----45+++++ kuumeiset

Jos tästä enää raskautuminen onnistuu, niin kovasti olen kahden vaiheilla sikiöseulontojen kanssa. Mahdollisen sykkeen ja istukan sijainnin kyllä toivoisin selvitettävän, mutta kaikki ne mittaukset..äh, eipä tarvitse noitakaan etukäteen murehtia.

kp 6, kohti liukkaita kelejä:woot:..

Lambi :) Palaan tähän aiheeseen; kyllä kannattaa, mutta eivät ole pakollisia! Ainakaan etukäteen ei kannata murehtia.

Mun muistaakseni verikoe otettiin joka tapauksessa seulontoja varten, halusi tai ei...mutta sitten itse tutkimuksiin (esim. NIPT), ei voi pakottaa.

Uskon sun olevan tosi hedelmällinen yhä nyt 40v. iässä, 6:den lapsen jälkeen!:cheers
 
Rfsu antaa näin selviä vääriä viivoja:
95f1fce399e08a6900fdd560296d07d2


Oli ihan punainen viiva. Pregchekillä varmistin niin oli blanko.

Wheelchair Mama :) Oletko useinkin saanut vastaavan väärän "positiivisen" tällä testillä?
 
Vauvaprojektissa seesteinen vaihe... oikeastaan näin on hyvä. Jaksaisinko taas alottaa kaikkea alusta, kun nyt on niin helppoa ja omaa ja parisuhdeaikaa puolet viikosta..? TJOT-fiilikset päällä, katotaan tuoko lähestyvä ovis hulluuden taas :wacky:

Hannuli77 :) Miten teillä, onko yhä seesteinen vaihe?:rolleyes:

Letrothan sulla oli koko ajan käytössä?

Tsemppii ja plussapuhallusta!!:blob3:blob6:blob7:hello2:hello2
 
Last edited by a moderator:
Eipä tarvinnut testata. Hanat aukes perjantai yönä kunnolla, niinkuin oli käynyt vissiin muillakin. Pienen pieni toivo elää ens kiertoon. Jos hyvin käy, ovis on ajoissa(jos siis yleensä tulee) ja simpat eläväisiä, niin saattaa jonkinmoinen mahdollisuus olla. Muuttujia on turhan paljon joten kovin paljon en enää tälle vuotta tavoitteita aseta.


Reppana :) Missä vaiheessa menet?

Voisitko harkita Letroja?

Plussapuhuria!!!:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers
 
Tuolla Plussa vai Ei -ketjussa joku oli päässyt neuvola-vaiheeseen, eikä ollutkaan raskaana. Että vaikka sanotaan, että yksikin hailu testitulos riittää niin ei se riitä RFSU:n kohdalla.
 
Tähti: tuo oli eka noin selkeä viiva. Oon saanut haluiroita mutta ne on musta ollut vain viivanpaikkoja.
En enää ole kokeillut noita tuon jälkeen. En viitsi turhaan rahoja tuhlata. Ja kun niin monet saa turhia viivoja.
 
Tuolla Plussa vai Ei -ketjussa joku oli päässyt neuvola-vaiheeseen, eikä ollutkaan raskaana. Että vaikka sanotaan, että yksikin hailu testitulos riittää niin ei se riitä RFSU:n kohdalla.

Katjusha :) Oho....aika kova takaisku hänelle ollut!:smiley-ashamed004:smiley-ashamed008

Tietääkö joku, että miksi näitä vääriä "positiivia" tulee? Onko iästä kiinni, vai mikä sen aiheuttaa?

Pregcheckiin sain myös kerran vuosi sitten väärän posiitiivisen. Oli ihan vahvakin viiva ja ihmeteltiin sitä, koska tuli roskisplussana:smiley-angelic006
Seuraavana päivänä viiva loisti poissaolollaan...ja menkat alkoi pari päivää myöhässä:happy3:sad010
 
Tähti: tuo oli eka noin selkeä viiva. Oon saanut haluiroita mutta ne on musta ollut vain viivanpaikkoja.
En enää ole kokeillut noita tuon jälkeen. En viitsi turhaan rahoja tuhlata. Ja kun niin monet saa turhia viivoja.

Wheelchair Mama :) Oletko saanut koskaan selkeää positiivista RFSU:n testillä?
 
Joissain lähteissä sanotaan, että "kaikkiin" testeihin tulee roskisplussa, joten niihin ei pidä koskaan mennä tulkitsemaan yli 10 min jälkeen.
 
Towanda :) Joko te olette lähteneet yrittämään?:rolleyes:

Tai koska aloitatte?

