40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea plussista ensteks ❤️

Isä voi onneksi hyvin. Kiitos kaikille tsempeistä. Tuli tajuihinsa ja nyt odottaa kuntoutusosastolle pääsyä, on oma itsensä. Luojan kiitos.

Meillä ens viikolle gynelle aika, koska menossa jo kolmas Letrokierto ilman plussaa. Sovittu kontrolli siis. Tänää kp 12. Ovista ei vielä oo ollu. Ehkä ens viikon alussa sit 🤭 yleensä se ajottuu kp 15-17 tienoolle. Odotellaan.

Punktio tänään oli, 6 follikkelia tyhjennettiin ja vain kaksi solua. Endometrioosi potilaan lopputulos tämä 👀 aikamoinen tiputus taas ja harmitti vaikka mies siellä positiivisena kulkee. Hän ei taida ihan ymmärtää miltä tuntuu ettei oma kroppa toimi. Meillä IVF joten vähän tuurista kiinni hedelmöityykö. Olen aina ollut realisti mutta vähän positiivinen mutta nyt ei vaan onnistunut. Koko stim kierros oli erilainen, kivuliaampi. Nyt tiedän että vähemmän kipuja on parempi.

@Moosee ajattelitko kuitenkin testata?
Miks mulle tuli nyt mieleen testata tälleen ip taas 🤣. Onkohan mitään ideaa dpo12 2,5h pidätyksellä?

Mä nyt tein sen testin, ja en tiedä näenkö nyt omiani 😳.

Liitteet

• IMG_1340.jpeg
    IMG_1340.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 73
Muokattu viimeksi:
@Elea Helpottavaa kuulla isäsi voinnista parempaa ❤️ Pikaista toipumista hänelle!

@StellaMom harmi ettei saalis ollut suurempi. Oliko tässä kierrossa erilaiset lääkkeet/annostukset käytössä edellisiin verrattuna?

Mä liityn kp1 joukkoon, yk 15 alkakoon. Kierto taisi olla ovuloimaton ja kesti vain 19 päivää. Nyt varasin jo Felille ultran, sillä tässä kierrossa aloitan letrozolit. Onko muille tullut pahoja vaihdevuosioireita siitä?

@StellaMom äh, anteeksi en äsken huomannut sun viestiä ❤️‍🩹. Onpa tosiaan harmi, ettei saalis ollut isompi, mutta toivotaan että nuo kaksi solua riittäisi onnelliseen lopputulokseen.

@Zebra tsemppiä kp1 ❤️‍🩹.

Mä oon suoraan sanottuna vähän järkyttynyt. Olin 100% varma et kuukautiset alkaa (ja voihan ne toki alkaa vieläkin). Mulla pitäisi huomenna alkaa kuukautiset. Koitan pitää jäitä hatussa, niin moni raskaus päättyy keskenmenoon kuitenkin tässä iässä. Anteeksi, mä oon ihan kauhea ankeuttaja 🙈.

Kyllä se ovis oli vasta tulossa. 👌👌Ei tarvinut tikusta hirveästi arpoa onko vai eikö. 😅 Tosi kiva, että sai sen sittenkin bongattua niin tietää missä kierto menee. Vähän paremmin olisi voinut oviksen hyödyntää, mutta nyt mennään tällä mitä ehti. Vauvan kanssa ei aivan optimiin pääse.. 😄

@Moosee hyvin näkyy viiva. Ihana 😍

@Elea pikaista paranemista isällesi ja sinulle jaksamista vaikeassa tilanteessa.

Liitteet

• Screenshot_20260410_155010_Premom(1).jpg
    Screenshot_20260410_155010_Premom(1).jpg
    59.4 KB · Katsottu: 9
Muokattu viimeksi:
@Elea Helpottavaa kuulla isäsi voinnista parempaa ❤️ Pikaista toipumista hänelle!

@StellaMom harmi ettei saalis ollut suurempi. Oliko tässä kierrossa erilaiset lääkkeet/annostukset käytössä edellisiin verrattuna?

Mä liityn kp1 joukkoon, yk 15 alkakoon. Kierto taisi olla ovuloimaton ja kesti vain 19 päivää. Nyt varasin jo Felille ultran, sillä tässä kierrossa aloitan letrozolit. Onko muille tullut pahoja vaihdevuosioireita siitä?
Sama Pergoveris mutta 50IU enemmän, muuten samat lääkkeet kuten tokassa kierroksessa. Paljon enemmän eroja follien koossa jostain syystä.
@StellaMom äh, anteeksi en äsken huomannut sun viestiä ❤️‍🩹. Onpa tosiaan harmi, ettei saalis ollut isompi, mutta toivotaan että nuo kaksi solua riittäisi onnelliseen lopputulokseen.

@Zebra tsemppiä kp1 ❤️‍🩹.

