42v. esikoista yritetään

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka flikat! Ikävä kuulla Tähti - mutta taitaa olla ihan rutiinia nykyään - thumbs up 4u!

Katjushalla menossa tunteellinen kausi - joko olet testaillut?

Mulla menossa jotain dpo11 - en oo testaillut ' ehkä joskus 19-23.11 - ei ole mitään oloja so far. Joten ei edes kiinnittymiskipuja:'(

Hei Lady82:)

Kysyin Naistenklinikalla miten yleistä yleisesti ottaen on, että tulee hälyytys kypsällä iällä, niin sanoivat, että harvempi se on, jolle sitä ei tule... Hieman se helpotti:)

Joko pian testailet?:rolleyes:
Thumps up for you!!!:)

Tähti - hyvä kun kysyit :-) ei tää vielä uskalla testailla... ehkä sitkun pitäis kkset alkaa eli ensi vkon puolella. Edelleenkään ei mitään oloja. Aloitin just sokerittoman kuurin:-)

Moikka ketjuun,
Aamun testi oli jälkeen nega. Tämä oli se virallinen "ensimmäinen" mittaus mikä tehtiin.
Viime yönä mittailin lämpöjä, ja nyt oltiin taas 36,7. Vaikea tietää mitä meinaa, nukun levottomasti kun on kortisoni päällä. Mutta en voi jättää mittaamatta vaikka tiedän pyörineeni sängyssä. Nyt on mittari taas kainalossa. Iltalämpöä ei voi tulkita, mutta ainakaan kovin matala ei hyvää tiedä. Nyt on toista iltaa 37,2 astetta...
Katjusha 28/29-30? 12 dpo

Ollaanko me kaikki nyt "ans kattoo" tilanteessa? Katjusha vielä odottelee, sillä testipäivä on vielä varhainen? Ja L82 ei testaa kuin vasta ensi viikolla? Minun on tuskin taaskaan tarve testata ja veikkaan että kuukautiset alkaa ennen ensi viikon viikonloppua. Sen verran aikaisin oli nimittäin ovulaatio tässä kuussa ja luteaalivaiheen tukena vain Lutinus-puikot (edellisessä kierrossa Terolutit tuntuivat toimivan luteaalivaiheeseen). Edellinen kierto venähti siis 28/29 päivään, mutta tässä kierrossa palataan varmasti takaisin tuttuun 22 päivän kiertoon. Noh, lapsettomuusklinikalta käskivät kuitenkin testaamaan ensi viikon lopulla kun soittelin sinne eilen kysyäkseni Lutinuksen kehon lämpöä nostattavasta vaikutuksesta. Katjusha: Minäkin pähkäilen täällä lämpöjen kanssa, enkä tule niistä hullua hurskaammaksi. Aamulla voi lämpö olla enemmän kuin päivällä, mutta näin kahtena iltana lämpö on ollut 37.3 ja 37.2. Ota tästä nyt selvää...

Dolcetti, mulla on ollut nyt kahtena päivänä aamulämpö 36,7 ja Iltalämpö 37,2 eli aika reippaasti nousee mulla päivän mittaan. Ennen ovista aamulämpö säännönmukaisesti 36,3-36,4. Kattellaan...!
Mutta pissasin perus pregcheck-liuskaan puhtaan negan. Mua ihmetyttää ihmisten haamut ja viivan paikat. Mulla on testit ihan puti-selviä .. :o
Suussa maistuu makea outo maku ties kuinka monetta päivää.
Katjusha kp 29/30? 13 dpo

Moikka ketjuun,
Aamun testi oli jälkeen nega. Tämä oli se virallinen "ensimmäinen" mittaus mikä tehtiin.
Viime yönä mittailin lämpöjä, ja nyt oltiin taas 36,7. Vaikea tietää mitä meinaa, nukun levottomasti kun on kortisoni päällä. Mutta en voi jättää mittaamatta vaikka tiedän pyörineeni sängyssä. Nyt on mittari taas kainalossa. Iltalämpöä ei voi tulkita, mutta ainakaan kovin matala ei hyvää tiedä. Nyt on toista iltaa 37,2 astetta...
Katjusha 28/29-30? 12 dpo