Miehen mielestä vaikka heti, mutta itse emmin vielä. Kai mulla on vielä liian tuoreessa muistissa se raskauspahoinvointi ja muut vaivat.
Poika alkaa olla niin ihanassa iässä, että haluaisin nauttia hänen kanssa olemisesta täysillä, eikä pää vessanpöntössä. Toisaalta taas kello tikittää, eikä ole mitään takeita siitä, että tulisin nopeasti raskaaksi, jos ollenkaan.
Ehkä siltikin jäi pieni pelko persiiseen kun viime kerralla raskauduin ekasta laakista. Että jos miehen tavara räjäyttää taas potin kerrasta. :hilarious:
 
Joissain lähteissä sanotaan, että "kaikkiin" testeihin tulee roskisplussa, joten niihin ei pidä koskaan mennä tulkitsemaan yli 10 min jälkeen.

Katjusha :) En ne testit, joissa lukee ohjeissa, että tulos on luettava 30min sisällä/päästä...?
 
Miehen mielestä vaikka heti, mutta itse emmin vielä. Kai mulla on vielä liian tuoreessa muistissa se raskauspahoinvointi ja muut vaivat.
Poika alkaa olla niin ihanassa iässä, että haluaisin nauttia hänen kanssa olemisesta täysillä, eikä pää vessanpöntössä. Toisaalta taas kello tikittää, eikä ole mitään takeita siitä, että tulisin nopeasti raskaaksi, jos ollenkaan.
Ehkä siltikin jäi pieni pelko persiiseen kun viime kerralla raskauduin ekasta laakista. Että jos miehen tavara räjäyttää taas potin kerrasta. :hilarious:

Towanda :) Oijoi...kurja kärsiä raskauspahoinvoinnista. Jospa sitä ei tällä kertaa tulekkaan:laughing002

Luultavasti sinun munasoluilla on suurempi merkitys/rooli, kuin miehen siittiöilllä.

Olet 40v.?

Miehillähän priimaa riittää tuonne korkeaan ikään saakka jotain 70++, kuten Sauli Niinistöllä.

Tämä Suomen Presidentti pari, on toki hyvä esimerkki 40+ lisääntymisestä:p
 
Peppipupu :) Onko sun menkat alkaneet?

Onko testi yhä nega?
Keep us updated:cheers
.
 
Last edited by a moderator:
Mun muistaakseni verikoe otettiin joka tapauksessa seulontoja varten, halusi tai ei...mutta sitten itse tutkimuksiin (esim. NIPT), ei voi pakottaa.
Mihinkään tutkimuksiin tai toimenpiteisiin ei pakoteta. Voi jättää väliin seulontojen verikokeet ja mennä vain ultraan, ja ultrankin voi jättää käymättä. Ja jos näissä jotain löytyy, voi mennä jatkotutkimuksiin tai olla menemättä, mihinkään ei ole pakko mennä. Voi mennä kuuntelemaan jatkotutkimusten keskustelut ja vasta sittenkin päättää, ettei halua jatkotutkimusta. Voi myös mennä jatkotutkimuksiinkin, saada tulokset, ja todeta että hyvä, nyt tiedämme lapsella olevan se-ja-se, joten voimme paremmin valmistautua yhteiseen elämään kun vauva aikanaan syntyy.

Tuo siis ei ole mikään putki, joka automaattisesti johtaa aborttiin, vaan ihan kaiken saa itse valita.
 
Miehillähän priimaa riittää tuonne korkeaan ikään saakka jotain 70++, kuten Sauli Niinistöllä.

Tämä Suomen Presidentti pari, on toki hyvä esimerkki 40+ lisääntymisestä:p
Jenni on ainakin kirjoitustensa perusteella käynyt lapsettomuushoidoissa, tosin missään ei mainita, onko käytössä olleet omat solut vai lahjamunasolut, ja sitäkään en ole nähnyt missään mainittavan, onko käytetty Saulin siittiöitä vai lahjasiittiöitä...
Meillehän nämä eivät mitenkään kuulu, mutta tosiaan on hyvin mahdollista, ettei heilläkään ole omat solut toimineet ollenkaan. Ei siis ole tietoa ollenkaan, onko heilläkään solut priimaa vai ei.
 
Muokattu viimeksi:
Katjusha :) En ne testit, joissa lukee ohjeissa, että tulos on luettava 30min sisällä/päästä...?
Arvelen ja tiedän, että plussatulos nousee 5 minuutissa, joten en oikein käsitä testin lukemista ”tosimielessä” 10-30 min kuluttua - että silloin näkyisi positiivinen, mutta ei ennemmin.
 
Takaisin
Top