----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No ei tämä ainakaan tavallinen flunssa ole, koska puuttuu nuha ja yskä. Verikokeiden perusteella virus. Ehkä huomenna olemme viisaampia.

Pojalla on myös kerran ollut Nokkosrokkoa, ei aavistustakaan, mistä tuli, mutta nopeasti lähti pois. Sen verran on tutkittu, että ei ainakaan allergiasta johtuvaa ole.
Täällä käytiin myös lääkärissä. Ei nuhaa tai yskää. Kuumetta 39-40 kun ei anna parasetamolia. Kokeiden perusteella virustauti. Jota lääkärin mukaan on paljon liikkeellä. Tänään ei kuume enää noussut korkeaksi. Lämpöä kylläkin.
Meillä minä olin töissä ja mies vei lapsen lääkäriin. Verikokeiden ottamiseen tarvittiin kolme hoitajaa ja mies :eek: tyttö sai täyden paniikkirimpuilun. Mutta saatiinpa otettua ja varmistettua ettei ole tulehdusta missään.

Kuulokkeet ovat loisto keksintö. Meillä saa namujakin vapaasti ottaa. Eivät meinaa niitäkään saada syötyä. Vieläkin on joulusuklaita reippaasti.

Vastavirran akka :) En käytä kuulokkeita, mutta "inhoan " niitä sen takia, että ne poissulkee kaiken ympäröivän....

Ei kuulla, ei huomata, ollaan muissa maailmoissa....Jos haluaa yhteyttä kuulokkeita käyttävään henkilöön, pitää huutaa lujaa ja huitoa:dead:

Mä en vaan osaa tykätä niistä:sad001
Toki se, että häiritsee vähemmän ympäristöä.

Täällä käytiin myös lääkärissä. Ei nuhaa tai yskää. Kuumetta 39-40 kun ei anna parasetamolia. Kokeiden perusteella virustauti. Jota lääkärin mukaan on paljon liikkeellä. Tänään ei kuume enää noussut korkeaksi. Lämpöä kylläkin.
Meillä minä olin töissä ja mies vei lapsen lääkäriin. Verikokeiden ottamiseen tarvittiin kolme hoitajaa ja mies :eek: tyttö sai täyden paniikkirimpuilun. Mutta saatiinpa otettua ja varmistettua ettei ole tulehdusta missään.

Eclipse :) Lienee samaa virusta....
Oliko pissakoe myös?

Sinne nyt kestämistä ja parantumista!:cheers

Täällä ollaan kohta voiton puolella:smiley-angelic003 Enää 38c.....

Last edited by a moderator:
Eclipse :) Lienee samaa virusta....
Oliko pissakoe myös?

Sinne nyt kestämistä ja parantumista!:cheers

Täällä ollaan kohta voiton puolella:smiley-angelic003 Enää 38c.....
Ei saatu pissakoetta otettua. Mies kritisoikin ja ihmetteli labran toimintaa sen takia. Yrittivät siis ottaa verikokeet ensin ja tietenkin lapsi siinä täydellisessä paniikissa rimpuillessa pissasi kaiken mahdollisen pihalle. Eli pissanäyte olis tietenkin pitänyt ottaa ensin. Tyttö ei tätä ennen ollut koskaan käynyt labrassa joten mies oletti että siellä tiedetään parhaat toimintatavat lasten kanssa. Olivat kuulemma vaan ihmetelleet ja voivotelleet homman hankaluutta. Mutta saadun verikokeen perusteella lääkäri pystyi jo arvioimaan ettei pitäisi olla mitään bakteeriperäistä.
Eilen illalla en meinannut saada ottaa laastareita pois tytöltä. Oli kauhean tärkeitä ja iso pipi. :rolleyes:

Ei saatu pissakoetta otettua. Mies kritisoikin ja ihmetteli labran toimintaa sen takia. Yrittivät siis ottaa verikokeet ensin ja tietenkin lapsi siinä täydellisessä paniikissa rimpuillessa pissasi kaiken mahdollisen pihalle. Eli pissanäyte olis tietenkin pitänyt ottaa ensin. Tyttö ei tätä ennen ollut koskaan käynyt labrassa joten mies oletti että siellä tiedetään parhaat toimintatavat lasten kanssa. Olivat kuulemma vaan ihmetelleet ja voivotelleet homman hankaluutta. Mutta saadun verikokeen perusteella lääkäri pystyi jo arvioimaan ettei pitäisi olla mitään bakteeriperäistä.
Eilen illalla en meinannut saada ottaa laastareita pois tytöltä. Oli kauhean tärkeitä ja iso pipi. :rolleyes:
Meillä poika on käynyt verikokeissa pari kertaa, huutaa lujaa mutta ei rimpuile. Pahin asia on se laastari! Niin kauan kun laastari on näkyvillä, huutaa kuin henkeä vietäisiin. Kun saa paidan päälle, se helpottaa. Laastarin irrottaminen aiheuttaa saman huudon kun en osaa sitä piilossa tehdä. Rasvalla hieroen lähtee aika hyvin.

