42v. esikoista yritetään

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti, onpa helpotus ja mahtava juttu!!! Onnea nyt jokaiselle viikolle nyt tästä eteenkin päin!
Mulle ei luvattu ovista tähän kiertoon, lääkärin mukaan molemmat munasarjat on lepotilassa. No, limat on tänään päällä että koitetaan nyt taivaan ihmettä kumminkin ...
Katjusha kp 19 / ?

Tähti, onpa helpotus ja mahtava juttu!!! Onnea nyt jokaiselle viikolle nyt tästä eteenkin päin!
Mulle ei luvattu ovista tähän kiertoon, lääkärin mukaan molemmat munasarjat on lepotilassa. No, limat on tänään päällä että koitetaan nyt taivaan ihmettä kumminkin ...
Katjusha kp 19 / ?

Hei Katjusha, kiitos!! :) Kyllä tieto ultrassa helpotti...Lisäksi näyttää siltä, että säästyn pahimmilta pahoinvoinneilta, kun ei mitään vieläkään. Lääkäri sanoi, että ei joka raskaudessa sitä tule..:)

Vaikea kysyä, mutta asia kiinnostaa, että onko sulla nämä raskaudet menneet kesken ennen ekaa ultraa, vai sen jälkeen?

Kuullostaa erikoiselta, että sulla on limat ilman ovista, onko se mahdollistakaan... :eek: Pidän peukkuja taivaan ihmeelle :love2:love2:love2:angel7

Tähti, eka osoittautui kohdun ulkopuoliseksi sinä päivänä kun oli eka ultra. Sikiötä ei löytynyt, mutta myöhemmin tuuba repesi ja jouduin leikkaukseen. Toinen alkio eli se kaksonen oli menehtynyt viikko 5, siitä oli vähän kipuja ja vuotoja. Raskaustesti vahveni, niin oletin että jotain sinne vielä jäi.

Toka raskaus alkoi tiputtamaan 5+6, ja rajummin 6+2, ja se oli menoa sitten. Vr-ultrasta tuli siis kohduntyhjennyslääkkeiden haku.

Seuraavaan raskauteen en varaa vr-ultraa plussaverikokeen yhteydessä. Odotan kotona, jos olen vielä raskaana 7+ ja harkitsen sitten, mitä teen.

Tulin jumpasta, nyt pitäis kotiin sekstaamaan :)

Hei Katjusha:)
Liputan lesitiinin puolesta, parantaa ovista ja limakalvoja...en halua kuitenkaan tuputtaa :flower

Arvaa vaan, menikö tää ja osti lesitiiniä, mutta lisäksi kreatiinia ja glutamiinia....:-) vielä niiden entisten troppien lisäksi.. Heja välikierto!

Tähti, eka osoittautui kohdun ulkopuoliseksi sinä päivänä kun oli eka ultra. Sikiötä ei löytynyt, mutta myöhemmin tuuba repesi ja jouduin leikkaukseen. Toinen alkio eli se kaksonen oli menehtynyt viikko 5, siitä oli vähän kipuja ja vuotoja. Raskaustesti vahveni, niin oletin että jotain sinne vielä jäi.

Toka raskaus alkoi tiputtamaan 5+6, ja rajummin 6+2, ja se oli menoa sitten. Vr-ultrasta tuli siis kohduntyhjennyslääkkeiden haku.

Seuraavaan raskauteen en varaa vr-ultraa plussaverikokeen yhteydessä. Odotan kotona, jos olen vielä raskaana 7+ ja harkitsen sitten, mitä teen.

Tulin jumpasta, nyt pitäis kotiin sekstaamaan :)

Sä oot Katjusha kyllä niin mun idoli - sun sinnikkyys - 9 vuoden ajan yrittää, pettymyksiä ja vaaran paikkoja...mä niiiiin toivon, että sulle tärähtäis vaikka kaksoset lopulta!

