42v. esikoista yritetään

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi Tähti :/.

No, kuten totesit: uutta päin. IVF:stä ei chancet enää parane :) vaikka onhan noita luomuihmeitä tullut IVF:stä huolimatta, mutta samapa tuo mikä vie eteenpäin - kunhan joku vie ...

Meillä on kans ehkä parin kolmen kuukauden päästä viimeisen alkion siirto eli syksyn ohjelmassa. Katsotaan, miten tästä nyt toivotaan ja pari luomukiertoa jos saataisiin väliin :)

Voi, pahoittelut kp1:stä Tähti-73! Varmasti ottaa koville. Ilman muuta kannattaa hakeutua ivf hoitoon. Kyllä elämä on raadollista.

Mites L82dayn vointi? Täällä pitkät päivät. Tosin nyt dpo 6 ja paineentunne ollut tänään vähäisempää joten hirveästi toiveita en pidä yllä. Seuraavan kierron pidän luomuna ja sitten taas clomit.

L82day, hyvä ja no niin toivotaan että kuuluu kuvioon. Kyllä pienet kolotukset taitaa olla parempi merkki kuin ettei kuulu mitään :)

Täällä toimitaan äitille kuriirina, se on nyt sairaalassa jonkun aikaa ja vien sille tavaroita. Olen huomenna varmaankin lähdössä kotiin, on jo ikävä miestä ja koiria :)

Hei taas ja tsemppiä jokaiselle tänne :smiley-angelic003

Päätettiin miehen kanssa kokeilla kuitenkin inseminaatiota ennen IVF:ää, vaikkei nykyinen gyne sitä meille suosittele...

Aiemmin oltiin Väestöliittolla ja siellä olisi ollut inseminaation kannalla, joten kokeillaampa tämäkin kortti...

//tähti

Voi Tähti :/.

No, kuten totesit: uutta päin. IVF:stä ei chancet enää parane :) vaikka onhan noita luomuihmeitä tullut IVF:stä huolimatta, mutta samapa tuo mikä vie eteenpäin - kunhan joku vie ...

Meillä on kans ehkä parin kolmen kuukauden päästä viimeisen alkion siirto eli syksyn ohjelmassa. Katsotaan, miten tästä nyt toivotaan ja pari luomukiertoa jos saataisiin väliin :)
Toivottavasti teillä onnistaisi viimein :signs003

Päädyttiin nyt kokeilemaan vielä :sign19 inseminaatiota ennen IVF:ää, vaikka gyne oli muuta mieltä..

tsemppii

:goodnight

Ehtoota! lyhyt omanapainen tervehdys..
Täällä yhä paksuna ja joka yö herään klo 2.00 alavatsakipuihin. Toivottavasti siellä vaan kohtu kasvaa☺
Hei :smiley-angelic003
Onnea ja toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka :wink

Me mennään seuraava kierto luomuna ja sitten inseminaatio, jollei plussaa. Mietityttää se, kun ollaan menossa etelään kesälomaviikoksi alkaen dpo1tai 2. Kyseessä siis all incl. hotelli, että miten varovainen pitää olla juomapuolen suhteen? neuvoja :anyone

Moikka Tähti!
Monihan on tunnetusti raskautunut kun on ottaneet vähän rennommin
Hoidoissahan ne suosittelee totaalikieltäytymistä alkoholista.. siemennesteen laatuun se voi vaikuttaa - sie rentoudut ja mies ottaa himmaten, paitsi kun talletukset on turvassa

Tähti, hyvä idea. Asteittain :)
Meillä ei ollut siemennesteessä mitään moitetta, joten me hoidettiin inseminaatio kotona. Tämä tapahtui Naistenklinikan aikoihin ennen siirtymistä Väestöliitolle. Vähän ne katsoi pitkillä, kun miehelle tuli työmatka Chicagoon ja näinollen emme olisi saaneet tuoretta siementä, niin lähdin mukaan matkalle.

