----45+++++ kuumeiset

Kp12. Haaveilin puuhasteluista toissapäivänä ja eilen, mutta väliin jäivät. Toisaalta
mies sai tänä aamuna kipsin pois kädestä eikä ovista vielä näy, joten ehkä parempi,
et harrasteltais vaikka tänään.

Toissa päivänä kävi silleen, et kun mies on pitkään halunnut katsoa uutta Tshernobyl
-dokkaria niin me sitten katottiin sitä kaks jaksoa. Vihjailin siinä miehelle, et kiinnostais
puuhailut ja menin yläkertaan odotteleen. Miestä ei näy ja mä nukahdin. Aamulla sit
kyselin asiasta, et rupesko hän vielä töitä tekemään (saikku loppui viime keskiviikkona)
niin hän sanoi, että eikun hän luki ydinvoimasta artikkeleista. Aihe kuulemma kiehtoo
häntä niin. En voinut suuttua siitä, että hävisin ydinvoimalle :hilarious: Mies ei ollut kuulemma
tajunnut mun vihjeitä. Voi johtua siitä, että dokkari oli juuri menossa ja se oli mielenkiintoinen.
Kyllä se muakin kiinnosti, mut ehkei kannata haaveilla seksistä, jos kattoo Tshernobyliä :grin
Karmea, mutta hyvin tehty dokkari o_O Tulee uniin ne kamalat ihmiskohtalot :sour:
Eilen katottiin yks jakso lisää ja oltiin niin väsyneitä, ettei jaksettu muuta kuin mennä
nukkuun. Oon päättäny, että katotaan koko dokkari ennen juhannusta, kun mies on
siitä niin kauan puhunu. Hän sitä paitsi joutuu kattoon mun kans hömppäleffoja tuon tuosta :hilarious:

Tänään menen taas joogaan. Oon sanonu miehelle, et jooga herättää halut. Hän yks päivä
totesi, että kyllä sen huomaa, milloin oon käyny joogassa, jos hän unohtaa. Sanoin, että silloin
sun pitää olla aina valmiina :grin:grin
 
Ihanaa lambi!!!! Hyvä Terho!!! :HeartredOllaanko me vielä virtuaalikaksosvaiheessa? Mun LA oli perjantaisen paniikkiultran perusteella (verenvuotoa, Tyyppi silti ok) 14.1.
Onpa teillä ollut taas jännät paikat :nailbiting:! Toivottavasti pysyis vuodot nyt poissa!

Täällä annettiin 13.1 lasketuksi, ihan perinteisen kiekon perusteella :hilarious:. Eiköhän tuo muutu kun joskus ultraan pääsee. Yliajalle joka tapauksessa menee jos vauvaksi asti kasvaa. Veikkaan 21.1 oikeaksi syntymäpäiväksi. Hullua tosin ajatellakaan mitään syntymäpäivää vielä tässä kohtaa:facepalm:..
Ukko uskoo yhä niihin kolmosiin:3some
, se on isomman luokan pessimisti. :rolleyes:
 
Helena se Tsernobyl oli kyllä jäätävä ja ahdistava mutta hyvä! Suosittelen kyllä kaikille! Ei mullakaan tehnyt mieli jaksojen jälkeen. Ja minäkin guuglettelin kaikkea tietoa.
 
Eikö olekin raskausoireita dpo5 jos aamupäivän itkee vanhaa juttua ja sitten kun tulee kaupasta, niin kiukuttelee/saa hepulin miehelle sotkusta jonka ovat saaneet aikaan sillä välillä.:arghh::hilarious: Huh huh. Mitenhän se jaksaa mua.:rolleyes:
 
Eikö olekin raskausoireita dpo5 jos aamupäivän itkee vanhaa juttua ja sitten kun tulee kaupasta, niin kiukuttelee/saa hepulin miehelle sotkusta jonka ovat saaneet aikaan sillä välillä.:arghh::hilarious: Huh huh. Mitenhän se jaksaa mua.:rolleyes:

Kosmoskukka :) toivotaan ja pidetään tuota raskausoireena:p
 
Inhottavaa tuo Moton vuotelu, mutta onneksi Tyyppi voi hyvin. Onko tietoa mikä vuotelua aiheuttaa? Mullahan sitä syytä ei saatu selville. Välillä villisti veikkasivat jopa sektioiden syyksi. Tiedä sitten.

Ei saatu varmuutta täälläkään, vuoto näkyi kohdunkaulassa mutta kohdussa ei ollut esim. näkyviä hematoomia. Sain progesteronituen pariksi viikoksi, siitä on äskettäin saatu positiivista näyttöä aiempia km kokeneiden vuotelevien alkuraskauksien kohdalla ja haittavaikutuksia ei ole. https://www.birmingham.ac.uk/news/l...one-miscarriage-pregnancy-bleeding-PRISM.aspx

Mullahan keltarauhanen ei ole aina ollut ihan vahvin mahdollinen, joten tällä tuetaan raskautta ennen kuin istukka on täysin vastuussa progesteronituotannosta. Ei ainakaan siis huonoon keltarauhaseen tyssäisi tämä matka.
 
Oliko Pernilla vielä tällä kierrolla?
Kiitos kysymästä - tällä kierrolla mennään. Kp 29. Eipä ole vähään aikaan kierto venynyt yli 28 pv.

Eilen testasin negaa aamulla, mutta täällä on parempia uutisia, joten jäi raportoimatta. Nyt en testaa ainakaan vähään aikaan..:rolleyes:
 
Takaisin
Top