40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
@Sandra84 voi ei 😔 LĂ€mmin halaus, niin ikĂ€vÀÀ ❀

TĂ€nne ei mitÀÀn uutta, kp 40, piti tarkistaa kun en enÀÀ tiedĂ€ missĂ€ mennÀÀn. OvistestejĂ€ teen silloin tĂ€llöin, mutta eipĂ€ niissĂ€kÀÀn mitÀÀn tapahdu. Loppu varmaan jo munasolut meikĂ€lĂ€iseltĂ€ 🙈

MÀ vaan tiesin, ettÀ tÀÀ ilo ei tule kestÀmÀÀn. Ennuskaltanut juhlia, ennen kun nÀÀn sykkeen. Ei ollut sykettÀ. HÀn jÀi sille 5vk:lle. MÀ tirautin kyyneleet autossa. PitÀÀ varmaan vielÀ surra lisÀÀ. En enÀÀ lÀhde omilla soluilla yrittÀmÀÀn. Ellei ennen alkion siirtoa sitten tÀrppÀÀ. Menemme lahjasolujonoon jossakin kohtaa. Nyt vielÀ pitÀÀ mennÀ neuvolaan, jotta saan lÀhetteen hCG mittaukseen ja sitÀ pitÀÀ mitata vielÀ parin pÀivÀn pÀÀstÀ uudelleen.
Ei tÀn ikÀisenÀ enÀÀ nÀÀ munasolut jaksa mulla ja mulla on se lievÀ endometrioosi ja tÀÀ kohtuanomalia (kaksi kohtua/kohtu vÀliseinÀllÀ kiistelty aihe).
Ei tÀssÀ nyt auta enÀÀ mikÀÀn. Laihduttaa haluan edelleen, alan urheilemaan ja hae uutta työtÀ.
Bonuslapsen (kohta 15!) lupasin myös sponsoroida rahallisesti urheilemaan, jos vaan mahdollista. Tyttö masentelee, urheilu pelastaa monelta! 💕 Katsotaan mitĂ€ keksitÀÀn.
Otan osaa suruun!💔

MÀ vaan tiesin, ettÀ tÀÀ ilo ei tule kestÀmÀÀn. Ennuskaltanut juhlia, ennen kun nÀÀn sykkeen. Ei ollut sykettÀ. HÀn jÀi sille 5vk:lle. MÀ tirautin kyyneleet autossa. PitÀÀ varmaan vielÀ surra lisÀÀ. En enÀÀ lÀhde omilla soluilla yrittÀmÀÀn. Ellei ennen alkion siirtoa sitten tÀrppÀÀ. Menemme lahjasolujonoon jossakin kohtaa. Nyt vielÀ pitÀÀ mennÀ neuvolaan, jotta saan lÀhetteen hCG mittaukseen ja sitÀ pitÀÀ mitata vielÀ parin pÀivÀn pÀÀstÀ uudelleen.
Ei tÀn ikÀisenÀ enÀÀ nÀÀ munasolut jaksa mulla ja mulla on se lievÀ endometrioosi ja tÀÀ kohtuanomalia (kaksi kohtua/kohtu vÀliseinÀllÀ kiistelty aihe).
Ei tÀssÀ nyt auta enÀÀ mikÀÀn. Laihduttaa haluan edelleen, alan urheilemaan ja hae uutta työtÀ.
Bonuslapsen (kohta 15!) lupasin myös sponsoroida rahallisesti urheilemaan, jos vaan mahdollista. Tyttö masentelee, urheilu pelastaa monelta! 💕 Katsotaan mitĂ€ keksitÀÀn.
Oon tosi pahoillani @Sandra84 😭 niin epĂ€reilua. Toivottavasti tulisi nyt itsekseen ulos. ❀

NĂ€ytin tĂ€nÀÀ lĂ€hestulkoon negatiivista testiĂ€ puolisolle, mutta hĂ€n vain sanoi mitĂ€ siitĂ€... Itse olin niin innoissani, ettĂ€ nyt voidaan kokeilla raskautumista uudelleen, niin hĂ€n vain sanoi ettĂ€ ei ymmĂ€rrĂ€ nyt tilannetta 😔😭 En kestĂ€ aatella sitĂ€ ettĂ€ hĂ€n kieltĂ€isi yrityksen 😭 🙏Masentaa 😔

