40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta, ei vuotoa, ei toista viivaa testiin... 😑 Edelleen leposyke koholla, yön aikanakin syke on pysynyt sen reilu 7 korkeammalla...
Noh, pitää seurata mitä tapahtuu..
Paino on tippunut nyt pari kiloa kahdessa viikossa eikä normaalista menkkaturvotuksesta ole tietoa...
Noh niin kauan kun ei ole mitään kipuja niin odotellaan vain 🤷🏻‍♀️ toki nyt vasta kp29.. että jos ovis on ollut vasta kp14 jälkeen niin eipä tässä vielä hätää ole... 😑

Taas omanapailua.. nyt aamulla hieman rusehtavaa pyyhi työvuoroa, ja alavatsaa vääntää hieman, tää päivä taitaa kääntyä kp1.. 🤔
Leposyke kuitenkin edelleen korkealla... Ihme kierto 😑
Ei muuta kuin särkylääkettä ja siteitä työkassiin mukaan varoiksi.
Jos tänään kp1 niin oli ainakin normaalin mittainen kierto ja luteaali.. 🤔

Mites muilla? Joko on plussia?

Tervehdys jälleen!

Täällä menossa kp22 tyhjennyksen jälkeen ja oon koko kierron ajan ollut enemmän tai vähemmän kipeänä. Tyhjennyksen jälkeisenä yönä mulla puhkesi korvasta tärykalvo ja sen jälkeen ollut jäätävä flunssa menossa. En oo hirveästi jaksanut ajatella keskenmenoa ja tänään sit yllättäen huvikseni tein ovistestin kun ihmettelin et olo on vähän limainen. Noh se näyttikin aika vahvaa plussaa. Onneks mies tulee tänään työrupeamalta kotiin 🤭

Toisaalta tässä ei ehdi hirveästi piinailemaan kun odottelen alkuviikosta tipuja syntyväksi. Josko tällä kertaa tulis kanoja kun meille on tupannut syntymään vaan kukkopoikia. Tällä hetkellä meillä on vaan kaksi kanaa ja viisi kukkoa joten kanat olisivat tervetulleita ☺️

Tervehdys jälleen!

Täällä menossa kp22 tyhjennyksen jälkeen ja oon koko kierron ajan ollut enemmän tai vähemmän kipeänä. Tyhjennyksen jälkeisenä yönä mulla puhkesi korvasta tärykalvo ja sen jälkeen ollut jäätävä flunssa menossa. En oo hirveästi jaksanut ajatella keskenmenoa ja tänään sit yllättäen huvikseni tein ovistestin kun ihmettelin et olo on vähän limainen. Noh se näyttikin aika vahvaa plussaa. Onneks mies tulee tänään työrupeamalta kotiin 🤭

Toisaalta tässä ei ehdi hirveästi piinailemaan kun odottelen alkuviikosta tipuja syntyväksi. Josko tällä kertaa tulis kanoja kun meille on tupannut syntymään vaan kukkopoikia. Tällä hetkellä meillä on vaan kaksi kanaa ja viisi kukkoa joten kanat olisivat tervetulleita ☺️
Tsemppiä peittojen heilutteluun. Osuupa hyvin ajoitus teillä. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Täällä on alettu hautomaan, satsi siitosmunia DIY-hautomakoneessa, joten ei ehdi liikaa miettimään asioita munia pyöritellessä ja lämpöjä vahtiessa. Laitoin pystyyn Kanala-ketjun tipuhehkutuksiin, https://forum.vau.fi/threads/🐥-kotikanala-🐥.1612122/ . Sinne kuvia vastakuoriutuneista? :Front Facing Baby Chick: :Smiling Face With Smiling Eyes:

Tervehdys jälleen!

Onnittelut oviksen bongauksesta….aivan ihanaa 🙏❤️
Tänään sitten miehen kaappaus suoraan makkariin 🥰😁
Lähetän paljon niitä plussatuulia 🙏

Minulla tipukausi alkanut 🐣❤️
Neljä kanaa nyt aloitti myös haudonnat. Toivottavasti saan lisää tipuja.
Meillä menee yleensä niin, että joka toinen vuosi kuoriutuu kukkoja enimmäkseen ja sitten toisinpäin. Voi, kun teille ja meille tulisi niitä kanasia 🙏

Taas omanapailua.. nyt aamulla hieman rusehtavaa pyyhi työvuoroa, ja alavatsaa vääntää hieman, tää päivä taitaa kääntyä kp1.. 🤔
Leposyke kuitenkin edelleen korkealla... Ihme kierto 😑
Ei muuta kuin särkylääkettä ja siteitä työkassiin mukaan varoiksi.
Jos tänään kp1 niin oli ainakin normaalin mittainen kierto ja luteaali.. 🤔

Mites muilla? Joko on plussia?
Pahoitteluni negasta 😢❤️
Toivon sydämestäni, ettei vuoto alkaisi ja olisi ollut vain alkuraskauden vuotoa ja se plussa vielä tulee 🙏❤️

Tänään kp 27
Ei mitään oireita juurikaan 😬. Tänään ainoastaan yhtäkkiä tuli kova repäisykipukohtaus vasemman munasarjan kohdalle 😬.
Tein nyt tunti sitten testin ( olen tehotestaaja näin vanhuksena 🙈😁). Pissa laimeaa ja oli noin 2 tuntia rakossa . En tiedä onko vahvistunut tai toisinpäin ?
Odotellaan/pelätään vuotoa.

