----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en usko, että on superpaljon väliä. Hiukan liukuva on myös käsite kp 1, ainakin itsellä vuoto alkaa ihan minä vuorokaudenaikana tahansa, ettei se välttämättä tunnilleen mene aina samoin. Pääasia, että se lähtee mukaan follikkelia kasvattamaan.

Dpo 15, kp 29/28. Ei mitään. Ei viivaa, ei tuhrua, ei vuotoa. En ymmärrä, mitä *ittua tässä kropassa tapahtuu/ei tapahdu! Ultrattu 2 viikkoa sitten, että olis ovulaatio tapahtunut, voiko se näyttää väärin? Mulla on vuoden ollut kellontarkka kierto 28 päivää, aina alkanut pari päivää aiemmin vaaleanpunaisella tuhrulla. Nytkö se kiertojen sakkaaminen alkoi, juuri kun olis lertoresepti kourassa?

Hannuli77 :)

Toivotaan, että olis se myöhäinen plussa!

Muutoin kuullostaa niin samalta, kun mun viime kierto... menkkojen alku on hyvin kellontarkka ja joutui odottamaan dpo17 asti kunnes alkoi, vaikka oli ultrattu tavallista aikaisempi ovis kp13.

Mä en usko, että on superpaljon väliä. Hiukan liukuva on myös käsite kp 1, ainakin itsellä vuoto alkaa ihan minä vuorokaudenaikana tahansa, ettei se välttämättä tunnilleen mene aina samoin. Pääasia, että se lähtee mukaan follikkelia kasvattamaan.

Päivä sinne tai tänne.... syökö kaikki muuten täällä niitä letroja?:rolleyes:

Oiskohan niistä apuja...tuumaan vaan...

Kummaa, että ihminen lajina on niin huono lisääntymään:meh: Mikähän siinä on, ettei riitä siittiön ja munasolun kohtaaminen:sorry:

.

Tähdellä tais olla kiva reissu :)
Täällä ei tavallisen reissutyöläisen arkea kummempaa. Eilen ajoin 6,5 tuntia yhden pysähdyksen taktiikalla, tänään takaisin. Kp 7 menossa ja kp 20 olis se jännittävä klinikkakäynti tulossa.
Henkinen valmistautuminen on käynnissä. Jotenkin sitä haluais jo tietää, vaikka mahdotontahan se on, että tuleeko vielä raskautta ja tuleeko toinen lapsi. Ihminen ei vissiin epävarmuutta siedä :)

Katjusha :) Reissu oli kiva :) Ainakin ajatukset sai muualle kaikesta arjesta, siitä syystä matkailua voi suositella...

Oli kiva palata kotiin ja huomata, että palstalla on myös uusia.

Teetkö työksi vallan reissuhommia?

Mitähän merkitystä tuolla milloin aloittaa letrot? Onko se kp2 vai 4?

Muska77 :)

Oisko ovis sitten aiemmin tai myöhemmin...voisko olla siihen verrannollinen. Jos ovista vois ajoittaa sillätavalla omaan aikatauluun, sehän ois fiksua:joyful:

Tosin en ole lääkäri, enkä tiedä tuosta lääkkeestä mitään.

Mistä sait mieleesi tämän ajatuksen:rolleyes:

.

Minäkin olen niin ahdistunut ja masentunut erinäisistä syistä, etten oikein viitsi edes kirjoitellakaan. Eipä ole paljoa kirjoiteltavaakaan. Ovis pitäisi olla käsillä mutten jaksanut testata tänään.

Hirvi :) Tsemppiä ja voimia:Heartred Syitä en tiedä, mutta keskenmeno on varmasti yksi vaikeimmista asioista.
Todella toivon, että pian teitä onnistaa.

.

Muska77 :)

Oisko ovis sitten aiemmin tai myöhemmin...voisko olla siihen verrannollinen. Jos ovista vois ajoittaa sillätavalla omaan aikatauluun, sehän ois fiksua:joyful:

Tosin en ole lääkäri, enkä tiedä tuosta lääkkeestä mitään.

Mistä sait mieleesi tämän ajatuksen:rolleyes:

.

Lääkäri sanoi että näytän ovuloivan itsekin mutta meinas et jos pikkuriikkistä buustausta. Mietin jos lähempänä ovista onko pienempi apu.

Minulta jäi nyt ovis tikuttamatta tässä kierrossa. Samoin vitamiinit ja muut poppakonstit ovat jäänet syömättä tällä viikolla. Ei ole aikaa, energiaa eikä vissiin oikein motivaatiotakaan entiseen malliin. Tässähän tulee testattua se teoria että se tärppää heti kun sen asian unohtaa. Paitsi että on se tuolla taustalla mielessä koko ajan kuitenkin.

Hirvi, toivottavasti olosi helpottaa pian :( Ikävää kun on vaikeaa. Omista ahdistuksista pystyn tietämättä tilannettasi tarkemmin ymmärtämään vähän, mutta hankalinta on sinulla. Toivottavasti sulla on joku jolle voit puhua.

Niin "nätissä" laskusuunnassa on käppyrä että :facepalm:

Liitteet

• Screenshot_20180214-165918.jpg
    Screenshot_20180214-165918.jpg
    605.8 KB · Katsottu: 185
Jos helpottaa kenenkään ahdistusta, niin voin kertoa, että mulla on työkaveri reilu 20v., joka ei aio koskaan hankkia lapsia, sillä vihaa niitä.

Sanoo ottavansa adoptio lapsen.

Plussatuulia kaikille ja jaksamista tilanteiden keskellä!:Heartpink

.

Katjusha :) Ollaan ihmeessä onnellisia saavutuksista :) Tuo pieni lapsi on maailman tärkein:Heartpink

Välillä pohdin, haluanko todella toisen lapsen...Sillä tämän kanssa kun kädet jo loppuu, ei satu oleen apuja.

Mutta kyllä toista yritetään silti :)

.

Jos helpottaa kenenkään ahdistusta, niin voin kertoa, että mulla on työkaveri reilu 20v., joka ei aio koskaan hankkia lapsia, sillä vihaa niitä.

Sanoo ottavansa adoptio lapsen.

Plussatuulia kaikille ja jaksamista tilanteiden keskellä!:Heartpink

.
:grin
Mä sanoin myös nuorena etten tahdo lapsia. Vielä 22. Sit 23 iski vauvakuume :angelic:

Ah tuota nuoruuden ehdottomuutta! Itse en myöskään koskaan halunnut lapsia tuossa iässä. 25-vuotiaana en muuta halunnutkaan. Mutta vain ja ainoastaan yhden. No, nyt kuumeilen kolmatta :)

Dpo 17, odottelen epätoivoisena menkkoja, huhuuu! :s

Just sitä!
Mulla ei ollut sopivaa miestä ennenku kolmekymppisenä, ja sitten olinki jo steriili :D Onneksi en haaveillut suurperheestä, sillä jäi melkein ”luu” kouraan. Onneksi tuo yksi edes saatiin, olin 43 v. ja täysin valmis ajatukseen!

Takaisin