40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Kanelikierre Kyllä niihin pistelyihin tottuu nopeasti. Toki ei ole neulakammoa, mutta mitä tuolla IVF-ketjussa lueskellut, niin sellaisetkin, joilla on. Itse en huomannut hormonien vaikutusta oikein mitenkään oloissani, odotin kyllä jonkinlaisia myllerryksiä. 👌 Hyperiäkään ei tullut, vaikka kaikki edellytykset siihen oli. Joten rohkaista haluaisin, ei muuta kuin unelmia kohti! 💖 Se alkioiden seulonta on itsellä se suurin motivaattori, että löytäisi vielä sen hyvän yksilön joukosta. 🙏

Meillä nyt vähän yli 2 viikkoa alkioiden nesteiden biopsoinnista, tuloksia voi varmaan alkaa kuulumaan mikä päivä tahansa.. 🫣 Kolme viikkoa sanottiin määräajaksi.

Mikä kp/xx sulla on menossa? Noi ovistestithän voi myös tummua ja vaalentua ennen plussaa. Et oisko mitään mahiksia, et ovis voiski olla vielä tulossa?
Nyt on kp 11. Viimekierrossa ovis tais olla kp 13. Mä tietty toivon, et ovis olis vasta tulossa, mutta lämmöt nous jo eilisestä 36.6->36.9, ja limat on juoksevaa, ja ilmeisesti kohdunkaulankin tilanne olis ollut optimaalinen. Himot olis myös olleet kohdillaan mulla. Tääl alkaa siis olla aikamoinen extra pms-oireinen rage-ämmä kohta. Niin se vain on, että tulee sitä ikää miehellekin, eikä sekään nöemmä toimi enää ihan vain nappia painamalla. 🙄😔

Nyt on kp 11. Viimekierrossa ovis tais olla kp 13. Mä tietty toivon, et ovis olis vasta tulossa, mutta lämmöt nous jo eilisestä 36.6->36.9, ja limat on juoksevaa, ja ilmeisesti kohdunkaulankin tilanne olis ollut optimaalinen. Himot olis myös olleet kohdillaan mulla. Tääl alkaa siis olla aikamoinen extra pms-oireinen rage-ämmä kohta. Niin se vain on, että tulee sitä ikää miehellekin, eikä sekään nöemmä toimi enää ihan vain nappia painamalla. 🙄😔
No juu, kyllähän noi oireet puhuu oviksen puolesta. Mut onneksi patjat tuli nyy tampattua onnistuneesti! 👍🏻😊

Sain tuossa viikko sitten vähän puskista oireiden perusteella ovisplussan (kp22). Mun ei siis pitänyt tässä kierrossa testata ovista kun tää kierto heti keskenmenon jälkeinen kierto ja en oikein uskonut ees et heti tulis ovis. Noh yritettiin miehen kanssa hyödyntää ovis, mut mies ei jaksanut ihan loppuun asti mennä. Ei siis hirveän suuret odotukset tässä kierrossa kun edellinen kerta oli viikko ennen ovisplussaa. Eilen sit yhtäkkiä tuli hirveä menkkakipu (kp28) ja aattelin et alkaako menkat. Eipä ne oo alkanut ja tajusin äsken et eilen olis dpo5. Mulla on ollu aiemminkin selkeää kiinnittymiskipua ja vois sopia ajankohtaan. Mut mikä todennäköisyys on et raskautuisin tuosta yhdestä kerrasta kun mies ei ees lauennut 🤔 Tai et viikko ennen ovista kerrasta. Ehkä jään suosiolla odottamaan et ne menkat alkaa enkä kuvittele omiani… 🤭

@Kanelikierre Kyllä niihin pistelyihin tottuu nopeasti. Toki ei ole neulakammoa, mutta mitä tuolla IVF-ketjussa lueskellut, niin sellaisetkin, joilla on. Itse en huomannut hormonien vaikutusta oikein mitenkään oloissani, odotin kyllä jonkinlaisia myllerryksiä. 👌 Hyperiäkään ei tullut, vaikka kaikki edellytykset siihen oli. Joten rohkaista haluaisin, ei muuta kuin unelmia kohti! 💖 Se alkioiden seulonta on itsellä se suurin motivaattori, että löytäisi vielä sen hyvän yksilön joukosta. 🙏

