40+ kuumeilevat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos.

Illalla digi näytti et ei raskaana. Jos vaikka pääsis verikokeisiin näillä tuloksilla 🤭🤭
Onpas piinaavaa! Oliks se se viikkodigi? Sehän on epätarkempi kuin se joka näyttää pelkästään raskaana/ei raskaana. Toivotaan nyt tosi paljon että digi ei vaan vielä havainnut raskautta 🤞
 
Harmaisiin hiuksiin tämän vanhuksen vinkki: hiuksiin vaaleita raitoja/pari astetta vaaleampia raitoja. Ne näyttävät tyylikkäiltä ja niihin häviää näppärästi harmaat hiukset. Eikä tarvitse niin miettiä juurikasvua. Ja sitten jossain vaiheessa pitää vain hyväksyä hiusten harmaantuminen. Minun 50v täyttäneellä siskollani on jo lähes täysin harmaat hiukset. Perässä tullaan, vaikka minulla ei niin paljon ole harmaita.
 
Lisäravinne keskusteluun: Foolihappoa olen syönyt, ja yli vuoden yrittämisen jälkeen kun kävin lääkärillä valittamassa elämän ilon puutetta, hän määräsi kilpirauhastestit. Arvot olivat ikäiseni ihmisen rajojen sisällä (juuri ja juuri) mutta kun sanoin että yritetään lasta, hän määräsi tyroksiinia, sillä arvojen pitäisi olla silloin paljon tiukemmissa rajoissa. Eipähän tuosta kukaan ollut maininnut aiemmin. On ehkäisyneuvolat, mutta ei neuvolaa raskautta yrittäville. Sitten tulinkin raskaaksi, joka meni kesken rv 11+4 tai jotain.

Minä kun olen oikeasti niin vanha, että tässä mennään ihan "Herran haltuun". Kun on "turha yrittääkään", niin ehkä menee enemmän (epätoivoisen?) harrastustoiminnan piikkiin tämä yritys.
 
Onpas piinaavaa! Oliks se se viikkodigi? Sehän on epätarkempi kuin se joka näyttää pelkästään raskaana/ei raskaana. Toivotaan nyt tosi paljon että digi ei vaan vielä havainnut raskautta 🤞
Se oli ihan se perus "raskaana/ei raskaana" -digi.

Oireitahan ei kai oo. Ei ollu vuosi sittenkään tähän aikaan.

Henkisesti jos valmistus taas kemialliseen. Viime syyskuussa oli, ja eka testi oli selkee positiivinen (koska se oli YES+ / NO-) ja pari päivää myöhemmin nega. Ja sit alko vuoto.
 
Voimia @Elea ❤️ pidetään kuitenkin vielä toivoa yllä.

Lisäravinteista kommentoisin mitä oon aiemmin täällä kertonutkin mutta mun yritysaikojen jälkeen on tullut paljon uusia kirjoittelijoita niin mä söin ubikinolia heinäkuusta syyskuuhun 100-200mg/pv ja lokakuusta joulukuuhun 400mg/pv ja tosiaan just ennen joulua plussasin kaksosista. Tiedä häntä oliko tuosta apua vai oliko onni myötä muuten vaan. Lisäksi mulla oli Mama-vitamiini jossa on foolihappo mukana ja erikseen vielä D-vitamiini 50ug ja rautalisä.

Plussatuulia kaikille, toivottavasti mahdollisimman moni saa parhaan lahjan vuodelle 2027!
 
Uusia mitä ihmettä. Mulla on tuntunu sellasta paineen tunnetta pari päivää, ihan kun menkat alkais. Nyt kp29 tosiaan jo. Ostin Pregcheckin ja tein äsken parin tunnin pidätyksestä… Näkyy viivaa… Teen aamulla uuden! Mun piti mennä huomenna terassille parille (oon ollu tosia kauan ilman), niin ehkä jatkan sit nollalinjalla…!? En uskalla vielä juhlia ja tänään en kyllä enää pistä Saxendaa…!

Anteeks kun omanapailen kauheesti.

Onks teillä millaisia fiiliksiä? 😌😍
 

Liitteet

  • IMG_9255.jpeg
    IMG_9255.jpeg
    660.9 KB · Katsottu: 135
Uusia mitä ihmettä. Mulla on tuntunu sellasta paineen tunnetta pari päivää, ihan kun menkat alkais. Nyt kp29 tosiaan jo. Ostin Pregcheckin ja tein äsken parin tunnin pidätyksestä… Näkyy viivaa… Teen aamulla uuden! Mun piti mennä huomenna terassille parille (oon ollu tosia kauan ilman), niin ehkä jatkan sit nollalinjalla…!? En uskalla vielä juhlia ja tänään en kyllä enää pistä Saxendaa…!

Anteeks kun omanapailen kauheesti.

Onks teillä millaisia fiiliksiä? 😌😍
Oi onnea! 💖 Toihan on ihan selkee viiva! Mikä DPO?

Kunpa tämä kaveri nyt pysyis kyydissä syliin asti ❤️
 
Oi onnea! 💖 Toihan on ihan selkee viiva! Mikä DPO?

Kunpa tämä kaveri nyt pysyis kyydissä syliin asti ❤️
En uskalla vielä juhlia. Saattaa olla dpo14 tai 12… kp15 tuli tiputtelua, se oli uus juttu…voi olla myös isompi dpo, en tosiaan testannut ovista kun alussa kp9-10 ja silloin ei vielä ollut… Limoja oli kai joskus kp14-16.
Mut meillä on ns yritystä kyllä vaan kp9 ja 17, ei ollu aikaa ja energiaa. Sen vuoksi tää on hämmentävää.
 
Kiitos! Mä en uskalla juhlia vielä. 🥹💕

Ja kiitos @Kanelikierre 🥹 Saas nähdä…🤞

Voiko noilla tulla vääriä positiivisia… 🙈
En kyllä usko että pregcheckillä tulis vääriä positiivisia, ainakaan en oo koskaan sellasista lukenu ja oon tosi aktiivisesti lukea vau-foorumia kohta 2 vuotta. Ja toi on niin selkeä toi sun viiva.

Mutta ymmärrettävää että huolettaa plussan pysyminen. Me kaikki täällä 40+ ketjussa varmasti pidetään peukkuja sun ja teidän puolesta. Tuu sit heti huomenna kertoo onko testi vahvistunut 🩷
 
Takaisin
Top