40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä kuvassa vielä to ilta, pe aamu ja su aamu. Ei oo mun mielestä vahvistunut. Tein vielä cb testinkin. Pelkään, että se ei vahvistu…

Liitteet

• IMG_9319.jpeg
    IMG_9319.jpeg
    260.3 KB · Katsottu: 117
  • IMG_9320.jpeg
    IMG_9320.jpeg
    400.1 KB · Katsottu: 118
@Sandra84 , rehellisesti näyttää kyllä ikävän haalealta cb. 🙁 Omalla kohdalla herkkä cb on näyttänyt aika selvästi pienenkin hcg:n määrän. Toivotaan tietty, että tulisi äkkijyrkkä nousu. Nämä on niin ihmeellisiä asioita, ettei voi ikinä varmasti tietää. ❤️

Osa on ehkä lukenut, mutta olen kirjannut tuohon bbt ryhmään omia viimepäivien tapahtumia, enkä jaksa niitä tänne toistaa. Mutta sieltä voi lukea, ja todella voin allekirjoittaa, että erikoisempiakin asioita oppikirjamaisten tapahtumien ulkopuolelta voi tapahtua. ✨

@Sandra84 alimmassa on ainakin leveämpi ja minusta ehkä vähän tummempi viiva.. toki alkuunhan voi olla hidasta, käsittääkseni monilla on oikeasti viiva kunnolla nähtävissä vasta kun menkat viikon myöhässä. Koska jos herkkä mittaa matalakin hcgn niin eihän se ole vielä 1-2vrk jälkeenkään kovin korkea, koska se vain tuplaantuu alussa 1-2 vuorokaudessa, eikö?
Jos herkkä mittaa 10mmol ja tavallinen noin 25mmol.. niin tuo 10 -> kasvaa 20 noin kahdessa vuorokaudessa, eikä vielä sittenkään ole hurja luku eikä välttämättä näy normaalissa testissä.. ja tokkopa kovin paljon vahvempana herkässäkään.. koska viiva ei tummu välttämättä tuplaksi vaikka hormoni tuplaantuu.. koska viiva kertoo vain että sitä on.. siksi ohjeissa kauan ei mainita eri viivan tummuusasteita 🤔

Raastavaahan alku on, mutta ainahan näistä sanotaan, että eivät ole hyviä HCG tason nousun mittaamiseen, koska niin monet asiat voi vaikuttaa tulokseen. Ja joillakin on ollut tummemmat viivat aamun toisesta vessa käynnistä 🤷🏻‍♀️

Tsemppiä, toivottavasti lähtee voi istumaan, huomenna voi olla taas tummempi ja ehkä ne viikko digit rauhoittaa paremmin mieltä? Tai sitten käyt huomenna aamusta verikokeissa ja keskiviikkona uudestaan?

Muokattu viimeksi:
Toivottavasti en @Sandra84 aiheuttanut liikaa huolta mun kommentilla. Mun mielestä noi liuskatestit ei itseasiassa näytä edes hirveän huolestuttavilta, vaan pientä vahvistumista niissä voi jopa olla. Ekoina päivinä nimittäin ei edes usein näy paljon eroa. Takerruin jostain syystä vain tohon cb testiin, kun cb:n herkät saattaa antaa vähän liian herkästikin viivoja joillekin. Mul ei välttämättä kyllä edes ole ollut tuota plus-merkkiä muodostavaa cb:tä käytössä, vaan se johon tulee vain viiva...