NĂ€ytin tĂ€nÀÀ lĂ€hestulkoon negatiivista testiĂ€ puolisolle, mutta hĂ€n vain sanoi mitĂ€ siitĂ€... Itse olin niin innoissani, ettĂ€ nyt voidaan kokeilla raskautumista uudelleen, niin hĂ€n vain sanoi ettĂ€ ei ymmĂ€rrĂ€ nyt tilannetta 😔😭 En kestĂ€ aatella sitĂ€ ettĂ€ hĂ€n kieltĂ€isi yrityksen 😭 🙏Masentaa 😔
Josko se oli hĂ€neltĂ€ sellainen ”puolustusreaktio” jolla yrittÀÀ omaa, ja sun mieltĂ€ suojella. MeillĂ€ ainakin mies vĂ€liin töksĂ€yttelee ihmeellisiĂ€ juttuja vaikka ei niitĂ€ tarkoita. Ulosanti vĂ€lillĂ€ vĂ€hĂ€n heikohkoa. Jos sitĂ€ pelottaa, ettĂ€ noin kĂ€y uudestaan?

Voimia @Sandra84 💔 Tosi karua, ettĂ€ kĂ€vi noin, sulle on paljon vastoinkĂ€ymisiĂ€ kertynyt.

Toiseen ketjuun jo kirjoitinkin, meillÀ tosiaan tuoresiirron tulos nega ja nyt kaksi IVF/ICSI-kierrosta nollatuloksella tehty. TÀssÀ iÀssÀ tÀytynee myöntÀÀ tosiasiat ja miettiÀ seuraavaksi lahjasoluja, jos jatketaan yrittÀmistÀ.

Ootte â€ïžđŸ˜­ Kivut oli ja meni ja toivottavasti kaikki tuli pois. Panadol ja burana auttoi. Ehdin soittaa jo pĂ€ivytykseenkin takaisinsoittopalveluun, mutta kipu laantui ennen kuin soittivat takaisin. Huooh. ❀ KyllĂ€ se tĂ€stĂ€ taas

Olen niin pahoillani 💔 TÀÀ on niin epĂ€reilua😭

@Sandra84 olen niin pahoillani teidĂ€n puolesta. 😟 tuntuu todella epĂ€reilulta.

Omaa napaa; mulla terot toimii. Vuoto ei ole vielÀ alkanut. Ei minkÀÀnlaista tuhruvuotoakaan, joten kierto on hieman jo pidentynyt. iloitsen siitÀ. Kaikenmaailman tuntemuksia on alavatsalla. Menkkaoireiden tapaisia. Terot aiheuttaa noita.

Osanottoni @Sandra84. Keskenmeno on niin musertava uutinen. Ensin ehtii iloita ja toivoa, sitten yhtÀkkiÀ vedetÀÀn matto jalkojen alta. Suruprosessi vie aikaa ja joskus tuntuu ettÀ hellittÀÀkö se koskaan.

ON: tÀÀllĂ€ menossa kp3 ja tĂ€nÀÀn eka Letrozol tĂ€hĂ€n kiertoon. Toisaalta mietin et otanko koko lÀÀkettĂ€ kun laskelmieni mukaan ovis osuu taas miehen työvuoroille. MeillĂ€ mies siis töissĂ€ toisella paikkakunnalla eikĂ€ oo kotona työvuoropĂ€ivinĂ€. Mies kyl oli sitĂ€ mieltĂ€ et otan lÀÀkkeen jos vaikka ovis osuiskin silleen et pÀÀsis kotiin yöksi. Kerran jos sanoin et jos ajelen tÀÀltĂ€ sinne työpaikkakunnalle otolliseen aikaan niin tulis varmasti hyödynnettyĂ€ tĂ€rppipĂ€ivĂ€t 😅 Se vaan et mihin mĂ€ lapset laitan siks aikaa 🙈