Mä oon suoraan sanottuna vähän järkyttynyt. Olin 100% varma et kuukautiset alkaa (ja voihan ne toki alkaa vieläkin). Mulla pitäisi huomenna alkaa kuukautiset. Koitan pitää jäitä hatussa, niin moni raskaus päättyy keskenmenoon kuitenkin tässä iässä. Anteeksi, mä oon ihan kauhea ankeuttaja 🙈.
Aina voi toivoa, mutta aika vähän toivoa on tällaisen tuloksen jälkeen!

Mutta onnea sulle plussasta 🥳

@Moosee varovaiset onnittelut täältäkin! 🙏🏻

@StellaMom ei aina tartte jaksaa olla positiivinen jos ketuttaa ja vastustaa ❤️ kyllä se aurinko taas joskus paistaa 🧡

Saitte nyt kaksi mahdollisuutta, toivotaan parasta 🙏🏻

Täällä varmaankin tänään vasta kp1 on on oikeasti vuotanut ja kramppaillut.. eilinen oli vain tiputtelua.. olipa sentään normaalin mittainen kierto 😑
Toki leposyke on edelleen samoissa..
No mies totesi hyvin, että jos vain mulla on aiempaa enemmän stressiä tai kello sekaisin... 😅🙈 Niin no voi kait sekin selittää tuon 🤔 tai sit nyt kivut nostaa.. 🤷🏻‍♀️

Noh sentään ei tarvi enää kummemmin jännittää reiluun viikkoon... 🙈
Ei muuta kuin ostamaan uusi paketti ovistestejä... Työreissu tulossa ulkomaille, nii ehtineet tulla ovis ennen sitä vielä, nii ei mene tämäkään kierto siinä mielessä hukkaan.

Onneksi aurinko paistaa, niin menkat ei ärsytä vaikka olenkin kipeä. 😅

Muokattu viimeksi:
@StellaMom Voi että.. Ymmärrän pettymyksen, oli väliultrassa kuitenkin paremman näköinen tilanne. 😞 Toivon kovasti onnea noille kahdelle! 🙏❤️

@Moosee Se on se perinteinen tapa testata, ei tarvi heittää kirvestä kaivoon negasta, koska voi selittää valkoisen viivaksi. 🤭 Mutta hei, siellä on selkeä punainen hailu, näyttää lupaavalta! 🙏🌈 Pidän kovasti peukkuja hyvälle jatkolle! 💖

Mulla on kaksi kiertoa ollut letrozole käytössä. Oireet ihan siedettävät. Lähinnä päänsärkyä ja aivosumua. Vähän niveliä kolottaa. Yleensä 2 päivää viidestä on ollut vähän enemmän oireita. Pelkäsin että tulee migreenikohtaus kun mulla estrogeenin laskut ja nousut saattaa laukaista, mutta ei alkanu tai päänsärky oli silleen siedettävä ja en saanu migreenin auroja.
Olen sattumoisin käynyt kylpylässä molemmilla letrokierroilla ja pulikointi jotenkin helpotti oireita. Kotona kans välillä laskin kuumaa ja kylmää vettä käsille vuorotellen, kun tuntui et nivelille oli hyväksi. 😃 Normaalisti en siis tarvii tälläsiä hoitoja.

@Puolikuu mulle sopii selkeästi tällainen Schrödingerin kissa-lähestymistapa. Kun testaa vaiheessa, jossa vastaus ei vielä kerro mitään, vaan kissa voi samaan aikaan olla elossa tai kuollut (Big bang theory-fanit ehkä tajuaa), niin ajatukseen pääsee rauhassa tutustumaan.

@Kali iso halaus sulle 🥺❤️‍🩹.

Kiitos @Puolikuu ja @Kesäheinä85 🙏🏻 tällä hetkellä ketuttaa, olin tehnyt paljon työtä tähän uuteen kierrokseen ja kaikki näytti menevän parempaan suuntaan mutta olisin ollut tyytyväinen samaan tulokseen kuin kakkoskierroksessa. Mä olen jutellut Geminin kanssa ja se on aivan liian positiivinen mun tuloksista. Tiedän että munasolujen laatu pitäisi olla paljon parempi mutta se ei kerro mitään euploidista ja näillä määrillä ei mennä pgta testauksiin 😂
Olen valmistautunut siihen että nollatulos olisi huomenna apissa kirjattuna ja jos näin on, seuraava keskustelu lääkärin kanssa onkyllä mielenkiintoinen. Mulla on follikkeleita mutta ne munasolut jäävät kiinni seinään endometrioosin takia. What to do? Onko kellään ollut sama ongelma ja onko siihen löydetty joku ratkaisu? Laskin että 5 näistä kuudesta olisivat olleet yli 18mm joka on yleensä se raja josta löytyisi kypsiä soluja, ja nyt sitten ne solut eivät päässeet ulos sieltä.

Takaisin