42v. esikoista yritetään

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Katjusha ja Tähti! Hitto te ootte positiivisia ja optimistisia :gen014 Jotain siitä tarttuu väkisin myös tähän realistiin (jotkut kutsuisi pessimistiksi).

Positiivista ovistestiä toivon Katjushalle ja lyhyeen loppuvaa halailua Tähdelle.

Dolcetti - toivotaan että menee just kuin Tähti ja Katjusha maalaili!

Katjusha - toivotaan tälle kierrolle ovista - ainakin limat kuulostaa lupaavilta!

Tähti - ihanaa - 12 vkon rajapyykki ylitetty! Ja aikas kauan onneks meni kunnes pääsit halailemaan pyttyä.

Meitsillä on kp3-7 letroilua takana.. pientä nippailua ollut muniksissa ja huomenna siis ultraan tsekkaamaan tilannetta. Kiva päästä pitkästä aikaa - ed. Olikin km ultra..

L82day: Miltä ultrassa näytti? :) Sulla onkin iso annos letroja. Minä soin ekassa kolme tabletti Kp 2, 4 ja 6, ja toisessa, eli tässä meneillään olevassa kierrossa, viisi letroa KP 2, 3, 4, 5 ja 6. Edellisen ultran perusteella käskettiin taas tiputtamaan kolmeen pilleriin, sillä rakkuloita näytti kasvavan vähän liikaakin. Toivottavasti sulla näkyi toivottu tulos!

Hei Dolcetti!
Mulla oli pvt sekaisin... eli huomenna olikin ultra.. oho miten monta pilsua veditpvässä - mulla yks per pvä 5pv ajan. Tää on eka kerta, joten ans kattoo miltä näyttää. Hyvä jos sulla on vastetta! Antoivatko irrotispiikin? Entäs keltsejä?
Mulla ollu huono vaste pistoksissakin, minkä vuoksi ivf ei oikein toiminut. Mutta toivotaan että tämä auttais:-)

Dolcetti!:)
Jäikö lämmöt ylös?:rolleyes:

Halailu jäänyt toistaiseksi tasan yhteen kertaan:grin

Hyvää huomenta! :)

Olinpa kirjoittanut epäselvästi letromääristä :banghead: Söin siis yhteensä viisi tablettia (yksi tabletti päivässä) kiertopäivinä 2-6 ja ensi kierrossa palaan kolmeen tablettiin, eli yhteen tablettiin kiertopäivinä 2, 4 ja 6. En siis ole syönyt kolmea, saatikka sitten viittä pilleriä päivässä! :joyful: Ja tähän kiertoon sain tosiaan terot luteaalivaiheen tueksi. Niitä söin kaksi tablettia päivässä kymmenen päivän ajan DPO 1 alkaen. Irrotuspiikkiä en saanut. Tänäänkö sulla on siis ultra L82Day! Tsemppiä ja onnea sinne! Tule sitten kertomaan mikä oli tulos!

Tähti: Lämmöt on edelleen alemmalla, eilen 36.38 ja tänään 36.53. Mutta kuukautiset eivät ole vielä alkaneet (KP 29/22 DPO 13).

Dolcetti, no voi hitto!
Täällä testattu aamulla ja iltapäivällä ovisnega, eli luultavasti huomisaamun ultra ei ole ainakaan myöhässä tai turha, toivon niin!
Aika on aamulla kasilta, eli huomenna on varmaan kans kahden testin päivä ...
Katjusha kp 14 / 26-30

Good luck Katjusha! Käy sinäkin kertomassa mikä oli tulos!

Oma ultra varattu ensi viikon loppuun ja letrot jatkuvat taas huomenna. SIlloin meinasin testata myös FSH:n (kiitos vinkistä!).

Kiitos Tähti. Uutta putkeen, ei se muu auta. Romanttinen ravintolaillallinen varattu todennäköiselle ovisviikonlopulle :)

Moikka! Tää oli tänään ultrassa kp10. Limis oli yli 8mm, kolmikaiku löytyi, vas. Puolella oli yli 2cm kokoinen johtofollikkeli - ja antraalifollikkeleitakin ihan mukavasti - joten ihan kuiva vanha akka en ollut. Haluaa ensi vkolla mitata progesteroniarvon. Ovis on joko jo tapahtunut tai tulossa. Tänään testasin ekan kerran - nega oli. Voihan se olla ettei ovista tuu tässä kierrossa lainkaan.