Muokattu viimeksi:
Voimia toipumiseen @Sandra84 ❀
Me pÀÀtimme lopettaa raskauden yrittĂ€misen, kuukausi sitten kĂ€vin kierukan asetuksessa. PÀÀtös on ollut lopulta helpottava. Toistuvat pettymykset alkoivat painamaan liikaa, sekĂ€ mieltĂ€ ettĂ€ parisuhdetta. Nyt keskitymme siihen mitĂ€ meillĂ€ jo on 💛
Toivon kaikille valtavasti onnea vauvahaaveisiin ja toivon sydĂ€meni pohjasta ettĂ€ @Sandra84 tarina pÀÀttyy lopulta hyvin đŸ«¶

Kiitos kaikille ❀ PelkĂ€sin tĂ€tĂ€. ElĂ€mĂ€ on epĂ€reilua. Mutta mĂ€ laitan nyt itseni kuntoon. Pyysin lihavuusleikkausta (vaikka en koe olevani lihava mutta paino haittaa harrastamista isosti esimerkiksi). Meen 16.7. elĂ€mĂ€ntapahoitajalle ja sit selviÀÀ lisÀÀ. En tiedĂ€ uskallanko mennĂ€ leikkaukseen ja kannattaako se, mutta uskon ettĂ€ ammattilaiset sen minulle osaavat kertoa.❀
Meen vielÀ ens viikon tiistaina naistenpolille ja ne varmaan ultraa, ettÀ kaikki raskausmateriaali on tullut pihalle.
Aikamoisia kipuja, mutta onneksi ei niin pahoja kuin ensimmÀisessÀ keskenmenossa oli kolme vuotta sitten oli.

@Anneliisu TsemppiĂ€ stressittömĂ€mpÀÀn tulevaisuuteen! ❀

TsemppiĂ€ kaikille muillekin. Koitetaan jaksaa! ❀

MÀ kÀvin tÀnÀÀn naikkarilla, mifegyne nyt otettu ja la sitten cytot. Pari pÀivÀÀ kirjoitti sairaslomaa, silleen et ei su tarvii vielÀ mennÀ yövuoroon. Ihan hyvÀ, jos ei vielÀ heti la kovin vuoda. VÀhÀn rusehtavaa tuhrua ollut eilen ja tÀnÀÀn pyyhittÀessÀ.

TÀÀllĂ€kin taitaa uusi kierto alkaa.. vaihteeksi.. eilen illalla ja yöllĂ€ tiputtelua... TĂ€nÀÀn olisi dpo12 đŸ€” eilen vielĂ€ ajattelin, ettĂ€ haalean vĂ€rinen vuoto voisi olla kiinnittymisestĂ€ kun ei ollut kipuja tai muita tuntemuksia... Nyt alkaa tuntumaan jo kohdun seudulla tuttuja supistuksia/kramppeja đŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž

Joskohan seuraavaksi mies suostuisi edes sperman kotitestiin... đŸ€·đŸ»â€â™€ïž EpĂ€ilen kyllĂ€... đŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž

TÀÀllĂ€kin taitaa uusi kierto alkaa.. vaihteeksi.. eilen illalla ja yöllĂ€ tiputtelua... TĂ€nÀÀn olisi dpo12 đŸ€” eilen vielĂ€ ajattelin, ettĂ€ haalean vĂ€rinen vuoto voisi olla kiinnittymisestĂ€ kun ei ollut kipuja tai muita tuntemuksia... Nyt alkaa tuntumaan jo kohdun seudulla tuttuja supistuksia/kramppeja đŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž

Joskohan seuraavaksi mies suostuisi edes sperman kotitestiin... đŸ€·đŸ»â€â™€ïž EpĂ€ilen kyllĂ€... đŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž
Osta vaan se testi kotiin jos sellainen on tai pyydĂ€? Ja sit vaan sanot, ettĂ€ nyt se testataan ja meni miten meni ja ettĂ€ hĂ€n on rakas tuloksesta huolimatta? KyllĂ€hĂ€n se nyt on hyvĂ€ selvittÀÀ. Kaikella rakkaudella ❀

MÀ varasin lÀÀkÀriajan ja pyydÀn saikkua kun oon tÀÀllÀ vaan lomalla kÀrsinyt, koska en tajunnut hakea saikkua, koska shokki. Edelleen vuodan ja vÀhÀn maha kipeÀ. Piti ottaa sÀrkylÀÀke. PlÀÀh

Takaisin