Terkut kaikille!
MItes Tähti sulla meni se ultra? Eikös sen pitänyt olla eilen? Vai missasinko jonkun viestin?
Mulla taas puhelin temppuillut - en pääse tänne...
Mulla kp 14 - testasin CB ovulaatiotesteillä 3 pv putkeen lh-nousun (kp11-13) - onko muilla ollut vastaavaa? Kahtena ekana hyödynnettiin tilaisuus, mutta sitten 3pv ei. On kyllä ihmeen aikaisin taas tämä minun ovikseni. Tää on nyt niiden km jälkeisten ekojen menkkojen jälkeinen luomukierto.. mä NIIIN toivon että tärppäis...

Terkut kaikille!
MItes Tähti sulla meni se ultra? Eikös sen pitänyt olla eilen? Vai missasinko jonkun viestin?
Mulla taas puhelin temppuillut - en pääse tänne...
Mulla kp 14 - testasin CB ovulaatiotesteillä 3 pv putkeen lh-nousun (kp11-13) - onko muilla ollut vastaavaa? Kahtena ekana hyödynnettiin tilaisuus, mutta sitten 3pv ei. On kyllä ihmeen aikaisin taas tämä minun ovikseni. Tää on nyt niiden km jälkeisten ekojen menkkojen jälkeinen luomukierto.. mä NIIIN toivon että tärppäis...

Hei Lazy82! :hello
Vai hankit sä lesitiiniä, hieno homma!:cool:
Luulen, voisiko sun ovis olla aiemmin sen ansiosta, jos ehdit sitä jo tovin syömään?:rolleyes:

Toi teidän ajoitus on hyvin kohdallaan, pidetään sormet ja varpaat ristissä plussan puolesta!!!:hello2:hello2:hello2:signs003

Ultra meni hyvin ja sain äityiskortin neuvolaa varten:love7

Terveisiä viinimaasta! Täti matkasi näköjään mukana ja nyt nennään KP 2. Letrot olikin mukana ja niitä popsin loput matkapäivistä. Pettymyshän se oli ja viivytin kertomists miehelle. Ajattelin jotenkin hullunkurisesti, että jos en sano sitä ääneen, niin se ei ome totta. Toivottavasti tämä viesti lähtee pätkivästä yhteydestä huolimatta. Mukavaa viikonloppua kaikille, me keskitymme vielä lomasta ja tousistamme nauttimiseen tädistä huolimatta.

Ps. L82day: Oletko siis saanut kolme pysyvää hymynaamaa? Testaaminenhan pitäisi lopettaa heti ekan jälkeen.

Heippa flikat! Juu, testailin mielenkiinnosta - mutta joo, kolmena aamuna tuli hymynaamat.

Hyvä pointti Tähti73 - voihan tää johtua kaikesta mitä mä popsin - geleetä yms. Lesitiinin vasta aloitin tästä kierrosta. Mun kohdalla ei sais vaan aikaistua yhtään.

Arvatkaas mitä - tänään n. Dpo5 tuli mielestäni tilkka kiinnittymisvuotoa ja jotain kirkasta.. luulin että pissasim housuihin:-) thumbs up!

Heippa flikat! Juu, testailin mielenkiinnosta - mutta joo, kolmena aamuna tuli hymynaamat.

Hyvä pointti Tähti73 - voihan tää johtua kaikesta mitä mä popsin - geleetä yms. Lesitiinin vasta aloitin tästä kierrosta. Mun kohdalla ei sais vaan aikaistua yhtään.

Arvatkaas mitä - tänään n. Dpo5 tuli mielestäni tilkka kiinnittymisvuotoa ja jotain kirkasta.. luulin että pissasim housuihin:) thumbs up!

Heippa Lady82!! :) Toi kuullostaa hyvältä!! :cool:
Peukut pystyssä!!!:smiley-bounce016

Arvatkaas mitä - tänään n. Dpo5 tuli mielestäni tilkka kiinnittymisvuotoa ja jotain kirkasta.. luulin että pissasim housuihin:) thumbs up!