Joo, mun mies varmaan tarkistaa tuon juomapuolen, jos joudutaan vielä hoitoja jatkamaan. Suurin osa ilmeisesti lapsettomuuden syystä taitaa langeta mulle.

Meikäläistä vähän nyt masentaa tämä melko epätoivoinen yrittäminen, mutta en kyllä pysty vielä luovuttamaankaan.

Tsemppiä tytöt, hyvin me pärjätään!

Tähti-73: en jotenkin voi uskoa että viini ruuan kanssa olisi pahaksi yritykselle. Kuten muut ovat todenneet rentotuminen voi auttaa.

Olen tekemässä päätöksen lopettaa yrityksen. Meillä tulee nyt täyteen 1v yritystä , tiedän ettei se sinänsä ole pitkä aika, mutta koska olen aiemmin tullut helposti raskaaksi niin uskoisin ettei tästä valmista tulisi vaikka miten kauan yritetään. Tein tänään herkän testin dpo 12, oli selkeä nega. Mutta tsemppiä teille!

Rosann.. voi harmi ettei ole tärpännyt.. itselläkin 3v yritystä takana, mutta ymmärrän täysin kun sulla on jo lapsia. Niin ne siellä sairaalassakin sanoi, että on hyvä asettaa se takaraja ja move on elämässä. Muuten se voi jäädäjunnaamaan paikoilleen. Mutta kuten tiedätkin, moni nimenomaan raskautuu kun lakkaa yrittämästä joten onnea tjottailuun ja toivottavasti raskaudut ihan vahingossa
Kaikkea hyvää myös jatkossa sinulle ja perheellesi - on ollut mukava tutustua sinuun.

Rosann,
Kiitos tsempistä ja tuesta (tähän asti). Päätökset mennä eteenpäin sopivana hetkenä on usein hyviä, aina siitä jälkikäteen itseään kiittää. Kaikkea hyvää ja tervetuloa juttusille, jos siltä alkaa tuntumaan :)

Huoh, meikäläisen kesäloma on kyllä ollut monin tavoin "tuskallinen". Mieli on hetkittäin todella musta, vaikka kuinka koittaa nähdä asioiden valoisan puolen. Vielä pari viikkoa edessä ja viimeisenä loma-arkipäivänä tsekataan, onko kohtu tyhjä. Se jos jokin on kyllä perseestä. Kun eihän tässä niin pitänyt käydä.

Pitänee surunsa hukuttaa lenkille koirien kanssa. Ei se olo ainakaan huonompi lenkin jälkeen ole.

Baby dust to all

Kiitos kovasti.varaan gynen noin kuukauden päähän jolloin asennetaan vielä kerran hormonikierukka. Se sopii mulle mainiosti, sivuoireena menkat jää pois mikä sopii mulle hyvin. Käyn kuitenkin täällä vielä välillä kurkkimassa mitä teille kuuluu.Tosiaan toivon kovasti teille kaikille niitä omia pienokaisia!

Jep, jep tytöt pian uutta yritystä kohti. Sain aamun raskaustestillä vain haalean tuloksen, joten toipuminen on mennyt oikeaan suuntaan. muutamassa päivässä tulos on vaalentunut puoleen ja vastaisi ehkä ensitestausta.

Ovulaatiotestiliuskat ja pre-seed tulivat postissa. Olen tässä limoja seurannut, ei toistaiseksi merkkejä hedelmällisistä päivistä. Olen toki häiriköinyt miestäni joka toinen päivä. Tässähän joutuu ihan itse hommiin kun vauvan siemenet ei tulekaan labrasta :)

Mielialat vaihtelee ihan hirveesti, mutta eiköhän tää tästä. Juuri tänään ei v..uta juuri yhtään :)

Baby dust to all!

No niin tästä se sitten lähtee ;) eilinen raskaustesti oli blanko, ja tänään ovistikku näyttää aavistuksen vahvempaa viivaa (sekä luonnossa että kuvissa).

