----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti mikä päivä lähdette matkalle? Ehdit varmaan käydä verikokeesss ennen sitä?

Hirvi :) Ehdin kiireessä ylihuomenna, ellei menkkoja näy.

Nyt itseasiassa olin jo satavarma, että nyt ne alkoi, kun oltiin ruokatunnilla ja jotain holahti housuun. Kipitin lujaa veskiin siteen kanssa, niin mitä...vain VALKKARIA!!:eek::wideyed:

Vatsaa jomottaa välillä niin menkkamaisesti, etten tiedä mitä ajatella...

Mulla oli junioria yrittäessä kierrot 27-29. Sit tuli pidempi kierto olikohan 34. Olin jo et jee mut sit menkat alkoi. Sitä seuraava kierto toi plussan. En tiiä mistä pidempi kierto johtui.

Mulla oli junioria yrittäessä kierrot 27-29. Sit tuli pidempi kierto olikohan 34. Olin jo et jee mut sit menkat alkoi. Sitä seuraava kierto toi plussan. En tiiä mistä pidempi kierto johtui.

Muska77 :)

Joskushan voi venähtää...mulla yleensä syy ollut työtressi, mutta siitä on päästy alanvaihdon myötä.

Ja menkat on nyt entistä tarkemmat 29pv, iän myötä.

Toivotaan, että tämä kierto on nyt sulla se onnekas!! :)

Voihan lomailun aloittaa varuuksi rennosti ja ottaa testejä mukaan.

Muska77 :) Samaa mieltä, mutta mies aloittaa loman TÄYSILLÄ. Joten hän haluaa tiedon ennen sitä.

Jotenkin toivon menkkoja, kumpa jo tulisi:smiley-angry017

Ei ne koskaan silloin ala kun toivoo, ja päinvastoin :-/ Mutta vielähän tässä on aikaa

Hirvi :) Kiitos. Näinhän asiat menee aina ristiin rastiin :) Lähdin ostaan raskaustestejä, koska varaamani kaikki testit loppui.

Hämmentävää:smiley-ashamed008

Mahaa juilii nytkin lähinnä muniksista tällä hetkellä ja pelkkää paksua valkkaria hulahtelee:shaking2 Niin epäselvältä vaikuttaa..:eek:

Jotenkin tuntuma ois, ettei menkkoja ehkä tulekkaan, vaikka tässä tilanteessa ne ois jopa tervetulleet!:dance018

Last edited by a moderator:
Tähti, Tykkäys, että tuli ratkaisu. Mieluummin oltais kyllä plussa nähty.
Joo, painiskelen aika tavalla tämän ikä-asian kanssa. Juuri nyt olen sitä mieltä, että uusi raskaus voi olla liian suuri koettelemus kropalle. En ole toipunut edellisestä, miten kestäisin seuraavan? En pysty kunnolla juoksemaan, koska joillakin lenkeillä tuntuu, että "tavara" tippuu pihalle. Ei sillä, voin jättää juoksun, mutta jotain se kertoo, että kroppa on pysyvästi muuttunut huonompaan suuntaan. Olen jumpannut corea ja lantionpohjaa, mutta eipä tuo ihmettä ole tuonut. Aloiitn lenkkeilyn yli 6 kk synnytyksestä, enkä juokse paljon (en edes joka viikko), syy ei voi olla, että olisin liian aikaisin tehnyt liian paljon. Jumpassa yritän käydä vähintään 2 kertaa viikossa. Mieheni ei näe vaihtoehtoa, ettei niitä pakastealkioita siirretä. Olen siis puun ja kuoren välissä. Aikaa on muutama kuukausi tehdä ratkaisu, ja se ahdistaa.

Tähti, Tykkäys, että tuli ratkaisu. Mieluummin oltais kyllä plussa nähty.
Joo, painiskelen aika tavalla tämän ikä-asian kanssa. Juuri nyt olen sitä mieltä, että uusi raskaus voi olla liian suuri koettelemus kropalle. En ole toipunut edellisestä, miten kestäisin seuraavan? En pysty kunnolla juoksemaan, koska joillakin lenkeillä tuntuu, että "tavara" tippuu pihalle. Ei sillä, voin jättää juoksun, mutta jotain se kertoo, että kroppa on pysyvästi muuttunut huonompaan suuntaan. Olen jumpannut corea ja lantionpohjaa, mutta eipä tuo ihmettä ole tuonut. Aloiitn lenkkeilyn yli 6 kk synnytyksestä, enkä juokse paljon (en edes joka viikko), syy ei voi olla, että olisin liian aikaisin tehnyt liian paljon. Jumpassa yritän käydä vähintään 2 kertaa viikossa. Mieheni ei näe vaihtoehtoa, ettei niitä pakastealkioita siirretä. Olen siis puun ja kuoren välissä. Aikaa on muutama kuukausi tehdä ratkaisu, ja se ahdistaa.