...vielä lisäystä, mulla tuli tuossa vaiheessa tilkasta punaviiniä aivan järkky krapula...jotain dpo5... Se oli niin omituista:wideyed: Ja siitä se sitten lähti...:)

Nyt täällä mutustellaan kirpeitä hedelmäkarkkeja, tuli himo ja piti käydä ostamassa. Muutoin olo on kuin pallolla, turvottaa ja närästää:wideyed: entiset housut ei mahdu enää jalkaan ja pelkään, että töissä kohta hokaavat homman:bored:

Moikka kaikille ! Mulla alkoi nyt 26 raskausviikko. Ja maha alkaa olla aika iso. Menen käyrien yläpuolella. Poika on alkanut potkimaan kylkiin. Tänä aamuna heräsin, kun ojensi itsensä suoraksi molempiin kylkiin. Oli jännä tunne. Tsemppiä teille kaikille !

Tähti73 - pitäisköhän tyyppaa punkkua:-) saakos geleetä jatkaa? Onnittelut ihanille pallomahoille:-) mikäs vko sulla Tähti73 olikaan menossa?

Tähti73 - pitäisköhän tyyppaa punkkua:) saakos geleetä jatkaa? Onnittelut ihanille pallomahoille:) mikäs vko sulla Tähti73 olikaan menossa?

...Geleestä en tiedä, en ottanut sitä. Luomu punkkua otin, mutta kohtuudella (pari lasia jne ):wink

Parin päivän päästä 9. raskausviikko:)

Heippa Lady82.
Millä päivillä menet, meinaatko jo pian tehdä r-testin?:rolleyes:

Joo, milloin täällä testataan taas plussaa?!
Lady82day, sun vuoro :D
Mulla on täällä käynnissä kp 27, enkä tiedä mikä dpo jos onkaan. Aamulämpö oli tänään 36,8 ja viime viikolla se oli jonain päivänä 36,3... En pitänyt kirjaa koko hommelista, en huomannut lämmön nousua erityisesti minään päivänä enkä myöskään saanut tuplaviivoja testiin - tosin en jaksanut tuhlata materiaalia - testasin vain silloin tällöin, kun piti olla ovuloimaton kierto. Mutta muutama päivä tässä viel menee ennen ku lörähtää :) oon just matkalla akupunktioon ja saavuttamassa tyyntä kehoa ja mieltä!

Joo, milloin täällä testataan taas plussaa?!
Lady82day, sun vuoro :D
Mulla on täällä käynnissä kp 27, enkä tiedä mikä dpo jos onkaan. Aamulämpö oli tänään 36,8 ja viime viikolla se oli jonain päivänä 36,3... En pitänyt kirjaa koko hommelista, en huomannut lämmön nousua erityisesti minään päivänä enkä myöskään saanut tuplaviivoja testiin - tosin en jaksanut tuhlata materiaalia - testasin vain silloin tällöin, kun piti olla ovuloimaton kierto. Mutta muutama päivä tässä viel menee ennen ku lörähtää :) oon just matkalla akupunktioon ja saavuttamassa tyyntä kehoa ja mieltä!

Hei Katjusha:hello

Mun mielestä kuullostaa hyvältä!!:wink
Sullahan lämmöt nousseet, sehän viittaa siihen, että ovis on tapahtunut:cool05

Toivon todella, että nyt onnistaisi...vielä vähän malttia ja kohta pääset testailemaan:)

:signs003:signs003:signs003

Heippa leidit! Ja kiitos kysymästä! Enpä ole vielä ajatellutkaan testata.. ei ole tuon lörähdyksen jälkeen ollut minkäänlaisia tuntemuksia..:-( nyt menossa about dpo10, kp 21? Ei kait vielä mitään näkyiskään?
Katjushkalle onnea testailuihin! Rauhoittuko mieli akupunktiossa?

Takaisin