42v. esikoista yritetään

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dolcetti, 14:40. Meidän vauva on pakastimessa, eli se täytyy sulattaa ja labra avaa sen kuoren, ennen kuin se tuikataan kohtuun. Niillä on aamupäivisin enemmän munasolun keräyksiä tai tuoresiirtoja.
Jännittävää :)!!
Onpa meillä nyt mielenkiintoiset viikot edessä!

Kyllä on teknologia uskomatonta Katjusha! Ihan päässä pyörii. Muistan vieläkin elävästi kun kävin yli kaksikymmentä vuotta sitten ensimmäistä kertaa lapsettomuusklinikalla ja tuijotin ihmeissäni pakastimia. Siitä(kin) on tultu pitkä matka! Kaikkea hyvää siirtoon ja siitä eteenpäin. Hengessä mukana, niin tavataan sanoa :)

Dolcetti, 14:40. Meidän vauva on pakastimessa, eli se täytyy sulattaa ja labra avaa sen kuoren, ennen kuin se tuikataan kohtuun. Niillä on aamupäivisin enemmän munasolun keräyksiä tai tuoresiirtoja.
Jännittävää :)!!
Onpa meillä nyt mielenkiintoiset viikot edessä!

Mukana hengessä Katjusha!!!:Heartred
:wav

Olet tänään ajatuksissani Katjusha! Parasta onnea ja iloisia uutisia aikanaan toivotaan!

Huoh, nyt on vauva laitettu kasvamaan. Peukut ja varpaat pystyssä että viihtyy äidin kohdussa noin 9 kuukautta ...
Katjusha, toiveikkaat kaksi viikkoa edessä ..

Oih Katjusha! Hienoa että siirto meni hyvin ja on pirpana matkassa mukana! Jari Sillanpään sanoin... onnea matkaan sinä ansaitset kultaa!
Millos aiot alkaa testailemaan? Puhuikos ne sulle dpo10:stä? Mulle sanoivat silloin kun oli siirto näin, mutta ilmeisesti johtui myös siitä kun irrotuspiikki voi antaa vääriä tuloksia siihen saakka.
Mä ajattelin joskus 19-24. 11. Alkaa testailee... huomenna laps. Klinikalle!

L82day, vaikea sanoa mitään testaamisesta. Jos vuoto ei ole alkanut ma 23.11. mennessä, niin menen verikokeeseen. Se on 18 dpo. Mutta luulen, että vuoto alkaisi jo 20.11. Mulla ei oo koskaan onnistunut siirto/raskaus luonnonkiertoon. Mulla on aina vuoto alkanut hyvissä ajoin ennen verikoepäivää ikävä kyllä. Lääkkeellisessä kierrossa vedetään lugesteronia niin, että vuoto ei ala, vaikka olis turha yritys. Huoh, en tiiä. Katsotaan nyt. Perjantain tietämillä mulle pitäis tulla implantaatiotuntemuksia ja niitä kannattais yrittää olla analysoimatta. Saapa nähdä onnistuuko ..!

Heissan! :hello
Tulin tännekin kertomaan, että niskaturvotusultrassa oli kaikki normaalia:p

Vielä verikokeen tulokset ja sitten voi hengähtää, sekä aion kertoa vauvauutisesta, kun ollaan pidetty kaikilta salassa..

Nyt siis rv 13 ja "pitäisi" olla jo turvallisilla viikoilla:)

Oi Tähti - miten ihania uutisia!! Hienoa, että meidänkin ikäiset vielä onnistuu! Tuu vaan kuikuilemaan välillä tänne ja toivottavasti päästään pian liittymään seuraasi perustamallesi palstalle:-)

Katjusha - toivotaan että nyt tärppäis! U never know! Ja eikun implantaatiota kyttäämään... mullakin pitäis olla ihan näillä näppäimillä.

Kävin siellä klinikalla kuulemassa että kromosomit ja veren tukostaipukset on kunnossa ja veren paastosokeri. Eli km syyksi ei ainakaan - pelkä ikä vaan. Vielä verikoe huomenna.. muuten yhtä tyhjän kanssa koko tapaaminen. Seuraavaksi menen yksityiselle jos ei tää nyt ole the kierto.

