----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuulostaa ihan normaalilta. Meillä ensin esimiehet kertoivat, mihin psykologia tarvitaan ja tekivät suunnitelmat, miten edetään. Ensin yritettiin parantaa ilmapiiriä yhteisillä palavereilla, joita oli pitkän ajan kuluessa useita. Niissä sovittiin työyhteisön toimintatavoista yms. Niistä ei ollut pulmaan mitään apua joten jatkettiin yksilökäynneillä, jolloin psykologi sai käsityksen, missä ongelma piilee. Ilmeisesti tämä provosoi ongelmaihmisen käytöstä ennestään ja hankaluudet kärjistyivät niin, että hänet irtisanottiin suoraan ilman varoitusta. Me muut jatkoimme käyntejä, jotta saimme päämme pysymään kunnossa kaikesta sonnasta huolimatta. Meillä meni työyhteisönä yli kaksi vuotta irtisanomisen jälkeen toipua tilanteesta.
Toivotaan, että teillä on vähän helpompi tie.

Yölento :) Onko tässä siis jostain pitkäaikaisesta prosessista kyse?

Mun osalta tuskin voi olla, koska en ole käyttäytynyt ketään kohtaan huomosti?:eek:

Jospa jäisin pian Äitiyslomalle ja sillä selvä:grin

Kiitos, kiitos :)

Pirkanmaalla asustellaan jo vuodesta 2008. Etelä-pohjalainen
pariskunta, mies samanikäinen. Kaksi kissaakin löytyy perheestä.
Olen yläkoulun opettaja, siitä ei ehkä tartte enempää sanoa :D

Meiltä löytyy perheestä ADHD, kielelliset erityisvaikeudet ja
omantoiminnanohjauksen pulmia. Joka päivä sattuu ja tapahtuu.

Kiva, kun huolitte minut tänne mukaan ikäni puolesta :)

Yölento :) Onko tässä siis jostain pitkäaikaisesta prosessista kyse?

Mun osalta tuskin voi olla, koska en ole käyttäytynyt ketään kohtaan huomosti?:eek:

Jospa jäisin pian Äitiyslomalle ja sillä selvä:grin
Meillä oli pitkä prosessi ja vielä äitiyslomalla jouduin oikeuteen todistamaan. Toivotaan että teillä on vähän helpompaa.

Kiitos, tämä lohdutti. Tuntuu kauhean hankalalta, kun se on molemmille ollut, ja on vieläkin, tärkeää. Pienellä ikää 1v 4kk joten kyllähän tätä imetystaivalta tässäkin jo on.
Esikoisen imetyksen jouduin lopettamaan hänen ollessaan 10 kk:n ikäinen. Muistan vieläkin ne toiveikkaat katseet ja hetket. :smiley-ashamed004
Kuopusta imetin sitten ikionnellisena parisen vuotta.

:greet025 Täällä haamut ja hailurat jatkuu....

Tein äsken r-testin, koska olo on vaan outo, ei ole menkkoja...eikä edes tunnu siltä....:wideyed:

Outoo....

Meillä oli pitkä prosessi ja vielä äitiyslomalla jouduin oikeuteen todistamaan. Toivotaan että teillä on vähän helpompaa.

Yölento :) Huhh...olet kokenut kovia...:hug013

En millään usko, että meillä työpsykologi ois niin.isossa roolissa tuolla työpaikalla....

Yölento :) Huhh...olet kokenut kovia...:hug013

En millään usko, että meillä työpsykologi ois niin.isossa roolissa tuolla työpaikalla....
Aika harvinainen tuo meidän tapaus oli. Psykologilla on pitkä ura jo takana ja hänkin tilanteessa ensimmäistä kertaa.

Huhhuh, onhan jännä paikka.
Ei irtois kuvaa :shy:??

Lambi :) Ei....ei saa kameraan:sad001

Tää on jo jotain muuta, kuin jännää...:depressed:

Jos tästä raskaana olen, niin kuulun sit niihin yllätysraskauksiin, ettei tiennyt mitään, koska testi on käytännössä NEGA:blackeye:

Aika harvinainen tuo meidän tapaus oli. Psykologilla on pitkä ura jo takana ja hänkin tilanteessa ensimmäistä kertaa.

Yöllento :) Teillä kävi hyvin :)

Mua arveluttaa koko homma...

Se on koettu, että pahis pääsee, kuin veräjästä, jos löytyy tekaistu syy tai syntipukki taikka uhrilammas...

Jos tässä sitä haetaan, niin....ainakin saapi olla varuillaan:facepalm: Ei voi luottaa yhtään kehenkään työpaikalla muutoinkaan:chicken:

Last edited by a moderator:
Yllento :) Teillä kävi hyvin :)

Mua arveluttaa koko homma...

Se on koettu, että pahis pääsee, kuin veräjästä, jos löytyy tekaistu syy tai syntipukki taikka uhrilammas...

Jos tässä sitä haetaan, niin....ainakin saapi olla varuillaan:facepalm: Ei voi luottaa yhtään kehenkään työpaikalla muutoinkaan:chicken:
Meillä kyllä pahis sai sen minkä ansaitsi, mutta työnantaja ei yksin olisi sitä pystynyt toteuttamaan, vaan tarvittiin koko työyhteisön kertomukset, kuka teki ja mitä.

