Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eikös hcg-hormoni nouse silleen vähän epätasaisesti ja pikku hiljaa? Ja sen lisäksi vaikuttaa, mistä pissasta testi on otettu et miten kauan on ollut rakossa. Selviä merkkejä testeissä onTässä kuvassa vielä to ilta, pe aamu ja su aamu. Ei oo mun mielestä vahvistunut. Tein vielä cb testinkin. Pelkään, että se ei vahvistu…
On se vahvistunut, nyt se on koko leveydeltään punertava kun tossa ekassa punerrus on enemmän toisella laidalla viivaa. Mutta ymmärrän kuinka piinaavaa kun vahvistuminen tulee noin vähitellen! Soita ihmeessä hcg-verikokeista jos millään pääsisit. Ootellaan viivan vahvistumista, kuten sanoitkin niin joillain se vahvistuu vasta vähitellen.@Vaaveilija nou hätä :)
@Kesäheinä85 soitan neuvolaan tänää, Voiskohan sieltä saada hCG testiin lähetteen… tai sit kysyn työterveydestä…
Kyllä se ehkä vähän on vahvistunut. Mulla on varmaan ollu taas just kp17-18 ovulaatio, nii se vois selittää. Nyt siis ehkä dpo15 tai dpo14… Kattelin että jollakin tummui vasta dpo20… Kun on toi yks ”raskaustestien kuvia” topic, jonka löydän aina vaan googlettamalla
Rinnat alkaa oleen vähä hellänä. Selkee merkki. Vähän etoi eilen ja tänään. Mut silti en uskalla vielä juhlia. Ootte ihania kun ootte niin kannustavia jaei oo sanoja.
Alin testi tehty tänään.

Joo, mä soitin aamulla neuvolaan ja ilmoitin raskaudesta ja kerroin kaikista asioista ja blaa blaa. Sain neuvola-ajan kesäkuun 23. päivä, hCG-verikokeeseen lähetteen ja sit se mietti, että saankohan lisäultrauksia (tiedän jo että mun pitäs saada, koska Tayssilla ne jo sitä sanoi joskus). Mulla nyt on ainakin se yks ultra varattu 15.6. 7+4 päivälle… En ehdi aikaisemmin, kun olen reissussaSaitko @Sandra84 testilähtetteen jostain?