Mutta ne jotka oikeasti ihan harkitusti jättää lapsen saamisen noin pitkälle ovat varmasti harvassa.
Ja onhan se ihan hölmöä kun tiedetään että lapsen saaminen on silloin melki mahdotonta.
Jos mä olisin terve ja ei olisi sopivaa miestä löytynyt ennen 30v. niin olisin kyllä yksinäni ryhtynyt äidiksi.

Täällä yksi ääliö nostaa käden yölös virheen merkiksi!
Kuvittelin, etten halua lapsia koskaan, mies vielä vähemmän. Liki 20 v oltu naimisissa. Asiasta keskusteltu säännöllisesti ja aina aikaisemmin tultu siihen tulokseen, että ei ole meidän juttu.

Jälkiviisaus paras viisaus.. tottakai sätin itseäni jatkuvasti, miksi ei ole toimittu aikaisemmin. Toisaalta taas, kun katson elämääni ilman jälkiviisautta, pystyn hyvin näkemään ja ymmärtämään asiat, jotka ovat vaikuttaneet siihen, miten olemme elämäämme päätyneet elämään.

Suurimpana syynä kuitenkin se, että olemme molemmat olleet sitä mieltä, että täytyy olla tunne, että todella haluamme lapsen, jos sitä lähdemme yrittämään, ei niin, että ”kun näin nyt kuuluu tehdä”. Sitä tunnetta, toivetta tai kaipausta ei tullut. Ennen kuin mulle neljänkympin korvilla. Siitä meni sitten hetki vielä pehmitellä mies mukaan.

Asiat eivät ole yksinkertaisia ja itse kunkin elämänpolulle mahtuu niin monenlaista, joka ulkopuolisille ei aukea.

Hippunen, eihän teilläkään vielä toivottoman myöhäistä ole, kun ikää ei sentään viittäkymmentä ole ja hyvät perustelut teillä ennenkin oli. Elämä ei ole aina ennakoitavissa.

Täällä yksi ääliö nostaa käden yölös virheen merkiksi!
Kuvittelin, etten halua lapsia koskaan, mies vielä vähemmän. Liki 20 v oltu naimisissa. Asiasta keskusteltu säännöllisesti ja aina aikaisemmin tultu siihen tulokseen, että ei ole meidän juttu.

Jälkiviisaus paras viisaus.. tottakai sätin itseäni jatkuvasti, miksi ei ole toimittu aikaisemmin. Toisaalta taas, kun katson elämääni ilman jälkiviisautta, pystyn hyvin näkemään ja ymmärtämään asiat, jotka ovat vaikuttaneet siihen, miten olemme elämäämme päätyneet elämään.

Suurimpana syynä kuitenkin se, että olemme molemmat olleet sitä mieltä, että täytyy olla tunne, että todella haluamme lapsen, jos sitä lähdemme yrittämään, ei niin, että ”kun näin nyt kuuluu tehdä”. Sitä tunnetta, toivetta tai kaipausta ei tullut. Ennen kuin mulle neljänkympin korvilla. Siitä meni sitten hetki vielä pehmitellä mies mukaan.

Asiat eivät ole yksinkertaisia ja itse kunkin elämänpolulle mahtuu niin monenlaista, joka ulkopuolisille ei aukea.

Hippunen77 :)
Samaistun täysin kirjoitukseesi. Kuullostaa kuin omalta kirjoitukselta.

Todella toivon, että saatte vielä pienokaisen:Heartred

Kuvittelin, etten halua lapsia koskaan, mies vielä vähemmän.

Sitä tunnetta, toivetta tai kaipausta ei tullut. Ennen kuin mulle neljänkympin korvilla. Siitä meni sitten hetki vielä pehmitellä mies mukaan.

Minulla se tunne tuli kolmen kympin jälkeen, ennen sitä en ollut varma haluanko lapsia. Ehkäisyn poisjättämisestä siihen että saatiin vauva syliin meni 6v.
Todellakaan asiat ei ole aina yksinkertaisia.
Nyt toivon että ehditään saada vielä toinen.

Ja hei vaan kaikille, olen seurannut tätä ketjua mutta en ole kirjoittanut mitään koska olen "vasta" 38v.

Onpas taas piisannut juttua leideillä!! Meillä ukko on se joka vie es ne tukehtuvat lapset akuuttiin yöllä (ei sitä onneksi kovin usein tapahdu..), itse olen ainoastaan vauvojen kanssa tehnyt kaikki sairaalavisiitit - vauvat kuuluu ihan täysin mun vastuualueeseen. se on se imetys ja katkeematon napanuora. Mä olen oikeen tyytyväinen jos saan pitää vauvan köytettynä itseeni ainakin sen ekan elinvuoden-yhtään tarvitse kenenkään tulla siihen väliin meidän kuvioita sotkemaan. Onneksi tämä on sopinut myös miehelle:grin.

