Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin, siis minäkin soitin apteekkiin etukäteen ja lupasivat että löytyy kyllä, ja kas kummaa kun niitä sitten olin aikeissa hakea, ei tilaus ollut tullut edellisen päivän eikä sen päivän kuljetuksissa, syytä eivät osanneet sanoa miksi näin oli.Hei Kaikki! :)
Olen varmistamut apteekista. Piikit saa yhden päivän varoitusajalla.
Verikokein todettu silloin ennen ensimmäistä raskautta?Lambi :)
Ihanaa kannustusta täällä!! Kiitos kaikille!! Se tuntuu ihanalta
Ehdin jokin päivä sitten jo kirjoitella, että kävin tarkistamassa apteekista ja piikit saa yhden päivän varoitusajalla.
Vielä Yölennolle selvyyden vuoksi ovulaatio asiaan, että se on verikokein todettu.
Toki markkinatalous jyllää, kun yksityinen Klinikka kyseessä. Mikään ei ole halpaa.
Muita vaihtoehtoja kunnei ole.
Niin, siis minäkin soitin apteekkiin etukäteen ja lupasivat että löytyy kyllä, ja kas kummaa kun niitä sitten olin aikeissa hakea, ei tilaus ollut tullut edellisen päivän eikä sen päivän kuljetuksissa, syytä eivät osanneet sanoa miksi näin oli.
Onneksi olin sen verran pommittanut apteekkia, että tiesin milloin kuljetukset tulevat, ja osasin heille soittaa aika pian kuljetuksen jälkeen, joten jäi vielä kuutisen tuntia aikaa soitella muita apteekeita läpi ja matkustelemaan pari tuntia piikin perässä ennen kuin pistoksen kellonaika tuli.
Joko piikit huomenna taskussa?
Tähti oliko niin, että koska se suunnittelupalaveri oli ennenkuin ehdit täyttää niin siinä suunniteltu hoito toteutetaan joka tapauksessa? Ja pitääkö siis piikittää heti kp 1 jo vai onko eka esim kp3. Silloihan sinulla pari päivää aikaa hommata? Mä odotan innolla sun hoidon alkua niinkun muutkin! Palstalla tapahtuu!
Tähti siellä kirmaa pitkin apteekkeja nyt tamponinnarut perässä hulmuten..?
Odotamme tilannepäivitystä!
Eikös ole kannustava kuoro sulla!?
Siis eikö sinulla ole pankkikorttia? Ja hinta tuli yllärinä?
No miten ajattelit ne seuraavaksi ostaa? Jos ei kortilla, etkä rahaa kuljeta mukana.
Elän mukana näissä käänteissä, koska on tämä niin kivaa.
Aivan loistavaa! Todellakin hyvään tarkoitukseen! Onnittelut tästä käänteestä!Sain niin muhevan summan bonusta, että maksan sillä tämän ekan IVF-hoidon! Raha menee ainakin hyvään tarkoitukseen!
Toivottavasti toista hoitokertaa ei enää tarvittakaan:angelic:
No on nämä käänteet välillä aika tiukkoja. Jos nostoraja on ollut sulla tiedossa, miksi et nostanut seteleitä etukäteen? Tähän ollut kuukausia aikaa. Tätä rajaa pystyy muuttamaan omassa nettipankissakin. Ainakin minun pankissani.
Miten apteekissa oli piikit näpeissä, vaikka ne piti tilata edellisenä päivänä?
Joku ei aina sinun jutuissasi täsmää. Selitykset välillä ontuviakin.
Kiitos Lambi!!!Aivan loistavaa! Todellakin hyvään tarkoitukseen! Onnittelut tästä käänteestä!
Olisit pyytänyt käteisellä niin pääsis helpommin shoppailemaan!
Muutama sivu sitten sanoit aloituspiikkien maksavan n.tonnin. Enkä minä ketään syytä, ihmettelen vaan.