Jänskää :)!
ImageUploadedByVau Foorumi1437660207.962924.jpg

Tähti-73: en jotenkin voi uskoa että viini ruuan kanssa olisi pahaksi yritykselle. Kuten muut ovat todenneet rentotuminen voi auttaa.

Olen tekemässä päätöksen lopettaa yrityksen. Meillä tulee nyt täyteen 1v yritystä , tiedän ettei se sinänsä ole pitkä aika, mutta koska olen aiemmin tullut helposti raskaaksi niin uskoisin ettei tästä valmista tulisi vaikka miten kauan yritetään. Tein tänään herkän testin dpo 12, oli selkeä nega. Mutta tsemppiä teille!

Hei Rosann,
Älkää antako periksi, sinuna jatkaisin vielä yrittämistä:smiley-angelic005 Teillä on mun mielestä paremmat mahiksetkin onnistua, kun lapsia jo ennestään.

Olen ajatellut yrittää niin pitkään, kun menkat tulee, vaikka yli 50vuotiaaksi saakka!! Mies ei ole vastaan ajatusta, ollaan sitten ainakin yritetty tosissaan.

Reissu lähestyy ja aion ottaa rennosti, juomapuoli lähinnä punaviini linjalla..tänään kp12.

Tsemppiä jatkoon :smiley-bounce005

Tähti, ihanaa sitten meitä on kaksi pitkään "tahkovaa". Olen antanut itselleni vielä vuoden mutta, itseni tuntien en lopeta ainakaan luomuyrittämistä "ikinä". :D

Rosann, parasta onnea ja menestystä tulevaan kiertoon ja mitä ikinä tuleekaan.

Me ollaan nyt kesälomareissulla. Katsotaan mitä sekstailusta tulee aitassa, kun seurana on kolme koiraa... Ihan hyvin on tuo mies kuitenkin suostunut joka toinen päivä, vaikka meidän kummankin libido on aika sammuksissa. Eiköhän se siitä, nyt vaan toivotaan että viivat vahvistuu.

Baby dust to all!

Aika hyvältä Katjusha tuo sinun eilinen ovistikku viiva näyttää :grin ootko tänään tehnyt ovistestiä?
Ja hyvin ootte jaksaneet peittoja heilutella isännän kanssa :p

Tsemppiä Tähti-73 uuteen yritykseen :happy:

Rosann jos siellä vaikka tärppäis ennen kierukan laitto:) mutta mukavaa loppu kesää sinulle ja hyvää jatkoa :happy:

Täällä kun vielä tää kierros on tjottailua niin ovis onkin sitten hukassa... ihankuin ois ollu 18.7 mutta nyt sitten taas on viiva ruvennut vahvistumaan mutta nuo perinteiset ovislimat ovat kadoksissa, no eipä me olla ihmeemmin kyllä nyt touhuttukkaan joten katsotaan nyt miten sit menee tjottailut täällä.

Äiti viiden,
Kyllä, vahvempia tuloksia tarjoillaan :) ei tarvinnut ovistestiä ihan puskapissalla tehdä, mutta melkein ;)

Saapa nähdä. ihmeen toiveikas sitä aina on vaikka kohta kymmenen vuotta odoteltu tuloksia...

Ihanaa perjantaita kaikille :)

Ihanaa positiivisuutta teidän kirjoituksissa! Voi kun plussat sinne pärähtäisi! Ääh…meillä mies anelee jatkamaan. Täytyy jutella tarkemmin vielä. Olen jo sopeutunut ajatukseen että meidän on hyvä näin. No joka tapauksessa, tämä kierto nyt ainakin ilman ehkäisyä, eikä varmasti tärppipäiviä aiota varoakaan- mutta päätin että jätän kaikki hormonit pois. Mun kroppa ei toiminut normaalisti niiden kanssa.

Takaisin