Tsemppiä kaikille! Oliko vastavirran akalla jo testailut tehty tälle kiertoa?
Ja tervetuloa rauha! Mun mummu oli myös Rauha:Heartred
Jaksamista sairastupiin!

Mä lähden tästä extreme urheilemaan - uimahalliin viiden lapsen kanssa. Harkitsen kylpytakin mukaan ottamista kun veikkaan että tulee kylmä siellä vauvalätäkössä..

Tarvitsen uuden vauvan, kun minun vauvani täyttää muutaman kuukauden päästä viisi.
Aivan ehdottomasti tarvitset! Tyhjät sylit huutaa täytettä..
Isän merkitys on meilläkin isoin siellä isompien lasten maaailmassa, kaikki teiniperseilyt tuo es hoitaa oikeen kätevästi. Toki se merkitys on pienemmilläkin, mutta lähinnä siellä "maksaa laskut" tasolla..:wink. Mä tulisin hulluksi sellaisen tasavertaisen miehen kanssa joka jakaisi kaiken tekemisen perheessä. Näin on oikeen hyvä, toinen läks tuonne ulkosaareen hiihtämällä korjaamaan myrskytuhoja..mä saan hypätä lämpimällä autolla trooppiseen veteen ihanien palluroideni(siis lasten) kanssa:p

Minulla se tunne tuli kolmen kympin jälkeen, ennen sitä en ollut varma haluanko lapsia. Ehkäisyn poisjättämisestä siihen että saatiin vauva syliin meni 6v.
Todellakaan asiat ei ole aina yksinkertaisia.
Nyt toivon että ehditään saada vielä toinen.

Ja hei vaan kaikille, olen seurannut tätä ketjua mutta en ole kirjoittanut mitään koska olen "vasta" 38v.

Rauha80 :) Mukaan vaan! :cheers

Ei täällä niin tiukkoja ikärajoja ole!

Hienoa, että lapsi tuli lopulta!:Heartred
6-vuotta on pitkä aika yrittää.

Jospa se toinenkin sieltä tupsahtaisi:cheers

Itse kyllä halusin lapsia jo 20-vuotiaana, mutta mies ei!! 30-ikävuoden jälkeen oma innostus hävisi ja vielä 35-vuotiaana ajattelin, ettei me lapsia tarvita, kun kaksin elettiin omalla tavalla. Tehtiin töitä ja matkusteltiin :) Meillä oli hauskaa ja meni hyvin.

Mies kyllä sanoi, että haluaisi joskus lapsia, mutta ei olllut ihan valmis lapsiin silloin 44v. ikäisenä.

Mä lakkasin 35v. toivomasta lapsia, kun kumpikaan ei ollut ihan täysillä lapsi ajatuksessa mukana.

Olin lähes varma, etten niitä koskaan saa, vaan kohtaloni on jatkaa uraa ja viettää eläkepäiviä kaksin miehen kanssa.

Sitten havahduin 41-vuotiaana, että nyt tai ei koskaan!:smiley-angelic003

Mies oli silloin jo alkanut kiinnostua aiheesta ja päätettiin lähteä yrittämään, että josko meillekin voisi vauva tulla. Mies kyllä vielä sanoi, että on liian aikaista ja lähdettiin taas matkalle, sillä kertaa Thaimaahan. Sen jälkeen Espanjaan ja sit Turkkiin.

Matkoilta palattua tietoisesti ryhdyttiin yrittämään ekan kerran lasta. Olin lähes 42v. Raskautuminen ei sitten onnistunutkaan ihan silmänräpäyksessä ja mentiinkin klinikalle. Ekasta inssistä luomuna napsahti ja lapsi syntyi, kun olin 43-v.

Sen haluan sanoa kaikille vauvan yrittäjille, että ajankulku on nopea, joten siihen kannattaa varautua. Siitä ei varoiteta "missään', vaan oletus on aina se, että lapsi tulee, kun harrastaa seksiä. Iästä riippumatta!:laughing021 Koskaan ei puhuta siitä, että aikaa voi todellakin kulua pitkään, jopa vuosia!:angelic:
Oli sitten ikä mikä tahansa.

Myös parisuhde muuttuu hyvin radikaalisti. Meillä ainakin pitkä lähes 30v. parisuhde muuttui täydellisesti lapsen tultua.

Lähes kaikki entinen "romuttuu" ja tilalle tulee uutta:Heartblue Lapsen myötä tulee ihan uudet haasteet ja niihin liittyy kriisejä. Etenkin mies kriisiytyy, koska jää kakkoseksi lapsen syntymän jälkeen.

Mutta sen parempaa elämää ei voi ollakaan, jos nyt vertaa siihen aiempaan, jota elettiin yhdessä kaikki 27vuotta ennen lasta:love7

Last edited by a moderator:
Takaisin