Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Otan osaa suruun!MÀ vaan tiesin, ettÀ tÀÀ ilo ei tule kestÀmÀÀn. Ennuskaltanut juhlia, ennen kun nÀÀn sykkeen. Ei ollut sykettÀ. HÀn jÀi sille 5vk:lle. MÀ tirautin kyyneleet autossa. PitÀÀ varmaan vielÀ surra lisÀÀ. En enÀÀ lÀhde omilla soluilla yrittÀmÀÀn. Ellei ennen alkion siirtoa sitten tÀrppÀÀ. Menemme lahjasolujonoon jossakin kohtaa. Nyt vielÀ pitÀÀ mennÀ neuvolaan, jotta saan lÀhetteen hCG mittaukseen ja sitÀ pitÀÀ mitata vielÀ parin pÀivÀn pÀÀstÀ uudelleen.
Ei tÀn ikÀisenÀ enÀÀ nÀÀ munasolut jaksa mulla ja mulla on se lievÀ endometrioosi ja tÀÀ kohtuanomalia (kaksi kohtua/kohtu vÀliseinÀllÀ kiistelty aihe).
Ei tÀssÀ nyt auta enÀÀ mikÀÀn. Laihduttaa haluan edelleen, alan urheilemaan ja hae uutta työtÀ.
Bonuslapsen (kohta 15!) lupasin myös sponsoroida rahallisesti urheilemaan, jos vaan mahdollista. Tyttö masentelee, urheilu pelastaa monelta!Katsotaan mitÀ keksitÀÀn.
Oon tosi pahoillani @Sandra84MÀ vaan tiesin, ettÀ tÀÀ ilo ei tule kestÀmÀÀn. Ennuskaltanut juhlia, ennen kun nÀÀn sykkeen. Ei ollut sykettÀ. HÀn jÀi sille 5vk:lle. MÀ tirautin kyyneleet autossa. PitÀÀ varmaan vielÀ surra lisÀÀ. En enÀÀ lÀhde omilla soluilla yrittÀmÀÀn. Ellei ennen alkion siirtoa sitten tÀrppÀÀ. Menemme lahjasolujonoon jossakin kohtaa. Nyt vielÀ pitÀÀ mennÀ neuvolaan, jotta saan lÀhetteen hCG mittaukseen ja sitÀ pitÀÀ mitata vielÀ parin pÀivÀn pÀÀstÀ uudelleen.
Ei tÀn ikÀisenÀ enÀÀ nÀÀ munasolut jaksa mulla ja mulla on se lievÀ endometrioosi ja tÀÀ kohtuanomalia (kaksi kohtua/kohtu vÀliseinÀllÀ kiistelty aihe).
Ei tÀssÀ nyt auta enÀÀ mikÀÀn. Laihduttaa haluan edelleen, alan urheilemaan ja hae uutta työtÀ.
Bonuslapsen (kohta 15!) lupasin myös sponsoroida rahallisesti urheilemaan, jos vaan mahdollista. Tyttö masentelee, urheilu pelastaa monelta!Katsotaan mitÀ keksitÀÀn.
Josko se oli hĂ€neltĂ€ sellainen âpuolustusreaktioâ jolla yrittÀÀ omaa, ja sun mieltĂ€ suojella. MeillĂ€ ainakin mies vĂ€liin töksĂ€yttelee ihmeellisiĂ€ juttuja vaikka ei niitĂ€ tarkoita. Ulosanti vĂ€lillĂ€ vĂ€hĂ€n heikohkoa. Jos sitĂ€ pelottaa, ettĂ€ noin kĂ€y uudestaan?NĂ€ytin tĂ€nÀÀ lĂ€hestulkoon negatiivista testiĂ€ puolisolle, mutta hĂ€n vain sanoi mitĂ€ siitĂ€... Itse olin niin innoissani, ettĂ€ nyt voidaan kokeilla raskautumista uudelleen, niin hĂ€n vain sanoi ettĂ€ ei ymmĂ€rrĂ€ nyt tilannettaEn kestĂ€ aatella sitĂ€ ettĂ€ hĂ€n kieltĂ€isi yrityksen
![]()
Masentaa
![]()
Olen niin pahoillaniOotteKivut oli ja meni ja toivottavasti kaikki tuli pois. Panadol ja burana auttoi. Ehdin soittaa jo pÀivytykseenkin takaisinsoittopalveluun, mutta kipu laantui ennen kuin soittivat takaisin. Huooh.
KyllĂ€ se tĂ€stĂ€ taasâŠ
Osanottoni @Sandra84. Keskenmeno on niin musertava uutinen. Ensin ehtii iloita ja toivoa, sitten yhtÀkkiÀ vedetÀÀn matto jalkojen alta. Suruprosessi vie aikaa ja joskus tuntuu ettÀ hellittÀÀkö se koskaan.MÀ vaan tiesin, ettÀ tÀÀ ilo ei tule kestÀmÀÀn. Ennuskaltanut juhlia, ennen kun nÀÀn sykkeen. Ei ollut sykettÀ. HÀn jÀi sille 5vk:lle. MÀ tirautin kyyneleet autossa. PitÀÀ varmaan vielÀ surra lisÀÀ. En enÀÀ lÀhde omilla soluilla yrittÀmÀÀn. Ellei ennen alkion siirtoa sitten tÀrppÀÀ. Menemme lahjasolujonoon jossakin kohtaa. Nyt vielÀ pitÀÀ mennÀ neuvolaan, jotta saan lÀhetteen hCG mittaukseen ja sitÀ pitÀÀ mitata vielÀ parin pÀivÀn pÀÀstÀ uudelleen.
Osta vaan se testi kotiin jos sellainen on tai pyydÀ? Ja sit vaan sanot, ettÀ nyt se testataan ja meni miten meni ja ettÀ hÀn on rakas tuloksesta huolimatta? KyllÀhÀn se nyt on hyvÀ selvittÀÀ. Kaikella rakkaudellaTÀÀllÀkin taitaa uusi kierto alkaa.. vaihteeksi.. eilen illalla ja yöllÀ tiputtelua... TÀnÀÀn olisi dpo12eilen vielÀ ajattelin, ettÀ haalean vÀrinen vuoto voisi olla kiinnittymisestÀ kun ei ollut kipuja tai muita tuntemuksia... Nyt alkaa tuntumaan jo kohdun seudulla tuttuja supistuksia/kramppeja
Joskohan seuraavaksi mies suostuisi edes sperman kotitestiin...EpÀilen kyllÀ...
![]()