo ovispäivänä. Mutta harvoin. Yleisimmin ei kipeydy näin vanhempana ollenkaan. Paitsi keskenmenneessä kipeytyi todella kovin.

Kettutyttö :) Mulla eka kerta, ja on todella arat, vasta dpo 1.

Raskaana ollessa eivät kipeytyneet.

On nyt kovin erilaista. Kaikkea sitä voikin taas kummastella:wacky:

Iski ihan kauhea paniikki kun aloin miettimään että en ole syönyt edes foolihappoa viikkoon, ja iskin naamaan 3,2 mg foolihappoa. Joillekin on määrätty 4 mg foolihappoa joten päättelin että sen verran sitä. uskaltaa ottaa. Otin laskelmassa huomioon sen että illalla otan luultavasti "univitamiinin" (=Mg + B), joka sisältää foolihappoa 0,8 mg, mutta en muistanut että olen ottanut tuon univitamiinin useimpina iltoina, eli olen sittenkin saanut foolihappoa aika hyvin.

Nyt on sitten vähän paniikki että olenko syönyt liikaa foolihappoa. Ei kai sitä voi ottaa liikaa kun se on vesiliukoinen? Tänään on luultavasti dpo 4-5.

Hirvi :)

Tuskin on liikaa.

Onko ollut tuntemuksia? Koska aiot testata?

Tsempit! :)

Jos testaisi vasta viikon kuluttua lauantaina. Tai katsotaan nyt jos innostun aiemmin. Mitään tuntemuksia ei ole, mutta luulen että mies toimitti tällä kertaa erittäin laadukasta tavaraa :-D koska maltettiin puuhastella pikkasen harvemmin (oltiin nimittäin riidoissa ja/tai harvinaisen väsyneitä). Normaalisti kun ollaan touhuiltu liiankin usein raskautumista ajatellen.

Hirvi, toivottavasti tärppää <3
Ja en usko että yksi annos olisi liikaa ollut. Jatkat normisti niin kuin ennenkin.

Hei, täällä 40 v ensimmäistään toivova. Takana tuore kkm rv 9 ja lääkkeellinen tyhjennys. Raskas kokemus kaikin puolin, mutta pakko suunnata vaan katse tulevaisuuteen ja uuteen yritykseen. Aikaa ei tässä iässä ole hukattavaksi..

Tulin luomusti raskaaksi yk 2. Toivotaan, että onnistuisi uudestaan yhtä helposti. Nyt ei tietenkään voi yhtään tietää, miten kroppa toimii kkm ja tyhjennyksen jälkeen. Toivottavasti ei tule mitään takapakkia. Ensi viikolla jälkitarkastus yksityisellä.

Aurinkoista alkanutta viikkoa kaikille!

Tervetuloa Hippunen77 :)

Pahoittelut kokemuksesta. :hug013Toivotaan pikaista plussaa sulle!:cheers

Mukava saada uusia tälle palstalle:happy119

Hirvi :) Foolihappolisä on ainakin mama vitskuissa 500mg /vrk

Ilmeisesti suositus on noussut entisestä 400mg/vrk.

Jos testaisi vasta viikon kuluttua lauantaina. Tai katsotaan nyt jos innostun aiemmin. Mitään tuntemuksia ei ole, mutta luulen että mies toimitti tällä kertaa erittäin laadukasta tavaraa :-D koska maltettiin puuhastella pikkasen harvemmin (oltiin nimittäin riidoissa ja/tai harvinaisen väsyneitä). Normaalisti kun ollaan touhuiltu liiankin usein raskautumista ajatellen.

Hirvi :)

Älä hoppuile. Ja hauska tuo "priimaa tavaraa":laughing002

Täällä tuntui vaihteeksi samalta, ehdin kehua miehelle sitä super spermaksi:laughing002 No siis, kun piti ottaa se toinen kerta, muttei päästy ratsaille, sillä taapero pyöri jaloissa koko illan ja nukahti vasta yöllä 02, joten kertaan jäi...

Nyt toiveena, että kerta riitti. Ovis oli ohi aamulla.

Kaikille meille plussapuhuria!!

:signs003

Hippunen, pahoittelut kkm kokemuksesta. Itellä oli km jouluna myös. Tervetuloa kuumeilemaan :)

Tähti, sormet ja varpaat ristissä että oli super S ;)

Hirvi, malttia olisi valttia niin ei turhia pettymyksiä. Helpommin sanottu...

Hannuli, on toi rassaava toi sun tilanne :(

On: Hailakkaa viivaa ovistestiin. En viel tuhlaa digiä. Tänään tallettelupäivä silti ;)

Takaisin