Hirveetä kiirusta ollut….opiskelu ja työt ja maatilan hoito 🙈
Mutta tämä kevät….Mää en kestä. Rakastan ❤️

Kaikille niitä plussatuulia ❤️

Liitteet

• IMG_4581.jpeg
    IMG_4581.jpeg
    274.1 KB · Katsottu: 83
Tänään kp 27
Ei mitään oireita juurikaan 😬. Tänään ainoastaan yhtäkkiä tuli kova repäisykipukohtaus vasemman munasarjan kohdalle 😬.
Tein nyt tunti sitten testin ( olen tehotestaaja näin vanhuksena 🙈😁). Pissa laimeaa ja oli noin 2 tuntia rakossa . En tiedä onko vahvistunut tai toisinpäin ?
Odotellaan/pelätään vuotoa.

Hirveetä kiirusta ollut….opiskelu ja työt ja maatilan hoito 🙈
Mutta tämä kevät….Mää en kestä. Rakastan ❤️

Kaikille niitä plussatuulia ❤️
Ihan selvä ja vahva plussahan se on, ihan linjassa kiertopäivien kanssa. Mutta hyvä että elämä pitää kiireisenä ettei ehdi liikaa miettimään näitä. Siellähän se tulee matkassa koko ajan ja kasvaa. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Ihan selvä ja vahva plussahan se on, ihan linjassa kiertopäivien kanssa. Mutta hyvä että elämä pitää kiireisenä ettei ehdi liikaa miettimään näitä. Siellähän se tulee matkassa koko ajan ja kasvaa. :Smiling Face With Smiling Eyes:
Kiitos ❤️🥰
En usko ennen kuin saan kunnon plussan jos edes saan. Pelottaa niin paljon, kun tulee välillä näitä kipuja ja pari kertaa aiemmin sain aika vahvat viivat ja sitten alkoi kivut ja vuodot ja se oli siinä 😢
Ikää on jo sen verran….
Edelleen päivä kerrallaan….elämässä kaikki voi muuttua hetkessä.

Ja en nyt siis ala negatiiviseksi….mutta realistinenkin pitää olla. Olisin kyllä maailman onnellinen jos vielä vauvan saisin 🙏❤️

Mä taidan liittyä @Kesäheinä85 kp1 kerhoon 🙄. Luulen et menee huomiselle alku, ja kierto jäi 25 päiväiseksi. Ovulaatio varmaan kp 13-14 eli luteaalivaihe 11-12 vrk, se on varmaan ok. Mä tiedän et on tosi vähän yritystä takana, mutta tuntuu et vähän meinaa jo kirves tippua kaivoon.

Joku täällä pohti, et miten pitkään yrittää ja mitä sitten kun sen ”lopettaa”? Mulla on joku henkinen yläraja että haluaisin olla alle 42 kun lapsi syntyisi. Kesällä tulee nyt 41 täyteen, eli ehkä syksyyn voisi katsella. Tiedän, että tässä iässä voi kestää ylipäätään, mutta ehkä mä oon ajatellut et tulee jos on vielä tullakseen, eli jos meidän perhe jää tähän missä nyt ollaan, sekin on ihan fine. Tuntuu hassulta tehdä vähän jo luopumistyötä, vaikkei yritys ole vielä melkein päässyt kunnolla vauhtiinkaan, mutta olo on ihan rauhallinen.

Minä olen tehnyt luopumistyötä jo muutaman vuoden. Mutta olen samalla todennut että elän niin että vauva olisi aina mahdollinen, vaikkei sitä uskaltaisi enää edes toivoa. Koittaa täyttää elämäänsä kaikella muulla, keskittyä niihin lapsiin mitä on, ja kehitellä mielenkiintoisia harrastuksia siinä sivussa.

@Moosee ja @Kesäheinä85 ❤️

Vähän samoja ajatuksia minulla kuin @Nepeta Cataria

Keskenmenon jälkeiset kierrot oli toiveet korkealla. Nyt vähän alkaa jo toivo hiipumaan. Onneksi tässä on parille viikolle tekemistä joka päivälle (kaksi valintakurssia pitäisi pystyä suorittamaan 😳), niin ei ehkä joka minuutti ajattele asiaa.

Aloitin myöskin terolut kp 15, jotta vaikka olisi kemiallinen, niin kierto ei venyisi taas sitä 10 päivää.

Mooses: Mullakin oli ennen tuo sama ennenkun täyttää 42. No kummasti se 42 just tuli mittariin ja tuntuu että kuume vaan kasvaa. Mutta mä luulen että enää tämä ja seuraava kierto katsotaan, jos ei tule niin sitten menen hakemaan jonkun ehkäisyn ja kuoppaan nämä haaveet. Aiemminhan mulla oli ajatus että lapset alle 30v, sitten alle 40v mutta tässä sitä ollaan nyt nelikakkosena.

Kp: 18 menossa. Tekis mieli painella ostamaan testejä Mutts ehkä ensi viikolla sitten. 👀☺️

Jaahas, täällä näköjään kp1 peruttu 🙄. Tiputteluvuoto loppui yön aikana ja aamulla Oura näytti lämmön nousua.. en usko kyllä raskauteen, lähinnä mietin et mikähän tätä kroppaa vaivaa. Kp 26 siis menossa, ehkä dpo12.

Liitteet

• IMG_1329.png
    IMG_1329.png
    163.7 KB · Katsottu: 13
Ajattelin et katselen muutaman päivän. Huomenna tai sunnuntaina pitäisi menkkojen alkaa. Fiilikset viittaa kuitenkin enemmän menkkojen alkuun kuin mihinkään muuhun. Esim. rinnat ei ole yhtään kipeät, mut sit taas jomottelee vatsaa.
No pidän peukkuja jospa pysyvätkin poissa ja olisitkin raskaana 🤗

Takaisin