----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä kans mies kulkee järjellä ja minä tunteella. Hyvä combo :hilarious:

Helrena80 :) Näin tuo yleensä menee. Tunneäly on sitten vielä eri asia.

Siitä ei varmaan muinoin edes puhuttu, koska sen olemassaoloa ei oikein käsitetty/tunnustettu...puhuttiin vaan äkäisistä (riivatuista) akoista, kun mies ei kuunnellut:laughing002

Meillä miehen kanssa on kyllä 100% sopivuus. Varmasti vähemmälläkin voisi olla tyytyväinen, mutta en valita

Meillä ei mielestäni ole 100% yhteensopivuus, mutta vastaan ei ole tullut läheskään niin mielenkiintoisia miehiä kuin omani ja aina ajattelen, että onpa kiva päästä kotiin oman kullan kainaloon <3 Mies on sanonut myös, ettei vastaan ole tullut sellaista, jonka kanssa synkkais yhtä hyvin. Siispä olemme onnellisia pienistä kriiseistä huolimatta :joyful:

Meillä ei mielestäni ole 100% yhteensopivuus, mutta vastaan ei ole tullut läheskään niin mielenkiintoisia miehiä kuin omani ja aina ajattelen, että onpa kiva päästä kotiin oman kullan kainaloon :Heartred Mies on sanonut myös, ettei vastaan ole tullut sellaista, jonka kanssa synkkais yhtä hyvin. Siispä olemme onnellisia pienistä kriiseistä huolimatta :joyful:

Helena80 :) Meilläkin mies sanoo, että on löytänyt lapselle parhaan äidin, muita tyttöjä ei koskaan olisi kelpuuttanut.

Vähänkö olen otettu:Heartpink

Sen olen kyllä päättänyt, että jos joskus käy niin, että laitetaan lusikat jakoon, niin en ota koskaan uutta miestä. Loppuelämä ei enää riitä uuden koulutukseen. Sitten saatan vaan heittäytyä kevytkenkäiseksi. Tai sitten en. Onneksi näin on just hyvä nyt. Paitsi vois ne menkat alkaa.

Sen olen kyllä päättänyt, että jos joskus käy niin, että laitetaan lusikat jakoon, niin en ota koskaan uutta miestä. Loppuelämä ei enää riitä uuden koulutukseen. Sitten saatan vaan heittäytyä kevytkenkäiseksi. Tai sitten en. Onneksi näin on just hyvä nyt. Paitsi vois ne menkat alkaa.

Näin itsekin tuumaan....elämässä on sijaa muullekin, kuin miehelle, jos lusikat jakoon menisi....

Matkustelua jne... :)

Helrena80 :) Näin tuo yleensä menee. Tunneäly on sitten vielä eri asia.

Siitä ei varmaan muinoin edes puhuttu, koska sen olemassaoloa ei oikein käsitetty/tunnustettu...puhuttiin vaan äkäisistä (riivatuista) akoista, kun mies ei kuunnellut:laughing002
Ja tunneäly ja pms on myöskin eri asioita. Vaikka ne mahtuvat samaan ihmiseen kätevästi kyllä.

Miten muuten vaikuttaa spermaan useat seksikerrat päivittäin, mikäli mies laukeaa joka kerta? Ihan nyt mielenkiinnosta kysyn. Pitkä taukohan lie huono juttu, mutta miten se päinvastainen tilanne mahtaa vaikuttaa.

Olisittepa muuten nähneet mun miehen ilmeen kun puhuin toisesta lapsesta ja vauvakuumeesta :hilarious: Mutta ei nyt heti tyrmännytkään. Itse olen kyllä niin kahden vaiheilla koko asiasta, järki ja tunteet tappelee keskenään. Toisaalta mietin, että miten ihmeessä jaksaisin koko rumban uudelleen, ja toisaalta sitten sitä, katuisinko myöhemmin, ettei edes yritetty... Aikaa ei ole yhtään vetkutella.

Muokattu viimeksi:
Miten muuten vaikuttaa spermaan useat seksikerrat päivittäin, mikäli mies laukeaa joka kerta? Ihan nyt mielenkiinnosta kysyn. Pitkä taukohan lie huono juttu, mutta miten se päinvastainen tilanne mahtaa vaikuttaa.

Olisittepa muuten nähneet mun miehen ilmeen kun puhuin toisesta lapsesta ja vauvakuumeesta :hilarious: Mutta ei nyt heti tyrmännytkään. Itse olen kyllä niin kahden vaiheilla koko asiasta, järki ja tunteet tappelee keskenään. Toisaalta mietin, että miten ihmeessä jaksaisin koko rumban uudelleen, ja toisaalta sitten sitä, katuisinko myöhemmin, ettei edes yritetty... Aikaa ei ole yhtään vetkutella.
Mä oon joskus lukenut että useampi laukeaminen päivässä niin joka satsissa aina vähemmän siittiöitä. Lapsenhankinnan kannalta olis paras se joka toinen päivä systeemi.ehtii kunnon siimahännät kertyä:)

Mä oon joskus lukenut että useampi laukeaminen päivässä niin joka satsissa aina vähemmän siittiöitä. Lapsenhankinnan kannalta olis paras se joka toinen päivä systeemi.ehtii kunnon siimahännät kertyä:)

Justmee :) Klinikalla on yleisohjeena pudätys 2-5vrk ennen toimenpidettä....

Sitä samaa meille on suositeltu ihan kotioloissa luomuyritykseenkin.

Takaisin