----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti, mulle laitetaan aina kuparin punainen, kun se on mun tavaramerkki :joyful:Kuva mukana. Lisäks vaaleita raitoja. Oppilaat tykkäs ihan hirmuisesti uudesta tukasta :p

Mulla kp22, dpo8 kait.

Helena80 :) Olet trendikkään näköinen:p

Hienot!!:cheers

Aika pian saat testata:joyful:
 
En tiiä, onko mitään testattavaa. Me ei oo edelleenkään harrasteltu petipuuhia, edellisen kerran silloin hotellireissulla toissaviikonloppuna :rolleyes: Että ihme on, jos raskautuisin. Meillä ihan kevyesti tulee vähintään viikon taukoja, kun on kiire ja väsymystä :oops:
 
Hippunen, täällä on sormet ja varpaat ristissä. Toivottavasti alkio(t) tarraa tiukasti kiinni!

Olisi mahtavaa jos mahdollisimman moni ryhmäläinen pääsisi hyppäämään vastavirran akan plussajunaan kevään aikana. :grin
 
Onko sulla Vastavirran akka jo menkat myöhässä(vaikka eipä noita raskaana tarvii enää laskea:happy3) ? Vai kuinka tarkkaan sullon kierrot olleet? Mitäs ukkeli on mieltä onnistuneesta laukauksesta? :hello2

On kyllä todella inspiroivaa että prossakerholaisten plussajuna on lähtenyt kohti määränpäätä! Joulukuuhun mahtuu vielä monta ja on se onneksi tammikuullakin asema! Molempi kävis!
 
.
 

Liitteet

  • 9046FE8B-B929-4CD7-BBD5-C27B8B45EAA3.jpeg
    9046FE8B-B929-4CD7-BBD5-C27B8B45EAA3.jpeg
    17.5 KB · Katsottu: 325
Muokattu viimeksi:
No hienosti vahvistuu Vaastavirran akan viivat :3some Ihana sitten kun kerrot miehellekin, hänelle jää kotiinpaluu mieleen :pompus:

Tähti, mä olin lomapäivällä keräyspäivän, seuraavana jo töihin. Ei mun mielestä vaatinut lisäsaikkuja tms. yllättävän "helppo" kun jo lukenut kaikkia kauhutarinoita netistä.

Täällä ei oo vielä menkat alkanu, mutta ei ole enää testeissäkään mitään. Pari kuukautta enää jaksan katsoa, vetää letroja ja sitten hanskat tiskiin, kuusi vuotta on jo tarpeeksi tätä :smiley-angelic008
 
No tänään tai huomenna ehkä pitäis alkaa. Ollu vähän lyhyitä nuo viime kierrokset. En oo edes kertonut. On siellä Itävallassa ja mietin, että voiko tällaista kertoa puhelimessa. Ja tietty pitää ensin katsoa, että vahvistuuko tikut. Ja alkaako vuotamaan. Kaikki mukaan junaan.
Nautit vaan sisälläsi tästä olosta hetken:happy:! Vaikka eipä tekstariviestinnässäkään ole mitään väärää :grin, niin meillä on kaikki tärkeät asiat ilmoiteltu:hilarious:.
Eikä nyt mitään vuotamisia, universumin tasapainon vuoksi nyt olet vuotamatta joulukuuhun asti :gen014
 
En, mutta teen lipittäjä kyllä.

Vastavirran akka :) Tämän halusin tietää ja melkein arvasinkin! Hienosri vahvistuu sinun raskaustesti:cheers

IVF-hoidoissakaan ei suositella kahvin juontia. Olen vihreän teen juoja, mutta nyt tilapäisesti on mennyt yksi kuppi kahvia aamulla ennen töitä. Lopetan senkin ja jään vallan teelle :)
 
Takaisin
Top