----45+++++ kuumeiset

Itse ajattelen, että turvallinen, vakaa, järkevä. Ehkä yllätyksetön. Peruskallio. Kiistakumppani ja puolustaja. Semmoinen on perusTero.
Ihana! Siis aivan täydellinen! En mitään niin inhoa kuin yllätyksiä! Olen luvannut miehelleni, että olen tosi tylsä ja hän on myös. Ei voi olla parempaa!

Ja peppipupu ei kyllä nyt lähde mihinkään! Tuetaan, minkä pystytään ja teilläkin on nyt niin jännät paikat, että et kyllä jätä meitä!
 
Mä taidan olla tähden kannalla tässä asiassa. Lasteni isän kanssa lapset tuli tehtyä vaan johonkin vauvakuumeeseen. Ei siinä suhteessa ikinä ollut mitään suuria tunteita tai intohimoa. Kaikki tapahtui kuin itsestään, koska niin kuuluu tehdä, kun aikuiseksi tulee. Eli ihan täysin perus Tero.
En mä sillon tiennyt mitään tällaisesta, että esim. toisen ominaistuoksukin on molemminpuolin huumaava.:grin Pakko olla jotain alkukantaista siinä.

Kosmoskukka :) oouuuU...jeeee!!!:grin

Ei perusteroa mulle.....en arvostele ketään, mutta näin valitsin 30vuotta sitten.

Muutoin en olisi enää tässä samassa suhteessa ja nyt hankkimassa toista vauvaa tämä taaperon rinnalle:happy:
 
Inhoan jopa sitä vastarakastunutta aikaa. Ihan hirveän työlästä ja hankalaa, sotkee elämän kokonaan, voisin parisuhteissa skipata tuon kohdan ohi kokonaan.
 
Inhoan jopa sitä vastarakastunutta aikaa. Ihan hirveän työlästä ja hankalaa, sotkee elämän kokonaan, voisin parisuhteissa skipata tuon kohdan ohi kokonaan.
Täytyy myöntää, että olen tosi tyytyväinen, että se aika on ohi, mutta onhan sitä kiva muistella.
 
.
En mä sillon tiennyt mitään tällaisesta, että esim. toisen ominaistuoksukin on molemminpuolin huumaava.:grin Pakko olla jotain alkukantaista siinä.
Kannatan ihan täysillä tätä tuoksuasiaa, mun mies haisee aina hurmaavalle mun nenään ja toistepäin, ei tässä muuten olis jaksanut kolmatta vuosikymmentä yhtämatkaa (no vähän vierekkäisiä polkuja välistä, mutta välillä kuitenkin kohdataan ja tuikkastaan). Kukaan muu mies ei ole edes ihastushurmassa haissut niin oikealle.
 
Tähti, miten sinun spessusi eroaa tästä määritellystä ihanasta perusTerosta?

Jaa...a....Empäs tiiä....
Nuorena tuli valittua, elämänarvot silti pysyneet samana :)

Sielunkumppani... ja huumori,sekä kemia.
"Same kind of thinking":grin

Myös terveet elämäntavat, ei tupakoi - raitis - työssäkäyvä - ahkera...myöskin kotitöissä!

Lapsirakas! Omanlainen - yksilö, ei matki muita. Riitelee rakentavasti.

Tuossa jokunen ajatus...aika vaikea tiivistää:singing::p
 
Hups... en tiiä mitä sanoisin... kolminkertaisesti sympatiaa [emoji173]️

Ai perhana. Tällä logiikalla mulle ei heru mitään sympatiaa empatiasta puhumattakaan, kun vuodan (näköjään) yhden tai kaksi tippaa joka toinen kuukausi.
No, kaippa minä sen kestän :D

Ja peppipupsukka pistää sen kauniin pyllynsä penkkiin just nyt, eikä karkuroi yhtään minnekään. Hengitä, usko ja luota. Phuuuh! Ja sitten hengitä uudestaan ja vielä uudestaan. Joko helppaa?
 
Asiasta keppihevoseen. Sain taas jotain valmiiks, huivin :joyful:
 

Liitteet

  • IMG_20190610_134532_387.jpg
    IMG_20190610_134532_387.jpg
    31.3 KB · Katsottu: 104
Ai perhana. Tällä logiikalla mulle ei heru mitään sympatiaa empatiasta puhumattakaan, kun vuodan (näköjään) yhden tai kaksi tippaa joka toinen kuukausi.
No, kaippa minä sen kestän :D

Ja peppipupsukka pistää sen kauniin pyllynsä penkkiin just nyt, eikä karkuroi yhtään minnekään. Hengitä, usko ja luota. Phuuuh! Ja sitten hengitä uudestaan ja vielä uudestaan. Joko helppaa?
Koska minulla on ollut myös maratonkiertoja, niin saat sympatiaa aina joka kierron 40. päivä ja joka päivä sen jälkeen aika kp2 asti ja tarvittaessa siinä välilläkin.
 
Takaisin
Top