Vaaveilija
Vauhtiin päässyt keskustelija
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos.Paljon onnea plussasta!![]()
Onpas piinaavaa! Oliks se se viikkodigi? Sehän on epätarkempi kuin se joka näyttää pelkästään raskaana/ei raskaana. Toivotaan nyt tosi paljon että digi ei vaan vielä havainnut raskauttaKiitos.
Illalla digi näytti et ei raskaana. Jos vaikka pääsis verikokeisiin näillä tuloksilla![]()
Se oli ihan se perus "raskaana/ei raskaana" -digi.Onpas piinaavaa! Oliks se se viikkodigi? Sehän on epätarkempi kuin se joka näyttää pelkästään raskaana/ei raskaana. Toivotaan nyt tosi paljon että digi ei vaan vielä havainnut raskautta![]()
Oi onnea!Uusia mitä ihmettä. Mulla on tuntunu sellasta paineen tunnetta pari päivää, ihan kun menkat alkais. Nyt kp29 tosiaan jo. Ostin Pregcheckin ja tein äsken parin tunnin pidätyksestä… Näkyy viivaa… Teen aamulla uuden! Mun piti mennä huomenna terassille parille (oon ollu tosia kauan ilman), niin ehkä jatkan sit nollalinjalla…!? En uskalla vielä juhlia ja tänään en kyllä enää pistä Saxendaa…!
Anteeks kun omanapailen kauheesti.
Onks teillä millaisia fiiliksiä?![]()
En uskalla vielä juhlia. Saattaa olla dpo14 tai 12… kp15 tuli tiputtelua, se oli uus juttu…voi olla myös isompi dpo, en tosiaan testannut ovista kun alussa kp9-10 ja silloin ei vielä ollut… Limoja oli kai joskus kp14-16.Oi onnea!Toihan on ihan selkee viiva! Mikä DPO?
Kunpa tämä kaveri nyt pysyis kyydissä syliin asti![]()
Kiitos! Mä en uskalla juhlia vielä.Mahtavaa @Sandra84 !!Nyt kädet kyynärpäitä myöten ristissä että pysyy matkassa ja kaikki menee hyvin!
![]()
En kyllä usko että pregcheckillä tulis vääriä positiivisia, ainakaan en oo koskaan sellasista lukenu ja oon tosi aktiivisesti lukea vau-foorumia kohta 2 vuotta. Ja toi on niin selkeä toi sun viiva.Kiitos! Mä en uskalla juhlia vielä.
Ja kiitos @KanelikierreSaas nähdä…
Voiko noilla tulla vääriä positiivisia…![]()