T
Tähti ★
Vieras
Höpö höpö. Varmaan sulla nyt vanhentunut suositus. Varman päälle pitää ottaa.
Ota sä mun puolesta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Höpö höpö. Varmaan sulla nyt vanhentunut suositus. Varman päälle pitää ottaa.
Tänään ollut tosi heikko olo. Pyörryttänyt ja päätä särkenyt.
Väsyttää myös. Yritän silti lähteä zumbaan ja pilatekseen.
Ei pysty, kun yrjö lentää. Muutoin koittaisin tätä kikka kolmosta kyllä.
Tähti, toivottavasti oireet enteilevät plussaa ja pääset pian äitiyslomalle!Pernilla :) Voi olla sitäkin. Mulla kurkku ihan tavallinen, eikä tämä tunnu flunssalta.
Toivottavasti paranet pian ja saat hyödynnettyä oviksen
Mä meen nyt kuumaan saunaan istuun viltti päällä, kun palelu on niin voimakasta. Säädin kaikki patterit koko talossa täysille yötä varten.
Mua ei yökötä, vaan närästää ja ruokaa saan alas aika vähän. Huomenna joudun oleen töissä iltaan saakka, kun omistaja tulee (lentokoneella) selvittämään työtilanteita ja haluaa keskustella kaikkien kanssa kaksin. Saa nähdä onko mun vuoro joskus illalla.
Psykologi kaikilla ensiviikolla, enkä ole ekana...mutta aika pahalta tuo tilanne töissä vaikuttaa, sillä irtisanoutuneita ei saa korvattua millään ja tietotaidon katoamisen palauttaminen saattaa kestää vuosia....
Jospa äitiysloma koittaa pian ja vaihdan sen jälkeen muualle...
Dämn... Vielä kyllä pidän peukkuja. Niin kauan on toivoa kun kp ei ole 1 ja /tai raskaustesti blanco.No niin, ei tainnut tulla kultamuna mulle tälläerää . tiputtelee verestävää..ja jomottelee, kyllä se taitaa ihan just vuotaa pois.
että joulukuu, here we come. uutta matoa jne.
Tulis nyt sitten vauhdilla vaan kp1.
No niin, ei tainnut tulla kultamuna mulle tälläerää . tiputtelee verestävää..ja jomottelee, kyllä se taitaa ihan just vuotaa pois.
että joulukuu, here we come. uutta matoa jne.
Tulis nyt sitten vauhdilla vaan kp1.
Tähti, toivottavasti oireet enteilevät plussaa ja pääset pian äitiyslomalle!
Eilinen ilta meni lähinnä sängyn pohjalla lievän kuumeen ja pahoinvoinnin vuoksi - äärimmäisen harvinaista minun tapauksessa.
Selkeä ovisplussa eilen, mutta en pystynyt hyödyntämään, koska oli niin huono olo. Testaan tänään uudestaan siltä varalta, että olisi parin päivän ovisplussa, kuten viime kierrossa. Ehkei vielä liian myöhäistä? Tänään olo on jo parempi eikä kurkussakaan enää tunnu mitään.
Pahaa. Tosi pahaa.
Se on pahaa ja muusta alkoholista tulee ripali. Käytän siis villasukkia. Mun kohtu se vasta onkin valikoiva. Sille ei tunnu kelpaavan huonot eikä hyvät alkiot, kun hyvin hyvin harvoin. On se silti reipastunut, kun menkat on jo kohta ohi kp5, entisen kahden viikon sijaan. Tärppäysonnea sinne.
Toisaalta jos alkiossa on kromosomit pahasti vialla, se saattaa jättää kiinnittymättä ihan jo siksi. Alkiodiagnostiikan on tutkittu nostavan meillä nelikymppisillä kiinnittymisprosentit samalle tasolle kuin nuorilla.Kohtuhan valitsee alkion. Alkio ei kiinnity, jos kohtu ei kelpuuta sitä.
Mun kohtu se vasta onkin valikoiva. Sille ei tunnu kelpaavan huonot eikä hyvät alkiot, kun hyvin hyvin harvoin. On se silti reipastunut, kun menkat on jo kohta ohi kp5, entisen kahden viikon sijaan. Tärppäysonnea sinne.
Toisaalta jos alkiossa on kromosomit pahasti vialla, se saattaa jättää kiinnittymättä ihan jo siksi. Alkiodiagnostiikan on tutkittu nostavan meillä nelikymppisillä kiinnittymisprosentit samalle tasolle kuin nuorilla.