42v. esikoista yritetään

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Katjusha, mun mies kans popsii kaikkea vitskui ja myös sitä geleetä. Sit tehdään smoothieta joissa on spirulinaa, vehnänorasta ja miehellä myös maca-jauhoja. Itse en sitö ottanut, kun luin että kasvattaa naisilla kuppikokoa -joutuis ottaa perunasäkit käyttöön... ihan riittävät on jo nyt

Kiitos kaikille onnitteluista☺

L82day mun piti edelliseen viestiin lisätä vähän enemmänkin mutta toi per.....n kone rupes sittuilemaan mulle, joten tässä uudelleen kaikki...

Paljon onnea L82day ihanan raskautumisesi johdosta :Heartpink :cool05
Ja hirmuisesti niitä tarrasukkia myös mukaan jotta raskaus kestäisi loppuun saakka jotta saisitte oman ihanan käärön kainaloon :Heartpink:happy:

Täällä nyt menossa kp3 ja vielä hakusessa jatkaako vai ei yritystä / kuumeilua :confused: isäntä oli jo aikalailla sillä kannalla että voitaisiin nää piinailut jättää ja olla tyytyväisiä tähän olevaan perheeseen... no aikalailla samoilla minäkin meen mutta mutta hitusen vielä emmin asian kanssa :oops: Ehkä sitten tulen vaan olemaan ikuinen kuumeilija vaikka ei enää yritystä tulisikaan :laughing5
Niin ja en kyllä vielä malta jättää teitä :wink

Muokattu viimeksi:
Juu älä jätä - meitä eikä yritystäkään! Tjottailkaa vaan - sulla on kuitenkin suurempi todnäk tällä iälläkin raskautua kun on aiempia lapsiakin. Meillä ekakertalaisilla se on vähän haastavampas. Siis minkäikäisiä sun kaikki lapset on?

No vanhin 15.v, 7.v, 6.v, 3.v ja nuorimmainen 1.v5kk.
että tällainen katras meiltä löytyy :Heartpink Äitin ihanat riiviöt :wink

Muokattu viimeksi:
L82day,
No tähän urheilijavartaloon sopis tissit ihan hyvin, että todellakin otan macaa :)

Mulla on ollut ehkä tuon urheiluhulluuteni kanssa vähän haasteita aiemmin, mutta nyt on maratonit vähäks aikaa juostu. Jatkan sitten jos jäädään kahelleen. Ehtiihän tuota vielä vuosikymmenet :) Tähän kroppaan on tervetullut kaikki naisellisuus ja lisääntymiskyky.

Mulla ei Cytotec ole tuonut toivottua vaikutusta, joten haenpa lisää ja toivon että tepsii tänään. ...

Ou, teitsillä on sit eri haasteet - mulle ei tekis pahaa jos vaikka 10kg laihtuis.. bmi on hitusen ylipainon puolella.
Saako kysyä, mitä hoitoja sulle on tehty ja tutkittu? Mun tiedot löytyy pretty much tän ketjun alusta.
Toivottavasti cytotecit alkaa puremaan tai sitten kaavintaan..

Ollaan oltu houdoissa niin monta vuotta että en pysty edes kertomaan mitä on tutkittu js tehty. Meillä oli diagnoosina selittämätön lapsettomuus ja siksipä melko pian hoitojen alettua mentiin Ivf:ään. Omilla yritettiin kolme kierrosta, viimeisellä ei saatu yhtään normaalisti hedelmöittynyttä alkiota. Siinä kohtaa heitin hanskat tiskiin. Mieheni töissä oli nainen joka luovutti munasoluja. Puolisoni esitteli minulle idean lahjamunasolujen käytöstä. Niitä ollaan nyt käytetty ja tämä jälkimmäinen on ollut hyvää tavaraa. Salaa toivotaan että jos sais tämän saman luovuttajan kanssa jatkaa jos ei viimeinen purkissa oleva tartu.

Ollaan luomuna menty kaikki välit ja jonovuodet, en ole aiemmin ollut vähääkään raskaana ennen tätä vuotta.

Huomenna otan luokkatapaamisen jälkeen uuden kourallisen cytoteciä. Olen äidillä yötä, joten lohtu on lähellä.

Siis luovuttaja on anonyymi henkilö, ei sukulainen tai työkaveri (paitsi sitähän me emme tiedä..)

Voi Katjusha kyllä teillä on ollut pitkä tie yrityksen kanssa :shy:
Toivon tosiaan että teillä vielä tärppi kävisi ja jaksaisi myös pysyä matkassa :Heartpink

Katjusha, onpas ikävän kivinen taival ollut, mutta hienoa, kun olette löytäneet lahjoittajan ja hyvälaatuisia muniksia! Nyt on valoa tunnelin päässä, joten eiköhän se onni vielä potkaise! Lahjamunasolujenkanssa olen ymmärtänyt, on hyvät mahkut onnistua vanhemmalla iälläkin☺ monennella rv tämä keskeytyi?

Koetahan vältellä ikäviä puhernaiheita luokkakokouksessa ja tsemppiä tyhjentymiseen - onneksi on tuttu olka lähellä..

Äiti viiden - johan sulla on melekonen katras - voimia ja jaksamista arjessa

No juu L82day kyllähän täällä vilinää ja vilskettä riittää, välillä tuntuu että tunnit ei aina päivässä riitä...
joten oma aika jää tänne illan viimeisille tunneille :) vaikkakin aikapaljon väsyttää niin kyllä nautin täysillä
tästä ajasta lasteni kanssa.... :Heartred
Nyt vaan pohdin mitä jatkossa jatkaako vai ei kuumeilun parissa... ehkä jo hölmönä ja tottumuksesta tilailin eBayn kautta o- ja r-testejä valmiiksi ehkä kierrokseen plääh... :sour:

No olet ehkä täällä jännäilemässä meidän muiden kanssa sitten, äiti viiden.

