Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Otan osaa suruun!MÀ vaan tiesin, ettÀ tÀÀ ilo ei tule kestÀmÀÀn. Ennuskaltanut juhlia, ennen kun nÀÀn sykkeen. Ei ollut sykettÀ. HÀn jÀi sille 5vk:lle. MÀ tirautin kyyneleet autossa. PitÀÀ varmaan vielÀ surra lisÀÀ. En enÀÀ lÀhde omilla soluilla yrittÀmÀÀn. Ellei ennen alkion siirtoa sitten tÀrppÀÀ. Menemme lahjasolujonoon jossakin kohtaa. Nyt vielÀ pitÀÀ mennÀ neuvolaan, jotta saan lÀhetteen hCG mittaukseen ja sitÀ pitÀÀ mitata vielÀ parin pÀivÀn pÀÀstÀ uudelleen.
Ei tÀn ikÀisenÀ enÀÀ nÀÀ munasolut jaksa mulla ja mulla on se lievÀ endometrioosi ja tÀÀ kohtuanomalia (kaksi kohtua/kohtu vÀliseinÀllÀ kiistelty aihe).
Ei tÀssÀ nyt auta enÀÀ mikÀÀn. Laihduttaa haluan edelleen, alan urheilemaan ja hae uutta työtÀ.
Bonuslapsen (kohta 15!) lupasin myös sponsoroida rahallisesti urheilemaan, jos vaan mahdollista. Tyttö masentelee, urheilu pelastaa monelta!Katsotaan mitÀ keksitÀÀn.
Oon tosi pahoillani @Sandra84MÀ vaan tiesin, ettÀ tÀÀ ilo ei tule kestÀmÀÀn. Ennuskaltanut juhlia, ennen kun nÀÀn sykkeen. Ei ollut sykettÀ. HÀn jÀi sille 5vk:lle. MÀ tirautin kyyneleet autossa. PitÀÀ varmaan vielÀ surra lisÀÀ. En enÀÀ lÀhde omilla soluilla yrittÀmÀÀn. Ellei ennen alkion siirtoa sitten tÀrppÀÀ. Menemme lahjasolujonoon jossakin kohtaa. Nyt vielÀ pitÀÀ mennÀ neuvolaan, jotta saan lÀhetteen hCG mittaukseen ja sitÀ pitÀÀ mitata vielÀ parin pÀivÀn pÀÀstÀ uudelleen.
Ei tÀn ikÀisenÀ enÀÀ nÀÀ munasolut jaksa mulla ja mulla on se lievÀ endometrioosi ja tÀÀ kohtuanomalia (kaksi kohtua/kohtu vÀliseinÀllÀ kiistelty aihe).
Ei tÀssÀ nyt auta enÀÀ mikÀÀn. Laihduttaa haluan edelleen, alan urheilemaan ja hae uutta työtÀ.
Bonuslapsen (kohta 15!) lupasin myös sponsoroida rahallisesti urheilemaan, jos vaan mahdollista. Tyttö masentelee, urheilu pelastaa monelta!Katsotaan mitÀ keksitÀÀn.