Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tähti mikä päivä lähdette matkalle? Ehdit varmaan käydä verikokeesss ennen sitä?
Onko teillä pitkä loma? Voihan lomailun aloittaa varuuksi rennosti ja ottaa testejä mukaan.
Mulla oli junioria yrittäessä kierrot 27-29. Sit tuli pidempi kierto olikohan 34. Olin jo et jee mut sit menkat alkoi. Sitä seuraava kierto toi plussan. En tiiä mistä pidempi kierto johtui.
Voihan lomailun aloittaa varuuksi rennosti ja ottaa testejä mukaan.

Ei ne koskaan silloin ala kun toivoo, ja päinvastoin :-/ Mutta vielähän tässä on aikaa

Tähti, Tykkäys, että tuli ratkaisu. Mieluummin oltais kyllä plussa nähty.
Joo, painiskelen aika tavalla tämän ikä-asian kanssa. Juuri nyt olen sitä mieltä, että uusi raskaus voi olla liian suuri koettelemus kropalle. En ole toipunut edellisestä, miten kestäisin seuraavan? En pysty kunnolla juoksemaan, koska joillakin lenkeillä tuntuu, että "tavara" tippuu pihalle. Ei sillä, voin jättää juoksun, mutta jotain se kertoo, että kroppa on pysyvästi muuttunut huonompaan suuntaan. Olen jumpannut corea ja lantionpohjaa, mutta eipä tuo ihmettä ole tuonut. Aloiitn lenkkeilyn yli 6 kk synnytyksestä, enkä juokse paljon (en edes joka viikko), syy ei voi olla, että olisin liian aikaisin tehnyt liian paljon. Jumpassa yritän käydä vähintään 2 kertaa viikossa. Mieheni ei näe vaihtoehtoa, ettei niitä pakastealkioita siirretä. Olen siis puun ja kuoren välissä. Aikaa on muutama kuukausi tehdä ratkaisu, ja se ahdistaa.
Pystyn samaistumaan tilanteeseesi. Siinä on niin kaksi puolta. Ikä tuo haasteet kropalle ja palautuminen on eriä, kuin nuorena. Muska, menossa dpo 6. Ei mitään tuntemuksia. Olen varma, että on negakierto. Katseet jo seuraavassa, kun alkais ens viikon lopussa.
Katjusha, vaikea päätös sinulla :/
Mutta sinä jokatapauksessa mahdollisen lapsen kannat, ei miehesi, eli sinulla kuuluu olla päätösvalta loppujenlopuksi.
Kysele teidän klinikalta juttuja ja kysymyksiä. Voi auttaa päätöksessä.