Dolcettille pahoittelut tätin tulosta... :-(

L82day: Hienoja uutisia ja endomin paksuuskin tosi hyvä! Mieletöntä kyytiä on kasvanut sun folli, letrot ilmeisesti muuttaneet tilannetta? Et ilmeisesti saanut irrotuspiikkiä?

Minä mittasin tänä aamuna (KP 2?) sen FSH:n ja mun mielestä se on puhdas nega. Jotain hyvää siis.

Näitä kuukautisiani sen sijaan pohdiskelen. Ainahan ne on niukat olleet ja ohut, joskaan ei olematon, limis todettu ultrassa. Mutta eilen tuli aamusta asti vain ruskeaa. Ainakin sen mitä havaitsin. Nyt sitten mietin, että oliko eilinen kuitenkin KP 1. Että aloitanko letrot tänään (ohjeen mukaan KP 2) ja laskenko ultra-ajan sen mukaan, että eilinen oli KP 1?

Liitteet

• 2015-11-05 07.30.59.jpg
    2015-11-05 07.30.59.jpg
    1,014 KB · Katsottu: 212
Dolcetti, en tiiä lasketaanko ruskea vielä vuodoksi, se on vähän niinku ennakoivaa. Meillä on ollut ohjeena että kunnon vuoto kun alkaa ennen klo 18 niin se on kp 1. Mutta olen onnekas, että mun vuoto alkaa aina kunnolla muutamassa tunnissa.
Täällä tulokset olivat hyvät, aamun varhainen ovistesti lähes plussa, limis 8,4 mm ja johtofolli oikealla 16 mm. Hyvältä vaikuttaa :)
Testailen vielä tänään ja huomenna, ja siirto on ma tai ti riippuen tuleeko tänään vai huomenna vahvempi ovistestitulos ... Voin kertoa teille että olen huojentunut ;)
Katjusha kp 15 / 26-30 aamulämpö 36,5

L82day: Hienoja uutisia ja endomin paksuuskin tosi hyvä! Mieletöntä kyytiä on kasvanut sun folli, letrot ilmeisesti muuttaneet tilannetta? Et ilmeisesti saanut irrotuspiikkiä?

Minä mittasin tänä aamuna (KP 2?) sen FSH:n ja mun mielestä se on puhdas nega. Jotain hyvää siis.

Näitä kuukautisiani sen sijaan pohdiskelen. Ainahan ne on niukat olleet ja ohut, joskaan ei olematon, limis todettu ultrassa. Mutta eilen tuli aamusta asti vain ruskeaa. Ainakin sen mitä havaitsin. Nyt sitten mietin, että oliko eilinen kuitenkin KP 1. Että aloitanko letrot tänään (ohjeen mukaan KP 2) ja laskenko ultra-ajan sen mukaan, että eilinen oli KP 1?

Dolcetti?:)
Jos vuoto ei alakaan kunnolla, voit olla raskaana?:p

Hiphei, tänään iltapäivällä lähti ovistesti vahvistumaan silmissä ja tässä tulos. Plussa on!!! Katotaan nyt jos vielä huomenna vahvempi. Huhhuh, olen tyytyväinen
ImageUploadedByVau Foorumi1446722989.043185.jpg

Katjusha kp 15 / 26-30

Katjusha - onnittelut todella vahvasta plussasta! Täällä tapahtui to aamuna samat joten ei kun jännäilemään yhdessä :-) nyt mulla la kp14...

L82day, hieno homma siitä se lähtee :)!! Parin viikon päästä selvä tilanne. Mulla on niin pieni tuo lugesteron-annos että päästää varmasti vuodon läpi, jos kävis niin oudosti etten olis paksuna.
Dolcetti, hienoa! Sieltä se noin kymmenen päivän päästä sitten marssii paikalle se ovis :)
Katjusha kp 17 / 26-30 1 dpo

Kuvakin vielä. Yllä tämä aamu, alla toissapäiväinen.

Jännittää kovasti Katjushan puolesta! Maanantaina aamullako teillä on aika?

Liitteet

• 1072015746.jpg
    1072015746.jpg
    327.3 KB · Katsottu: 219
Takaisin