...hyvältä kuullostaa tuo iltalämpö!! :wink
Thumps up for you!!:gen014

Last edited by a moderator:
Ollaanko me kaikki nyt "ans kattoo" tilanteessa? Katjusha vielä odottelee, sillä testipäivä on vielä varhainen? Ja L82 ei testaa kuin vasta ensi viikolla? Minun on tuskin taaskaan tarve testata ja veikkaan että kuukautiset alkaa ennen ensi viikon viikonloppua. Sen verran aikaisin oli nimittäin ovulaatio tässä kuussa ja luteaalivaiheen tukena vain Lutinus-puikot (edellisessä kierrossa Terolutit tuntuivat toimivan luteaalivaiheeseen). Edellinen kierto venähti siis 28/29 päivään, mutta tässä kierrossa palataan varmasti takaisin tuttuun 22 päivän kiertoon. Noh, lapsettomuusklinikalta käskivät kuitenkin testaamaan ensi viikon lopulla kun soittelin sinne eilen kysyäkseni Lutinuksen kehon lämpöä nostattavasta vaikutuksesta. Katjusha: Minäkin pähkäilen täällä lämpöjen kanssa, enkä tule niistä hullua hurskaammaksi. Aamulla voi lämpö olla enemmän kuin päivällä, mutta näin kahtena iltana lämpö on ollut 37.3 ja 37.2. Ota tästä nyt selvää...

Dolcetti:)
sullakin lämpöjen puolesta hyvältä vaikuttaa!! Pian saat testata..
Thumps up 4you!!:hello2

Oliko muita testailemassa paremmalla onnella, ku meikäläinen. Mä oon ihan hirveen hyvä saamaan putipuhtaita negoja, ei haamun haamua!
ImageUploadedByVau Foorumi1448083417.588685.jpg

Katjusha 15 dpo kp 31

Huomenta kaikille ja sympatiahali Katjushalle. En tiedä pitäisikö jotain ehdottomasti näkyä jo nyt, mutta toivon tietysti että ei välttämättä. Kuten aiemmin kirjoitin, juuri sinulle toivoisin ja soisin sen pysyvän plussan.

Minulla on ihan liian varhaista testata. KP 17 ja DPO 5/6 vasta.

Katjushalle tsemppiä - ehkä tosiaan on vielä liian aikaista testata.

Halusin tulla kertomaan eilisen lääkärin soiton terveiset. Mun progesteroniarvot oli huiput, joten munasolu on irronnut. Sitä ei vielä tiedä onko hedelmöittynyt. Lääkäri sanoi ettei turhaan kannata testata ennen kuin kkset on myöhässä eli ensi vkolla sitten. Sanoi myös ettei oireitakaan vielä välttämättä ole tässä vaiheessa.

Sitten toinen verikoetulos. Mullahan on mitattu amh nyt 3x. Ensin 2013 se oli 1, 3 02/2015 se oli 0, 9 & nyt 1, 6!!! Lääkärikin oli ihmeissään arvon noususta. Mitä sitten olen tehnyt eri tavalla: syönyt royal geleetä toukokuusta lähtien ja kesästä lähtien macajauhoa ym. Luontaistuotteita. Joten toivoa on vielä meillä vanhoilla kanoillakin:-)

Oliko muita testailemassa paremmalla onnella, ku meikäläinen. Mä oon ihan hirveen hyvä saamaan putipuhtaita negoja, ei haamun haamua!
View attachment 24362
Katjusha 15 dpo kp 31

Hei Katjusha!! :) :hello
Jäin kuule tuijottamaan tuota sun r-testiä...Oletko ihan varma, ettet näe siinä haamua?:rolleyes::rolleyes:

Minusta siinä näkyy jotain:joyful: ..Ehdotus: kokeilepa huomenna Pregcheck merkkisellä testillä, mulla ne ainakin oli "herkimpiä"...:p

Näettekö muut saman, kuin mä tuossa Katjushan kuvassa??

Katjushalle tsemppiä - ehkä tosiaan on vielä liian aikaista testata.

Halusin tulla kertomaan eilisen lääkärin soiton terveiset. Mun progesteroniarvot oli huiput, joten munasolu on irronnut. Sitä ei vielä tiedä onko hedelmöittynyt. Lääkäri sanoi ettei turhaan kannata testata ennen kuin kkset on myöhässä eli ensi vkolla sitten. Sanoi myös ettei oireitakaan vielä välttämättä ole tässä vaiheessa.

