42v. esikoista yritetään

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos tytöt,
Joo mä nukun syvemmin ja olen vähemmän hermostunut. Yöhikoilu loppui ensimmäiseen hoitokertaan. Me hoidetaan nyt perustuksia kuntoon, että keho olisi normaaleissa voimissaan - ottamaan vastaan mitä tulee :) Toki toivon, että auttais raskautumista - mutta lopputulos ei ole ihmisen käsissä. Parasta voi toivoa :)!
Katjusha kp 28 /?

Heippa leidit! Ja kiitos kysymästä! Enpä ole vielä ajatellutkaan testata.. ei ole tuon lörähdyksen jälkeen ollut minkäänlaisia tuntemuksia..:-( nyt menossa about dpo10, kp 21? Ei kait vielä mitään näkyiskään?
Katjushkalle onnea testailuihin! Rauhoittuko mieli akupunktiossa?

Heippa!:) ...voi tuo jo näkyäkin ( hätähousuna testasin haamun dpo9 ) :wink

Tähti73, voi näkyäkin jos on 5 päivää tai enemmän kulunut.
Esim Apteq -testi on selkeä ja herkkä (10Iu/ml)... Tittidii!!

Eikun sori Lady82day ... Siis kannustan testaamaan :)

Hei Katjusha :)

Voi näkyä ihan "normi" testilläkin, mikä se vahvuus nyt onkaan, mutta ihan cittarista ostetulla testillä näkyi dpo9.. :)

Kannustan kanssa testaileen:)

Monilla kiinnittyy vasta 9 dpo mutta 5 dpo on kyllä ilahduttavan aikaisin. Se on vähän tuurista kiinni, ja yksilöstä, miten hormonit nousee ja miten erittyy virtsaan. Itse kuulun niihin joilla hädintuskin hcg 100Iu verikokeessa näkyy yhtään kotitestillä (25Iu).

Monilla kiinnittyy vasta 9 dpo mutta 5 dpo on kyllä ilahduttavan aikaisin. Se on vähän tuurista kiinni, ja yksilöstä, miten hormonit nousee ja miten erittyy virtsaan. Itse kuulun niihin joilla hädintuskin hcg 100Iu verikokeessa näkyy yhtään kotitestillä (25Iu).

Hei Katjusha:)
Koska aiot testailla?:rolleyes:

Kovasti täällä jännään nyt teidän kummankin, Katjusha & Lady82 puolesta...
Peukut niin pystyssä!!! :smiley-bounce016

Tähti73, jos nyt ensin viikon odotan niitä menkkoja - ajattelin aamulämpöjä vähän seurailla niin tietää varautua - jos se vuoto sieltä sitten uhkaa alkaa :)
Katjusha kp 28 /?

Kiitos kannustuksesta! Mä taidan olla kans niitä joilla hormonit nousee hitaammin... joten en vielä viitsi haaskata testejä - ja ei yhä minkäänlaisia tuntemuksia.. ja näinä ed kolmena kertana on kyllä ollut jos jonkinlaista vatsanippailua..

Mutta siis kaiken kaikkiaan mä oon kiitollinen, jos mun munasarjoissa ON toimintaa. Toivohan olis siis sitä myöten menny, kun en olis ehkä valmis enää sijoittamaan pientä omaisuutta munasoluihin ... Eli kiitollisuudella otan vastaan tämän mahdollisuuden, kiitos kiitos kiitos :)
Testionnea ja kaikkea hyvää, tytöt :)

Terveisiä viinimaasta! Täti matkasi näköjään mukana ja nyt nennään KP 2. Letrot olikin mukana ja niitä popsin loput matkapäivistä. Pettymyshän se oli ja viivytin kertomists miehelle. Ajattelin jotenkin hullunkurisesti, että jos en sano sitä ääneen, niin se ei ome totta. Toivottavasti tämä viesti lähtee pätkivästä yhteydestä huolimatta. Mukavaa viikonloppua kaikille, me keskitymme vielä lomasta ja tousistamme nauttimiseen tädistä huolimatta.