Meillä nyt vähän yli 2 viikkoa alkioiden nesteiden biopsoinnista, tuloksia voi varmaan alkaa kuulumaan mikä päivä tahansa.. 🫣 Kolme viikkoa sanottiin määräajaksi.
Kiitos tsempeistä! Vähän mietin helpottaisiko jos puoliso pistäisi, mutta tää arki on lasten kanssa niin hektistä että kyllä varmaan helpoin vaan hoitaa itse.

Onpa jännät paikat siellä! Eikö teillä siirto olisi kans ihan pian jos sopiva alkio löytyy?

@Kesäheinä85 Toivon, että noista lisäravinteita olisi apua teillä.

@StellaMom 🫂 Onko sulla kuivatettu endoa ennen stimulaatiota?
Ei ole kuivatettu endo ennen tätä, mutta se on varmaan edessä jos tästä ei saada pakastettua :thumbs-up:
Onko mitkä lääkkeet keinot teillä tehty endon kuivattamiseen? Mietin oliko mun annos myös liian korkea että se ruokki endoa enemmän kun follikkelit erittivät estrogeeniä. :Eyes:

Mä tein parin tunnin pidätyksellä sellasen rfsu:n earlyn. Kuivuessaan siihen jäi toinen viiva, mutta en näe onko siinä väriä. Mä en tiedä mikä mun silmiä vaivaa, en kertakaikkiaan pysty katsomaan lähelle ja kaukaa sitä en näe senkään vertaa, koska huono näkö Raivostuttaa, koska tätäkin kirjoittaessa teksti sumenee enkä pysty yhtään tarkentaa. Miten näillä silmillä mitään viivanpaikkoja tihrustaa.

1000049254.jpg

Eikö oo jännä miten nr kuvat saattaa muuttua. Olin niin epätoivoinen, että käänsin sen negatiiviksi, kyllä siihen tuli kakis viivaa. Mutta eipä se auta kuin jatkaa tätä piinaa. Onneksi se sunnuntaina loppuu kun vuoto alkaa.

@Kanelikierre Toiset on sanoneet, että kuitenkin itse paistettuna vähemmän paha.. Multa sellainen vinkki, että laita neula ensin iholle pistämättä. Se nipistä vähän niin kuin hyttysen pisto. Sit kun rauhassa painat läpi, ei oikeastaan tunne enää muutu siitä. Itsellä ainakin mielikuva oli pahempi kuin itse teko. ❤️ Mulla on nyt välikierto, ilmeisesti ei siirretä heti seuraavaan kiertoon. Pitkä odottelu, kun pitemmän puoleinen kierto. 😬

@StellaMom Voi ei, on kyllä todella harmillista ja surullista, että nyt kävi noin. 💔 @Sandra84 Sullahan kuivatettiin endoa? Mitä siinä oli lääkkeinä?

Tsemppiä piinailijoille testailuun ja odotteluun. 🙏

Mun testin osto oli tänään kun komedia elokuvasta ja ostin vääriä testejä. Mikä siinä onkin että tässä iässäkään ei vielä uskalla ostaa raskaustestiä kassalta.

Ne testit oli siis kassalla ja mietin pitkään miten pääsen hakemaan sieltä huomaamatta ja palaamaan sitten itsepalvelu kassalle. No yht äkkiä sit paniikissa hyppäsin jonkun papan perään ja nappasin kaksi paketti. Tietenkin vääriä testejä kun piti niitä earlyjä ottaa. No testasin silti mutta yllättäen ei mitään näkynyt.

Saa nähdä millon uskallan uudelleen kauppaan ja maltanko odottaa sunnuntaille, jos sillon ei mitään näy on se vaan nega. Kaikista oireista huolimatta!

Takaisin