Muokattu viimeksi:
Tässä kuvassa vielä to ilta, pe aamu ja su aamu. Ei oo mun mielestä vahvistunut. Tein vielä cb testinkin. Pelkään, että se ei vahvistu…
Eikös hcg-hormoni nouse silleen vähän epätasaisesti ja pikku hiljaa? Ja sen lisäksi vaikuttaa, mistä pissasta testi on otettu et miten kauan on ollut rakossa. Selviä merkkejä testeissä on 🥰

Täällä kaikki peukut pystyssä ja kädet ristissä et jatkuu hyvin ja viiva vielä vaan tummenee ❤️🙏

@Vaaveilija nou hätä :)

@Kesäheinä85 soitan neuvolaan tänää, Voiskohan sieltä saada hCG testiin lähetteen… tai sit kysyn työterveydestä…

Kyllä se ehkä vähän on vahvistunut. Mulla on varmaan ollu taas just kp17-18 ovulaatio, nii se vois selittää. Nyt siis ehkä dpo15 tai dpo14… Kattelin että jollakin tummui vasta dpo20… Kun on toi yks ”raskaustestien kuvia” topic, jonka löydän aina vaan googlettamalla 🤭💁🏼‍♀️

Rinnat alkaa oleen vähä hellänä. Selkee merkki. Vähän etoi eilen ja tänään. Mut silti en uskalla vielä juhlia. Ootte ihania kun ootte niin kannustavia ja 🥹🥹🥹❤️❤️❤️ ei oo sanoja. ❤️

Alin testi tehty tänään.

Liitteet

• IMG_9336.jpeg
    IMG_9336.jpeg
    406.6 KB · Katsottu: 129
Mahtavaa! Nyt on ihan punaistakin 😍 onnea! Ja kovasti tarrasukkia ja vauvaliimaa ja mitä näitä kaikkia nyt on 🙏🏻

Ymmärrän kyllä ettei uskalla vielä täysin iloita 🫂
Itsekin ajatellut, että jos saan plussan niin menee varmaankin sinne rv9-12 että oikeasti antaa itselleen luvan iloita.. tai ekaan varhaisultraan missä näkyy jotain. 🤔

Mutta kyllä silti plussasta pitää jo näillä meidän haasteilla iloita 😍

Muokattu viimeksi:
@Vaaveilija nou hätä :)

@Kesäheinä85 soitan neuvolaan tänää, Voiskohan sieltä saada hCG testiin lähetteen… tai sit kysyn työterveydestä…

Kyllä se ehkä vähän on vahvistunut. Mulla on varmaan ollu taas just kp17-18 ovulaatio, nii se vois selittää. Nyt siis ehkä dpo15 tai dpo14… Kattelin että jollakin tummui vasta dpo20… Kun on toi yks ”raskaustestien kuvia” topic, jonka löydän aina vaan googlettamalla 🤭💁🏼‍♀️

Rinnat alkaa oleen vähä hellänä. Selkee merkki. Vähän etoi eilen ja tänään. Mut silti en uskalla vielä juhlia. Ootte ihania kun ootte niin kannustavia ja 🥹🥹🥹❤️❤️❤️ ei oo sanoja. ❤️

Alin testi tehty tänään.
On se vahvistunut, nyt se on koko leveydeltään punertava kun tossa ekassa punerrus on enemmän toisella laidalla viivaa. Mutta ymmärrän kuinka piinaavaa kun vahvistuminen tulee noin vähitellen! Soita ihmeessä hcg-verikokeista jos millään pääsisit. Ootellaan viivan vahvistumista, kuten sanoitkin niin joillain se vahvistuu vasta vähitellen. 🩷

Saitko @Sandra84 testilähtetteen jostain?
Joo, mä soitin aamulla neuvolaan ja ilmoitin raskaudesta ja kerroin kaikista asioista ja blaa blaa. Sain neuvola-ajan kesäkuun 23. päivä, hCG-verikokeeseen lähetteen ja sit se mietti, että saankohan lisäultrauksia (tiedän jo että mun pitäs saada, koska Tayssilla ne jo sitä sanoi joskus). Mulla nyt on ainakin se yks ultra varattu 15.6. 7+4 päivälle… En ehdi aikaisemmin, kun olen reissussa🙈 Yksityiselle. Mut kattoo nyt… En jaksa lähtee Dextraan ultraan, koska on muitakin reissuja suunniteltu… 🙈
Nyt etoo vaan. Väsyttää.
Huomenna verikoe.

