----45+++++ kuumeiset

Kiitos kysymästä - tällä kierrolla mennään. Kp 29. Eipä ole vähään aikaan kierto venynyt yli 28 pv.

Eilen testasin negaa aamulla, mutta täällä on parempia uutisia, joten jäi raportoimatta. Nyt en testaa ainakaan vähään aikaan..:rolleyes:

Pernilla :) Jospa olisit kuitenkin raskaana:happy:

.
 
Last edited by a moderator:
Kp12. Haaveilin puuhasteluista toissapäivänä ja eilen, mutta väliin jäivät. Toisaalta
mies sai tänä aamuna kipsin pois kädestä eikä ovista vielä näy, joten ehkä parempi,
et harrasteltais vaikka tänään.

Toissa päivänä kävi silleen, et kun mies on pitkään halunnut katsoa uutta Tshernobyl
-dokkaria niin me sitten katottiin sitä kaks jaksoa. Vihjailin siinä miehelle, et kiinnostais
puuhailut ja menin yläkertaan odotteleen. Miestä ei näy ja mä nukahdin. Aamulla sit
kyselin asiasta, et rupesko hän vielä töitä tekemään (saikku loppui viime keskiviikkona)
niin hän sanoi, että eikun hän luki ydinvoimasta artikkeleista. Aihe kuulemma kiehtoo
häntä niin. En voinut suuttua siitä, että hävisin ydinvoimalle :hilarious: Mies ei ollut kuulemma
tajunnut mun vihjeitä. Voi johtua siitä, että dokkari oli juuri menossa ja se oli mielenkiintoinen.
Kyllä se muakin kiinnosti, mut ehkei kannata haaveilla seksistä, jos kattoo Tshernobyliä :grin
Karmea, mutta hyvin tehty dokkari o_O Tulee uniin ne kamalat ihmiskohtalot :sour:
Eilen katottiin yks jakso lisää ja oltiin niin väsyneitä, ettei jaksettu muuta kuin mennä
nukkuun. Oon päättäny, että katotaan koko dokkari ennen juhannusta, kun mies on
siitä niin kauan puhunu. Hän sitä paitsi joutuu kattoon mun kans hömppäleffoja tuon tuosta :hilarious:

Tänään menen taas joogaan. Oon sanonu miehelle, et jooga herättää halut. Hän yks päivä
totesi, että kyllä sen huomaa, milloin oon käyny joogassa, jos hän unohtaa. Sanoin, että silloin
sun pitää olla aina valmiina :grin:grin
Kieltämättä mielenkiintoinen tuo Tsernobyl -dokkari. Onnettomuus on jäänyt mieleen ikuisesti.
 
Yölento ja Hentohaave :)

Täällä oli luomuna tosi kellontarkka kierto 29/29.

Letrot pidentää mun kiertoa aina noin 2-3päivää.

Nyt kohti uutta yritystä ja tällä kertaa plussa haaviin!:p :chicken:
 
Last edited by a moderator:
Tänään menen taas joogaan. Oon sanonu miehelle, et jooga herättää halut. Hän yks päivä
totesi, että kyllä sen huomaa, milloin oon käyny joogassa, jos hän unohtaa. Sanoin, että silloin
sun pitää olla aina valmiina :grin:grin

Helena80 :) Jospa nyt kesäloma toisi sulle plussan! :cheers Nyt ei sinun tarvitse tressata töistä.

Lomaa odotellessa, vielä kaksi viikkoa pitää jaksaa ja rutistaa:singing: Sitten ihana kesäloma koittaa. Ehtii hengähtää ja voi jopa nukkua enemmän, kuin 4-5tuntia yössä. Niin satasella odotan ja tietty raskautumista samoissa puitteissa:smiley-angelic003


Plussaa kaikille!!:blob3:blob6:blob7:blob3:hello2
 
Nuoremman pojan raskaudessa vuoto alkoi 6+0. Se vuoto oli kohtuullista, vaikka jatkui pitkään. Tytön kohdalla 4+2. Kun päästiin yli 12 viikon, niin alkoi tulla kun pässin kurkusta. Mulla keräsi kohtuun lätäköitä, jotka sitten tyhjeni. Vuodot on inhottavia ja pelottavia. Toivotaan Motto loppua niille.

Vastavirran akka :) Nyt luottoa ja uskoa eteenpäin!:smiley-angelic003

Varmasti vuodot pelottaa. Toivottavasti säästyt niiltä, kun uusi raskaus alkaa:smiley-angelic003
 
En kuumeile enää. Lapsiluku on täynnä.

Muska77 :)
Tämä on hyvä todeta. Sittenhän teillä kaikki on hyvin:Heartblue

Itselläni on sama tilanne:Heartblue, sillä tämä yksi ihana, maailman paras lapsonen on miljoonasti enemmän, kuin voisi toivoa:Heartred

Toinenkin saa tulla, jos on tullakseen :smiley-angelic003
 
Mulla dpo8, olisko Kosmoskukalla 7 ja vielä kirsikkana kakun päällä Vastavirran Akka 5!!! Charlien enkelit tuloillaan!
Mitä, onko mulla jo niin paljon?:hilarious: Oon muuten ihan sekaisin kun fertility friend ja flo näyttää eri päiviä. Flo tänään kertoi mulle dpo5 artikkelin.
Ja sitten olen itse laskenut täältä palstalta bongaamallani tavalla, että ovisplussa on dpo-1. Tiistaina oli siis ne melkein tasavahvat ovisviivat.:rolleyes:
 
Takaisin
Top