Hei vielä tänne! Kiitos, tosin iloa latistaa soitto, jonka sain veriseulasta...kohonnut down-riski:sad001

Iästä kovin selvitti, että nostaa riskilukua, joten jatkotutkimuksiin..
No tsemppiä tänne ja lippu korkealle!! :blob6:blob3

No voi vitsi Tähti73,
Tuo taitaa meillä olla kyllä muillakin ehkä eessä, kun saman vuosikerran kaunottaria ollaan.
Peukut pystyssä, että kaikki kunnossa.
Meidän nuorin kummipoika on mieheni siskon, ja meijän iässä saatu täydellinen pakkaus :)
Katjusha 6 dpo

Katjusha:)
Se on todella meidän 40+ ikäisten kohdalla niin, että kai kuulemma kutsu jatkotutkimuksiin on yleisempää, kuin ei lisätutkimuksia. Mutta kyllä tuosta hätkähtää, kun soiton saa.

Me otettiin asia kuitenkin nyt ihan rauhallisesti, kun tuo down-riski on TODELLA pieni ja jotain ~97% todennäköisyydellä vauva on terve.
Lisäksi tuossa np-ultrassa ei ollut mitään sanottavaa ja vauva näytti silmin katsottuna terveeltä virkeältä veijarilta.

Kiva päästä heti lääkäriin ja tulokset saadaan kahden viikon päästä:)

Mitäs meidän ketjuun kuuluu? Joko kiinnittyi, L82day?
Mulla on tänään ollut itkuinen fiilis vaikka olen vaan hiki hatussa tehnyt yksiä kotitehtävälaskuja Kauppikseen.. Eikä ole siis todellakaan mitään hätää. Mietin, että näinkö normaalit naiset elää kuukautiskierrossa mukana. Luulen että itsellä ollut nuo normaalit naishormonit olleet kadoksissa vuosia, niin ei muista millaista se on.
Maha on ihan puff, ummetusta ollut. Lämmöt kolmena päivänä linjassa 36,7-36,8-36,9 ...
Katjussa 8 dpo

Moikka flikat! Ikävä kuulla Tähti - mutta taitaa olla ihan rutiinia nykyään - thumbs up 4u!

Katjushalla menossa tunteellinen kausi - joko olet testaillut?

Mulla menossa jotain dpo11 - en oo testaillut ' ehkä joskus 19-23.11 - ei ole mitään oloja so far. Joten ei edes kiinnittymiskipuja:'(

L82day, samoilla testipäivillä mennään. Ollaan sovittu, että ensimmäisen tesin "saa" tehdä ensi keskiviikkona, jolloin on 12 dpo. Mulla on luteaalivaihe noin 12-13 päivää, joten pitää ehtiä ennen mahdollista lörähdystä :p Mulla on kaappi pullollaan erilaisia r-testejä, aloittelen varmaan niillä herkimmillä 10IU/ml testeillä. Voi että olisihan se maailman IHME, jos plussa räpsähtäis ruutuun :Heartblue:Heartpink:Heartred
No, nyt pitäis muutama päivä vielä kärvistellä. Tuntemuksia on monenlaisia, mutta niistähän ei tiedä. Olen tämmöinen urheilijatyyppi, niin tunnen joka ikisen pienimmänkin kolotuksen ja nipistyksen. Miettii, että vauvako siellä nipistää vai ilmavaiva :rolleyes:
Aamulämpö on seuraillut edellisen normaalin kierron lämpölukemia, ja nyt ollaan siellä käyrän huipulla - aamulämpö 37,1. Toivotaan, että se pysyy siellä vielä viikon kiitos!!!

Oli tuntemuksia tai ei - tulos on mikä on.
Katjusha 9 dpo

Hitsi, menin mittailemaan lämpöjäni ja laskuahan siinä näkyi, argh!! Hitto että pitää piinassa.
Eka raskaustesti näytti negaa 10 dpo - pakko oli salaa testata tänä aamuna.

Hitsi, menin mittailemaan lämpöjäni ja laskuahan siinä näkyi, argh!! Hitto että pitää piinassa.
Eka raskaustesti näytti negaa 10 dpo - pakko oli salaa testata tänä aamuna.

Katjusha:)
Jospa tuo on kiinnittymisestä johtuvaa :Heartred Varpaat ja sormet ristissä sun puolesta :Heartred

Kiitti tsempistä,
Toki tämä ihmeen vaatisi että vielä kääntyy. Tänään oli lämpö illalla vain 36,6 ja aamulämpö 36,55 eli ei merkkiäkään raskauden aiheuttamasta lämmöstä. Hmm, harmillista. Kiinnittyminen olis varmaan ollut 7-8 dpo, kuten kahdesti aikaisemmin onnistuneissa aluissa (selkeät tuntemukset)
Katjusha 11 dpo

Takaisin