Meillä kyllä pahis sai sen minkä ansaitsi, mutta työnantaja ei yksin olisi sitä pystynyt toteuttamaan, vaan tarvittiin koko työyhteisön kertomukset, kuka teki ja mitä.

Yölento :) Se ois ihanne tilanne... näin se pitääkin mennä.

Maailmassa on vaan aika paljon epäreiluutta, joten varuillani olen. Aluksi kuullosti hyvälle, mutta kun on tapana seurata ihmisten käytöstä ja toimia sen mukaan.

Uskon siis ennemmin silmiä, kuin korvia...

Motto iso halaus! Mä luulen että mulla sama edessä. Enää ei tule vaan soluja. Mut me ollaan päätetty mennä luomuna ainakin tämä vuosi ja sitten mennä lahjajonoon.
Toivottavasti meillä polku on samankaltainen... Eilisillan (mun) huutoitkun lomassa avasin jo miehelle tilannetta siitä, että mikäli hän haluaa puolisonsa kanssa täysbiologisen lapsen, mun kanssani todennäköisyys siihen on häviävän pieni. :sorry:

Saa nähdä auttaako aika ja huhtikuinen seuraava suunnittelukäynti tilanteeseen, mutta ainakin vielä vaikuttaa siltä, että hän ei ole ihan sisäistänyt tilannetta. Kun omilla soluilla on päästy luomuna vain tyhjennyksiin ja kaavintoihin ja hoidoillakin stimuloitua ainoastaan yksittäisiä munasoluja, joista ei ole saatu blastoja, alan itse olla aika varma, että hiekka munasarjojen tiimalasissa on loppumassa.

Toivottavasti en nyt masenna kaikkia muitakin. :shy:Omalla kohdalla usko lottovoittoon on nyt aika vähissä, vaikka mies vielä optimisti onkin.

Motto78: toivon että miehesi lämpenee lahjamunasoluille :-)

Täällä tänään ovis. Eilen ovisplussa ja tänään jäätävät kivut.

Toivottavasti meillä polku on samankaltainen... Eilisillan (mun) huutoitkun lomassa avasin jo miehelle tilannetta siitä, että mikäli hän haluaa puolisonsa kanssa täysbiologisen lapsen, mun kanssani todennäköisyys siihen on häviävän pieni. :sorry:

Saa nähdä auttaako aika ja huhtikuinen seuraava suunnittelukäynti tilanteeseen, mutta ainakin vielä vaikuttaa siltä, että hän ei ole ihan sisäistänyt tilannetta. Kun omilla soluilla on päästy luomuna vain tyhjennyksiin ja kaavintoihin ja hoidoillakin stimuloitua ainoastaan yksittäisiä munasoluja, joista ei ole saatu blastoja, alan itse olla aika varma, että hiekka munasarjojen tiimalasissa on loppumassa.

Toivottavasti en nyt masenna kaikkia muitakin. :shy:Omalla kohdalla usko lottovoittoon on nyt aika vähissä, vaikka mies vielä optimisti onkin.

Motto78 :) Miehiltä kestää asioiden prosessointi pidempään, eivätkä osaa keskustella samalla tavalla, kuin naiset.

Meilläkin puitu asioita ja aina olen huomannut, että mies luulee mun puhuvan päätöksestä! Naiset kun vaan keskustelevat...sata kertaa tämä pitää sanoa, että puhun vaan, en kerro, että asia on päätettty nyt:stop:

Kyllä sinun mies ymmärtää, ottaa vaan aikansa. Tsemppiå!!:cheers

Tuskin menen veritestiin.... jokin haamu siellä nytkin tänään on...ei vaan vahvistu viivaksi:scratch :sad001

Kp34 /29-30

:greet025 sorruinpa myös tekemään ovistestin, kun niitä tuossa on....

Ja lähes plussaltahan tuo näyttää.

Mutta on vaan ovistesti

Tähti puhuu asiaa, miehet prosessoi vauva asiaa ihan eri tyylillä kun naiset. Mä uskon että oikein vauvakuumeiset miehet on harvassa. Siis ne ei koe sitä fyysistä tuskaa siitä lapsen tarpeesta siten kun me naiset.

Lahjasoluasiaa tullut nyt paljon itse pohdittua, aiheena, ei omalle kohdalle.
Se on huikean hieno mahdollisuus kokea äitiys alkuhetkistä alkaen!
Genetiikka ei ole juurikaan yhteydessä äitiyden tai lapsuuden kokemukseen. Koen vahvasti sen lapsen yksilöllisyyden vanhemmasta eroavana aiheena, kukaan ei ole(siis pitäisi olla) vain geeniensä vanki. Ihmissuhteet luodaan rakkaudella ja välittämisellä.

Keskittyisin avaamaan miehelle sitä äitiyden kokemuksen kaipuuta, kyllä järkevä mies sen lopulta ymmärtää :shy:.
Me niin kannustetaan Motto78 teidän tielle jatkoa!

Takaisin