Täällä ovis tuli clomien kanssa ihanan täydelliseen aikaan eli kp 14. Nyt on kova paine vasemmalla alhaalla, sama tiesi plussaa syksyllä. Mulla on sellanen tunne, että mulla pelittää vain vasen puoli. Mutta voihan tuo johtua ehkä myös clomeista?

Rosann dpo3

Huomenta,
Täällä ollaan äitin kanssa keskusteltu, että kuka on yöllä täyttänyt vessanpöntön.. Tulin puolenyön jälkeen kaupungilta ja otin lääkkeet ja kävin äitin viereen nukkumaan. Klo
03:10 kävin pissalla, en kummemmin tuntenut mitään ja join vähän vettä. Heräsin kahdeksalta ja äitini kertoo että aamukuudelta vessanpönttö oli täynnä k..aa. Mielestäni en herännyt enkä käynyt vessassa aamupuolella, joten mysteeriksi jää mitä olen "synnyttänyt" ja olenko... Mun tuli mieleen joku kerrostalon viemäriongelma, koska voisi kuvitella muistavansa jos on käynyt isolla hädällä ...

No luokkatapaamisen oli ihan herttainen. Siellä oli paljon kasvoja ja ihmisiä, joiden kanssa en viettänyt aikaa lukiossa. Sikäli helpompaa, ettei ollut liikaa vanhoja poikaystäviä yms. Ja oli siellä pari muutakin lapsetonta paikalla.

Mutta nyt täytyy taas piipahtaa vessassa ...

Olipas Katjusha mysteeri juttu mä luulin ensin kun luin että pönttö oli täynnä verta. Kivaa että oli hyvä luokkakokous. Itse muistan jo viiden vuoden takaa että kirjoitti olin silloin se ainoa jolla ei ollut lasta.

Mites Rosanna, joko on talketukset hallussa? ☺ ja eikun piinailemaan ja odottelemaan kiinnityskipuja.

Tällä yhä sama tilanne ja kauratyyny rulez

Niinpä, outoa Katjusha. Olitko kuitenkin ihan suht kunnossa ?

Täällä on kaikki tehty mitä voitu. Nyt toivon että kiinnittymiskivut olisi vuorossa seuraavaksi.

dpo 5

Helpottavaa, luulen että nyt päästään eteenpäin :) asia on luultavasti nyt ulkona, lenkin päätteeksi. Varaan huomenna ajan jälkitarkastukseen muutaman viikon päähän.

Ostin eilen E-EPAa, eli hivenainearsenaali laajenee. Äiti tuputti vielä tänään mukaan vehnänalkioöljykapseleita. Kohta täytyy jo ruveta kelaamaan missä kohtaa uhkaa yliannostus pian :) toki loput pillerit voin syöttää miehelleni, jos omat saldot alkaa olla liian kovat yhteenlaskettuna ...

Täällä elän myötä äidin surussa, hänen miesystävänsä menehtyi kuukausi sitten ja miehen sukulaiset on melko hulluja. Me järjestetään oma muistotilaisuus, koska emme olleet hautajaisiin tervetulleita. Aikamoinen kesä on tämä ..

Mutta ylös- ja eteenpäin!!

Voi Katjusha tsemppiä ja jaksamista sinulle niinkuin äidillesikin :Heartpink
onko mitään edistystä tapahtunut?

Hu huu Rosann mitenkäs siellä onko vielä mitään tuntemuksia kiinnittymisestä??? :happy:

Täällä yritän vähän olla niinkuin ei mitään mutta vaistomaisesti seuraa missä vaiheessa ovis ois
tuloillaa ja silleen... mieskin tulee vasta pe kotiin... hedelmöitys ajankohta osuis juuri tuohon n. to-ma
välimaastoon, katotaan nyt yritetäänkö vielä viimeisenkerran :confused:

Äiti viiden,
Eilen pullahti kakkonen pihalle joten toiveikkaana varasin lopputarkastusajan omalle lääkärille Väestöliittoon 31.07. Vuoto on tänään ollut niukempaa, mutta vielä kirkkaan punaista.

Joo, vein äidin sairaalaan - sillä on paha antibioottiripuli, jonka edesmenneeltä mieheltään tänä keväänä sai. Olo on muutenkin surkea, mutta sairaana vielä ikävämpi kestää. Palaan välillä etelään kotiin ja sitten ensi viikolla taas tänne pohjoiseen, muistokahveja pitämään. Toivottavasti äidin voimat lisääntyvät.

Omalta osaltani olo on normaali, pikkuhiljaa elämässä eteenpäin.

Hyvä Katjusha että edistystä tapahtuu ja tuli nyt sitten ulos, toivon että myös lopputarkastuksessa kaikki olisi hyvin niin pääsisitte uuteen yritykseen :)
Voi että äidillesi tullut vielä tuommoinen harmi :sad001 ihan muutenkin varmasti mieli maassa.
Pikaista paranemista äidillesi :Heartpink

Täällä kp 1 :sad001 Ei ollut tämäkään se onnekas kierto, vaikka oireita oli..

Kohti IVF :ää, jollei syksyyn mennessä positiivista näy..

Takaisin