Sitten toinen verikoetulos. Mullahan on mitattu amh nyt 3x. Ensin 2013 se oli 1, 3 02/2015 se oli 0, 9 & nyt 1, 6!!! Lääkärikin oli ihmeissään arvon noususta. Mitä sitten olen tehnyt eri tavalla: syönyt royal geleetä toukokuusta lähtien ja kesästä lähtien macajauhoa ym. Luontaistuotteita. Joten toivoa on vielä meillä vanhoilla kanoillakin:)

Hienoa L82 :gen014
Hyviä uutisia sulla, ruokavaliolla voi vaikuttaa asioihin :p Nyt tsemppiä jatkoon paremmalla onnella!!:smug:

Ps. näetkö sä haamun Katjushan testissä vai heittääkö mun silmät?:rolleyes:

Te ootte kyllä ihan ihania, mutta ei siinä mitään näy. Nyt tulee vaaleanpunaista tuhrua, mutta aion käydä apteekin kautta luennolta kotiin ... Voitte uskoo ettei oo helppoo keskittyä mihinkään logistiikan kertauslaskuihin just nyt!

Joo, mulla on jo plan b mielessä eli miten saisin kasvatettua omaa follikkelikokoa. Mulla on ovis, mutta jos munikset on alle 18mm niin eipä niillä mitään tee. Eli heinäkuun keskenmenon jälkeisen ruokavalion täyskäännöksen+luontaistuotteiden toivon vaikuttavan positiivisesti "omaan tuotantoon" ... Täydellä höyryllä eteenpäin. Maanantaina mä tiiän missä mennään (verikoetulos klo 15 mennessä) ja mulla on akupunktio illalla. Eli eteenpäin alkaa mun mieli jo katsoa.

Katjusha, ompa jännä, että kuvasta välittyy haamu...:rolleyes:

Mun ekan haamun haamun halusin olla näkemättä, koska ajattelin silmien tekevän tepposta/testin sudeksi. Päätin unohtaa näkemäni ja testata seuraavana päivänä, kunnes uskoin, että haamu oli totta (dpo9)...

Mulla oli kanssa noita clear blue testejä, mutta jotenkin petyin niihin, minusta pregcheck ja apteekkin oma oli tarkkimmat... jospa testaat huomenna...:rolleyes:

Last edited by a moderator:
Tänään jäi testit väliin, aamulla sitten otan "one for the road" ennenkuin lähden labraan ajelemaan.
Ei yhtään tunnu siltä että olis mitään käynnissä, että vaan tuo lugesteron pitää vuodon alkamasta kunnolla. Saapa nähdä. 24 tunnin kuluttua tämän pelin tulos tiietään.
Katjusha 16 dpo kp 32

Joo, palataanpa nöyrästi vaan nollapisteeseen. Aamun apteekin testi räikeä nega, vuoto tulee just täydellä teholla kun lugesteron lakkaa vaikuttamasta. Mä oon niin surullinen ja kiukkunen, ja töissä pitää olla niin v**un reipas!!!! Mikään yksityisasiahan ei ihmisestä saa näkyä.
Meillä piti perjantaina olla naapurissa illalliset. Tuli tekstari että eipä oo, kun eroavat ja rouva muuttaa pois. Että positiivisessa hengessä eteenpäin!!

Joo, palataanpa nöyrästi vaan nollapisteeseen. Aamun apteekin testi räikeä nega, vuoto tulee just täydellä teholla kun lugesteron lakkaa vaikuttamasta. Mä oon niin surullinen ja kiukkunen, ja töissä pitää olla niin v**un reipas!!!! Mikään yksityisasiahan ei ihmisestä saa näkyä.
Meillä piti perjantaina olla naapurissa illalliset. Tuli tekstari että eipä oo, kun eroavat ja rouva muuttaa pois. Että positiivisessa hengessä eteenpäin!!

Oijoi Katjusha:hug013
Olen pahoillani...ei auta kun jaksaa ja yrittää..
Voimia ja uutta putkeen:love022

Katjusha:)
Kuullostaa varmaan turhauttavalta, mutta oletteko kokeilleet inseminaatiota?:rolleyes:

Meillä ainakin se tehosi, vaikka lääkärit eivät antaneet koko toimenpiteelle mitään arvoa.

Takaisin