Oi joi Katjusha :Heartpink Pystyn samaistumaan tilanteeseesi. Siinä on niin kaksi puolta. Ikä tuo haasteet kropalle ja palautuminen on eriä, kuin nuorena.

Mun vatsalihakset palautui hyvin, mutta selän asento muuttui luultavasti pysyvästi, lantion kohdalta. Vatsallaan nukkuessa herää siihen, että selkä on "jäykkä". Mitään kipuja ei ole tms. Uudesta raskaudesta toipumista miettii kyllä ihan väkisin.

Sinuna ehkä ottaisin kuitenkin riskin raskaudesta, kun menihän se muutoin hyvin :)

Onko sulla todettu laskeumaa?
Voisin myös varovasti kannustaa kokeilemaan tosin sinä tunnet kroppasi parhaiten ja tuut tekemään varmasti oikean päätöksen.

Kp15. Tein aamulla testin ja aluksi näkyi vain halakka viiva, mutta kun olin lähdössä töihin vilkaisin tikkua vielä niin olikin vahvempi. Ei plussa vielä mutta pian kyllä. Eilen hommailtiin. Tänään onnistuu myös mut pe vielä auki. Voi olla et mies lähtee töihin ennenkuin ehdin töistä kotio ja tulee vasta aamulla.

Muska77, jälkitarkastuksessa ja heinäkuussa gynellä sanottiin, että lievä laskeuma, mutta normaalia. Eihän se siitä ainakaan parane uuden koitoksen myötä...

Puhutaanko kohdun laskeumasta vai rakon? Nuo on ikäviä. Mun äidillä on jälkimmäinen ja pelottaa myös tuleeko mullekin jossain vaiheessa, liekö perinnöllistä. Viimeisin synnytys olikin leikkuu ja pelkäsin alatieväännössä sitäkin et miten valahtaa paikat.

Mikä tilanne Mollukalla? Vahvistuiko viivat? Entä onko oireita? Entä Muumi-mammalla? Ja Kettutytöllä?

Muska, enempi taitaa olla rakon ja kakkosen laskeumasta kyse. Kohdun laskeuman voisi kuitenkin eliminoida kohdun poistolla, sekin voi olla ratkaisu monenlaisiin ongelmiin, ei pelkästään huono asia.

Muska, menossa dpo 6. Ei mitään tuntemuksia. Olen varma, että on negakierto. Katseet jo seuraavassa, kun alkais ens viikon lopussa.

Katjusha, vaikea päätös sinulla :/
Mutta sinä jokatapauksessa mahdollisen lapsen kannat, ei miehesi, eli sinulla kuuluu olla päätösvalta loppujenlopuksi.
Kysele teidän klinikalta juttuja ja kysymyksiä. Voi auttaa päätöksessä.

Muokattu viimeksi:
Muska, menossa dpo 6. Ei mitään tuntemuksia. Olen varma, että on negakierto. Katseet jo seuraavassa, kun alkais ens viikon lopussa.

Katjusha, vaikea päätös sinulla :/
Mutta sinä jokatapauksessa mahdollisen lapsen kannat, ei miehesi, eli sinulla kuuluu olla päätösvalta loppujenlopuksi.
Kysele teidän klinikalta juttuja ja kysymyksiä. Voi auttaa päätöksessä.

Kettutyttö :)

Silti, tsempit tähän kiertoon :)

Koskaan ei tiedä

Last edited by a moderator:
Tähti, kiitos :)
Tottakai toivon, mutta otin vähän pessimisti ei pety asenteen, välttääkseni hirveän putoamisen. Tiedä ja mene, voi silti tulla hetkellinen romahdus mutta toivon ettei.

Plussatkaa te tytöt tässä kierrossa. Meikällä vasta kp 22 ja mahdollisesti 6 dpo - menkat tuntuu alkavan ihan näillä näppäimillä ... Huoh, ee toemi kroppa ennee...

Täällä päivällä tämmöinen viittävaille-juttu. Ehkä käyn tekemässä vielä yhden nyt niin näkee onko jo plussa. Mies ollu töissä ja tuli vasta äsken mut "pakko kellistää". Mua myöskin väsyttää mut ei auta.

Viimeisessä virheellisesti 16 kun pitäs olla 15.

Liitteet

• IMG_20180201_183608__01.jpg
    IMG_20180201_183608__01.jpg
    485.8 KB · Katsottu: 183
Muokattu viimeksi:
Takaisin