Hei Dolcetti!:hello
Kuinka hurisee, joko olet pian ovista bongaamassa?:rolleyes:

Täällä alkaa raskausviikko 10. ja ensimmäinen neuvola käynti on ensi tiistaina.

Moi Tähti. Niin ne viikot kertyvät sinulle kuin varkain :) Kymppiviikko jo menossa ja neulokäynti tulossa. Mahtavaa! Olisipa hurjaa jos me muutkin vielä odottavat oltaisiin joskus samassa tilanteessa!

Mulla KP 12/22. Ovistesti vilkuttaa hymyä neljättä aamua peräkkäin. Perjantaiaamun ultrassa vain 14 mm follikkeli ja 4 mm limakalvo. Luteaalivaihetta tukemaan sain Terolutit, mutta aloittaa pitää vasta pysyvän hymynaaman nähtyään. Noi tuplaovistestit näyttää muuten tulosta pysyvän hymyn jälkeen pari päivää, eikä laitetta voi mun mielestä sen takia edes käyttää ennen kuin seuraavassa kierrossa. Onko sulla L82day useampi laite käytössä, vain miten onnistuit näkemään LH-huipun monta päivää peräkkäin? Toi vilkkuva hymy kun kertoo vaan kohonneesta estrogenista.

Mitä Katjushalle kuuluu? :)

Ps. Kävin vielä lukemassa noi testin ohjeet ja niissä sanotaan:

Kun LH-huippusi on havaittu, pysyvä hymiö näkyy näytössä 48 tunnin ajan ilmestymisestään. Tämä osoittaa 2 hedelmällisintä päivääsi. Kun laite on osoittanut maksimaalisen hedelmällisyyden, älä tee enää uutta testiä, sillä laite ei voi enää lukea uutta tulosta. Voit säilyttää ylimääräiset testipuikot ja käyttää niitä tulevassa kierrossa tarpeen mukaan. Älä poista paristoja testilaitteesta yrittäessäsi nollata sitä. Tämä rikkoo testilaitteen, eikä sitä voi käyttää enää uudelleen.

Täällä kummastellaan kiertoa. Kp 31 ja selässä painaa. Aamulämpö oli 36,65, viime kierrossa samana päivänä alkoi vuoto. No, katsotaan kuinka käy :) mulla ei ole todisteita oviksesta, muuta ku ummetus aikaisemmin tällä viikolla ja kohonneet lämmöt. Uusi kierto alkaa jos alkaa ... Olihan tämä kyllä niin outo kierto, ettei ihme jos jäi mahikset välistä...

Täällä kummastellaan kiertoa. Kp 31 ja selässä painaa. Aamulämpö oli 36,65, viime kierrossa samana päivänä alkoi vuoto. No, katsotaan kuinka käy :) mulla ei ole todisteita oviksesta, muuta ku ummetus aikaisemmin tällä viikolla ja kohonneet lämmöt. Uusi kierto alkaa jos alkaa ... Olihan tämä kyllä niin outo kierto, ettei ihme jos jäi mahikset välistä...

Hmmm...tuo lämpöjen ylhäällä pysyminen minusta viittaa vain yhteen asiaan, jospa olet nyt raskaana! :wink

(mulla jäi lämmöt ylös oviksesta ja siellä ovat pysyneet...)

Ovishan sulla on täytynyt olla, eihän lämmöt muutoin nouse:flower

Nyt malttia ja paljon plussaonnea!!!:signs003:hello2:hello2:hello2

Ehkä sinuna testaisin jo..

Tähti73, kiitos, ihanaa optimismia :) normaalitilanteessa testaisin jo, mutta kp 15 ei ollut kasvaneita folleja, eli oviksesta on vasta noin about viikko. Jos oli välillä kp 23-25, niin ei toivoakaan raskautumisesta, koska seksiä oli vain kp 19 ja 26... ;) sillähän tää meni näin olemattomalla seksillä, kun olin varma ettei sieltä mitään tuu ja harmitti vietävästi. Kp 26 repes jotain vas muniksesta, mutta sillä puolella ei ikävä kyllä ole munanjohdinta. Että onhan tässä nyt aika kehnot kortit. Mutta kattellaan!! Lämmöt on tullut kaksi päivää himpun alaspäin, eli siksi tässä nyt oottelen jo uutta kiertoa. Oli varmaan sen verran outo ovis, että luteaalivaihe ei välttämättä oo normaali 12...

