Täti-ihminen
Näppärä viestien naputtelija
@Kesäheinä85 mulla pitäis lauantaina alkaa menkat. Sllon vasta dpo9, en tiedä pitäisikö sit pari päivää jatkaa vielä teroluteja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mainiota kuulla, että kehitys kehittyy ton PCOS/PMOS -suhteen!Onnea @Tähtiin tuijottelija plussasta
Ja voimia tän lapsettomuuden ja välillä epätoivoiseltakin tuntuvan yrttämisen kanssa painaville
Omaa napaa.. töissä kiirettä ja hillitön hormoniturvotus ollut menkoista lähtien + letrozolien vaikutuksesta.. nyt toinen päivä letrozolien oton jälkeen ja turvotusta lähtenyt melkein 2kg, enää toinen mokoma jäljelläse varmaankin häipyy tän ja huomisen aikana, sit on kevyt olo taas pari viikkoa ellei tule plussaa, sit ehkä vältyn turvotuksesta, ainakin samasta syystä
Eilen osui silmiin OYSin uutinen että PCOS muuttuu nyt PMOS diagnoosiksi, joka viittaa paremmin aineenvaihdunnan häiriöön ja kuvaa koko eliniän haastetta... Saapa huomata muuttuuko hoitosuositukset ja lääkkeiden korvattavuudet, lihavuusleikkaukseen pääsy tai hedelmöitys hoitoihin pääsy julkisella mitenkään
Nyt sitten alkaa taas oviksen tikuttelu, taas erilainen olo kuin viime kierrossa, eikä ainakaan eilen pärähtänyt tummia viivoja kuten viimeksi.. silloin taisi olla melkein plussa 3 päivää.. nyt oli minulle tutumpi haaleaa viivaa tuo eilisen kp9 aloitus tikku.
Mites piinailijat täällä? Joko on testiä tehty? @Puolikuu onko jo dpo9? Mites muut?
@Sandra84 miten painonlaskuprojekti etenee?
Mielenkiintoinen juttu @Kesäheinä85 progesteronista, kiitos vinkkauksesta!@Täti-ihminen Toivotaan, että hormonia on tarpeeksi tukemaan kiinnittymistä
Täällä oli mielenkiintoinen juttu progesteronista ylipäätään https://kuntoplus.fi/terveys/rauhattomuudesta-parempaan-jaksamiseen-progesteronitasot-tasapainoon
iHerbistä löytyy tosi hyvään hintaan ubikinolia. Muistelen et tilasin satsin, jolla sain 400 mg ubikinolia päivässä kolmen kuukauden ajan, ja taisi olla 40€ /kk.Mitä ubikinolia te syötte?
Mulla on Pharma nord, ubiquinol 100 mg.
Löytyiskö halvempaa, mietin...![]()
Mä oon lukenu tosta kans ja nostin ubikinolit 600mg päivässä. Mulla menee varmasti vöhintään toi sama summa rahaa kuukaudessa.Eikä muuten helpota yhtään taloudellisesti se, että google kertoo että yli 35-vuotiaiden naisten tulisi syödä ubikinolia 400-600 mg vuorokaudessa parantaakseen hedelmällisyyttään.
(Alle 35-vuotiaille riittää 200-300 mg.)
Mun lisäravinne hinta just nousi.![]()
Joo, mä tilasin kans iherbistä. Noin 80€ ja 120tablettia 200mg. Huomioitavaa vaan et toimitus kestää noin 2viikkoa.iHerbistä löytyy tosi hyvään hintaan ubikinolia. Muistelen et tilasin satsin, jolla sain 400 mg ubikinolia päivässä kolmen kuukauden ajan, ja taisi olla 40€ /kk.
Joo. Multa jäi tilaamatta sieltä mm. just ton toimituksen hitauden takia. Havahduin nimittäin itse vähän liian myöhään, että tabut oli lopussa, enkä voinut odotella. Lisäksi, en uskalla pistää suuria summia heti kättelyssä johonkin uuteen firmaan, jos en tiedä saanko rahoille vastinetta. Teen yleensä ensin jonkun halvemman koetilauksen.Joo, mä tilasin kans iherbistä. Noin 80€ ja 120tablettia 200mg. Huomioitavaa vaan et toimitus kestää noin 2viikkoa.