@Parsakaali hyvä kun muistutti 🙃 töissä pitänyt kiirettä niin olenpa tuon unohtanut.. olisko nyt dpo6 niin pitääkin katsoa verikoeaikoja ja tarkistaa jostain mikä dpo se olis järkevintä... Ainakin tuttu luteaalivaiheen aineenvaihdunnan kiihtyminen on taas seurana ja jatkuva nälkä 😂

@Sandra84 hyvä homma! Ilmoitathan sitte verikokeen tuloksistakin 🤔

Ja työkiireet ei estä piinailua kuin työpäivän ajan 🤦🏻‍♀️😂

Ostin eilen puhdin testin ja vielä ferritiinitestinkin.. pitää nyt vain katsoa ehdinkö tänään käymään vai jääkö huomiselle.. aamu alkaa onneksi etäpalaverilla niin ehdin vielä tsekata kalenterin kanssa sopivia aikoja... Ja nyt jännään Sandran verikoetulosta 🤔🙈

@Sandra84 Hyvä, että olet saanut noita aikoja varattua. 👌😊

Täällä ovis on käsillä. Olen saanut aika paljon vähennettyä imetystä, mutta aivan kokonaan ei ole vielä luovuttu meillä. Toivon siis parasta ja pelkään pahinta. Mieheltähän kysyin, että haluaako hän tietää ns. oikeat ajankohdat ja hän oli sitä mieltä, että kyllä haluaa. Vielä tarkistin, että eihän se kerää hänelle paineita, niin ei kuulema. Eli sillä sitten mennään, että kerron hänelle. 😊 Jännitin, että miten ovis tulee, että onko sitten tulevien valmistujais- ja rippijuhlien aikaan kunnon holvausmenkkapäivät menossa. Ne tekee olon niin epävarmaksi. Tarkistelee sitten vain vuotovahinkoja tämän tästä. Nyt ei pitäisi osua kohdalle pahimpien vuotopäivien. Tietenkin toivon ettei tule koko menkkoja. 😄

Liitteet

• Screenshot_20260526_094718_Premom.jpg
    Screenshot_20260526_094718_Premom.jpg
    123.9 KB · Katsottu: 13
Hei,
Mahtuuko mukaan yksi kuumeilija!

Ensinnäkin mielettömästi onnea plussasta @Sandra84 ja tottakai muutkin❤️🥹
Luin koko keskustelun läpi ja olen seurannut kaikkien tarinat ❣️ Ihana ollut lukea onnistumisia!
Olen itse 40 täyttänyt , kahden pian aikuisen lapsen äiti ja toiveissa vuoden verran ollut iltatähti 💖
Kierto ollut tasainen n30 päivää mutta vuoto ihan tajuttoman kovaa ja siksi rauta-arvot pyörii anemian puolella. Yksityisellä gynellä käyty toteamassa että kaikki pitäisi olla hyvin hedelmällisyyttä ajatellen mutta tärppiä ei kuulunut. Nyt otin pari kuukautta sitten käyttöön maca jauheen, gelee Royalin ja kasan muita ravintolisiä , huomasin että ovulaatiolimat lisääntyivät!
Aloin mitata lämpöjä ja täällä oli joku oliko @Moosee jolla plussakierrossa oli selvä lämpöjen lasku päivän ajan? Minulla nimittäin nyt oli, dpo oletettu 8 ja yöllä aivan outoa sarjoittaista kivuliasta nipistelyä alavatsassa , aamulla lämmöt 36,4 vaikka oviksen jälkeen ollut 36,8-37. Tuon laskun jälkeen seuraavana aamuna taas 36,8!
Nyt jännittää olisko vihdoin onnistanut, en tiedä milloin uskallan testata, menkat pitäisi alkaa vasta sunnuntaina. Mutta eikö plussa jo näkyisi jos kiinnittyminen on tapahtunut pari päivää sitten??

Tästä ryhmästä on ollut niin paljon apua ja tukea tämän epävarmuuden keskellä, toivon kaikille plussatuulia ❤️❤️

Takaisin