Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vippikortti taskussa ! Et kai voi jättää käyttämättä?Varmaan siksi, kun ukko kotiutuu tänä iltana ja ei yötä vasten kannata aloittaa. Siksi siirtyy huomis aamulle. Kehua täytyy kyllä julkista naistentautien päivystysosastoa nopeudesta eilen. Menin sinne yksityislekurin lähetteellä. Alle tunti ja heippa.
Ukko palaa takaisin Itävaltaan tiistaina, joten pakko saada homma pyhinä hoidettua. Vähän kyllä mietin, että menenkö osastolle varuiksi kuitenkin. Sain siis VIP kortin suoraan sinne, ettei tarvitse jonotella.
Ukko palaa takaisin Itävaltaan tiistaina, joten pakko saada homma pyhinä hoidettua. Vähän kyllä mietin, että menenkö osastolle varuiksi kuitenkin. Sain siis VIP kortin suoraan sinne, ettei tarvitse jonotella.
Vähän kyllä mietin, että menenkö osastolle varuiksi kuitenkin. Sain siis VIP kortin suoraan sinne, ettei tarvitse jonotella.
Mulla ei ollut ekassa tyhjennys + kaavinta mitään muuta kuin tikun seuraaminen, kkm:ssa oli myös tyhjennys + kaavinta, ja tikun seuraamisen lisäksi jälkitarkastusultra. Olisiko ollut 4 vkon päähän?Ha haa. Kipua alkaa tuntua sisuksissa. Ehkäpä kohta alkaa. Onko teille muille määrätty hcg verikoetta ja jälkitarkastusta sen päälle? Eikö pelkkä tikun seuraaminen riitä? Eihän tässä oltu, kun alkumetreillä vasta.
Mulla on molemmat. Ottavatkohan taustan takia noin tiukan syynin. Kummallista. Kyllähän tikkukin sen kertoo ja tulehdusoireet eivät jää huomaamatta.

Mulla ei ollut ekassa tyhjennys + kaavinta mitään muuta kuin tikun seuraaminen, kkm:ssa oli myös tyhjennys + kaavinta, ja tikun seuraamisen lisäksi jälkitarkastusultra. Olisiko ollut 4 vkon päähän?
Ei ole kahta. Eikä enää edes yhtä. Pelkkä pussi vaan. Ei toivoa.

Siis minun vastaukseni lähti siitä oletuksesta, että Progynova on vasta keräyksen jälkeen. Minä siis söin Progynovaa viikolle 12 asti alkuraskauden tueksi.
Kannattaa tosiaan kysyä klinikalta, aloitetaanko Progynova ennen keräyskiertoa, kuten Motto78:n tapauksessa, vai vasta keräyksen jälkeen.
Hienoa. Homma etenee. Kannattaisikohan nyt viimeiseen inssiin pyytää se irrotuspiikki?