Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitähän merkitystä tuolla milloin aloittaa letrot? Onko se kp2 vai 4?
Dpo 15, kp 29/28. Ei mitään. Ei viivaa, ei tuhrua, ei vuotoa. En ymmärrä, mitä *ittua tässä kropassa tapahtuu/ei tapahdu! Ultrattu 2 viikkoa sitten, että olis ovulaatio tapahtunut, voiko se näyttää väärin? Mulla on vuoden ollut kellontarkka kierto 28 päivää, aina alkanut pari päivää aiemmin vaaleanpunaisella tuhrulla. Nytkö se kiertojen sakkaaminen alkoi, juuri kun olis lertoresepti kourassa?
Mä en usko, että on superpaljon väliä. Hiukan liukuva on myös käsite kp 1, ainakin itsellä vuoto alkaa ihan minä vuorokaudenaikana tahansa, ettei se välttämättä tunnilleen mene aina samoin. Pääasia, että se lähtee mukaan follikkelia kasvattamaan.
Mikähän siinä on, ettei riitä siittiön ja munasolun kohtaaminen
Tähdellä tais olla kiva reissu :)
Täällä ei tavallisen reissutyöläisen arkea kummempaa. Eilen ajoin 6,5 tuntia yhden pysähdyksen taktiikalla, tänään takaisin. Kp 7 menossa ja kp 20 olis se jännittävä klinikkakäynti tulossa.
Henkinen valmistautuminen on käynnissä. Jotenkin sitä haluais jo tietää, vaikka mahdotontahan se on, että tuleeko vielä raskautta ja tuleeko toinen lapsi. Ihminen ei vissiin epävarmuutta siedä :)
Mitähän merkitystä tuolla milloin aloittaa letrot? Onko se kp2 vai 4?
Minäkin olen niin ahdistunut ja masentunut erinäisistä syistä, etten oikein viitsi edes kirjoitellakaan. Eipä ole paljoa kirjoiteltavaakaan. Ovis pitäisi olla käsillä mutten jaksanut testata tänään.
Syitä en tiedä, mutta keskenmeno on varmasti yksi vaikeimmista asioista.Muska77 :)
Oisko ovis sitten aiemmin tai myöhemmin...voisko olla siihen verrannollinen. Jos ovista vois ajoittaa sillätavalla omaan aikatauluun, sehän ois fiksua
Tosin en ole lääkäri, enkä tiedä tuosta lääkkeestä mitään.
Mistä sait mieleesi tämän ajatuksen
.

Jos helpottaa kenenkään ahdistusta, niin voin kertoa, että mulla on työkaveri reilu 20v., joka ei aio koskaan hankkia lapsia, sillä vihaa niitä.
Sanoo ottavansa adoptio lapsen.
Plussatuulia kaikille ja jaksamista tilanteiden keskellä!
.
^ Vihaa lapsia, mutta aikoo adoptoida? HÄH?