Aurinkoista viikonalkua kaikille! Mulla se CB:n Dual Hormone ovistesti jatkaa hymyn vilkuttamista viidettä päivää peräkkäin. Menossa KP 13. Pysyvä hymy pitäisi näkyä senkin takia, että tietäisin milloin aloittaa Terolutit. Tuli sitten mieleen, että pitäisikö pyytää irrotuspiikki ja siitä tuli mieleen, että millaisia kokemuksia teillä on Pregnylistä ja/tai Ovitrellesta? Ovitrelleä käytin viime kierrossa, mutta Pregnyl tuntuu olevan yleisempi. Mitäköhän eroja niillä on hinnan lisäksi? Pregnyl on ilmeisesti halvempi (Ovitrelle maksaa noin 50 €), mutta vaikeampi käyttää (Ovitrelle tulee esitäytetyssä injektiokynässä). Olisi kiva kuulla teistä joilla on kokemusta Pregnylistä! :)

Sulla on sitten menossa KP 32, eikös niin Katjusha? Jos ei ole voinut tästä kierrosta tärpätä (voihan ne siittiöt parhaimmillaan elää sen viisikin päivää), niin saa kai toivoa, että uusi kierto alkaisi sitten pian, niin pääsisitte uudelleen yrittämään. Mitäs teillä onknaa seuraavaksi suunnitelmissa?

Dolcetti, mulla on ollut Pregnyl mukana, ja loppujen lopuksi sen piikin nyt pistää, vaikka on vähän mutkikas.
Joo, no tänään en vielä heitä toivoa, koska lämpö oli palannut 36,8 tasoon :)
Mikäli vuoto alkaa, niin kattellaan mahdollisuuksia alkionsiirtoon sitten uudessa kierrossa. Menen fiiliksen mukaan. Mulla on varattuna taas FSH-testejä, mutta tähän kiertoon se ovis ei meinannut millään tulla hyvistä entistä huolimatta, mutta tuli sitte kuitenkin.
Päivä kerrallaan mennään. Jos keho ei lähde tuottamaan noin 28 päivän kiertoa oviksella, niin sitten yritetään sen viimeisen alkion siirtoa lääkityksen tuella eli limis kasvatetaan estrogeenilla ja keltarauhashormoni tulee Lugesteronista. ...
Let us see when this leads, baby dust to all!

Dolcetti, pikasesti...
molempia olen käyttänyt ja pidin tosi paljon siitä kalliimmasta - mutta kuten Katjusha sanoi, hoitui sillä toisellakin tavalla. Inhottavaa oli sekoitella sitä nestettä ja jauhoa ja sai toivoa ettei sakkaannu (sit käyttökelvoton) & se piiki oli paksumpi ja myös pidempi.

Kiitos Katjusha ja L82day! Lähetin sähköpostia lääkärilleni eilen, mutta ei ole vielä vastannut. Ovistesti se vaan vilkuttaa kuudetta päivää putkeen, tänään KP 14. Noh, joko LH-huippu meni testiltä ohi (en ainakaan aloittanut liian myöhään), tai sitä ei tässä kierrossa ollut tai se on vielä edessä. Mutta sitä vaan mietin, että milloin sitten aloitan nuo Terolutit, kun ne piti aloittaa vasta sen psyvän hymynaaman jälkeen. Minäs päivinä teillä "pidempikiertolaiset" on ollut ovisplussat/ovikset testien ja tutkimusten mukaan? Voisiko olla että isompi letroannos on vaan hidastanut kiertoni kulkua...

Tilason muuten Katjusha minäkin FSH-testejä ClearBluen ovistestien mukana. FSH:tä ei ole multa ikinä mitattu ja ymmärrän, että se pitää testata alkukierrossa?

Kivaa päivää kaikille ja hyviä uutisia!

Takaisin