40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Iltatähtikö Kiitos ❤️
Tässä mennään päivä kerrallaan, kun näitä haaleita viivoja on tullut ennenkin ( viime kierrossa viimeksi ) ja sitten jo alkoikin kovat nivuskivut ja vuoto ja viivat hävisi 😬.
Mutta kuten olen sanonut, niin nyt näin iltatähteä ja vanhuuden korvissa minulla menee loppukierrossa testi/pv 🙈

Se on helpommin sanottu, kun toteutettu eli älä lue netin juttuja ja älä ainakaan anna niiden vaikuttaa omiin ajatuksiisi. Minä olen sitä mieltä, että jos itsestä tuntuu, että pystyy ja jaksaa ottaa vastaan vauvan, niin se on se pääasia eikä muiden mielipiteet saati tilastot.
Monet vanhempana synnyttäneet ovat juurikin sanoneet, että vanhemmalla iällä jaksaa paremmin vauvan kanssa ja on juurikin enemmän sitä aikaa vauvan tarpeisiin ❤️

Sinulla on siellä jännät paikat….jess 🙏❤️
Nyt vaan jatkatte peittojen heiluttelua iloisissa merkeissä ja niin toivon teille plussatuulia ❤️

@Kesäheinä85 Anteeksi….viestitkin lähtee miten sattuu 🙈
Hyvältä kyllä kuulostaa tilanteesi, kun ei ole vuoto alkanut 🙏
Ja olet aikamoinen sissi, kun pystyt olemaan testaamatta, toisin kuin minä 🙈
Onko mitään oireita ?
Paljon tsemppiä ja niitä plussauutisia sulle toivon 🙏❤️

Tässä eilisen illan ja tämän päiväisen aamun testit. Aamun testissä edellisestä pissimisestä oli kulunut 2 tuntia, kun yöllä heräsin veskiin 🙈
Ei taida olla mitään eroa testeissä 😁

Ps. Sanokaa suoraan jos minun testien kuvien laitot ärsyttävät teitä ? Pidän siitä, että suoraan puhutaan. Toki niin ettei ihmisiä loukata.

Mukavaa tätä päivää kaikille ja paljon niitä plussatuulia lähettelen meille kaikille ❤️

Liitteet

• IMG_4515.jpeg
    IMG_4515.jpeg
    216.2 KB · Katsottu: 14
  • IMG_4516.jpeg
    IMG_4516.jpeg
    145.2 KB · Katsottu: 14
@Unelma 7 Mun silmään näyttää hyvältä, varsinkin jos vain parin tunnin pidätyksellä tämän aamuinen! On selkeämpi kuin illan viiva. Voi olisipa se pysyvä! 🙏 Hyvin kirjoitit tuosta vauva vanhemmalla iällä.. Se on just näin, että mikä itsestä hyvältä tuntuu. Ja toisaalta uskon(/toivon), että pienet lapset pitää nuorekkaana! 🙏☺️

Täällä toiveissa et alkaisi kp1. Oon joutunut piikittämään Inhixaa punktion jälkeen (menkkoihin asti), että ei muodostuisi veritulppia. Hyperiä ei onneksi tullut. Olis kiva lopettaa jo piikit ja siirtyä uuteen ja normaaliin kiertoon. Eilen tuli pari pisaraa vaaleanpunaista illalla, mut ei vielä ole kunnon vuotoa alkanut.

@Puolikuu Kiitos ❤️. On se eilisestä ehkä hitusen vahvistunut jos oikein tiiraa 👍🙈
Mutta edelleen hissukseen etiäpäin.

Kyllä ihan oikeasti pienet lapset pitävät nuorekkaana ja paremmassa kunnossa sekä on myöskin ihan tutkitusti meidän aivoille hyvää dementian estolääkitystä 👍. Ja kokemuksesta voin tämän myöntää. Olen itse iltatähti ( kolme vanhempaa sisarusta ). Isäni on menehtynyt jo nuorena syöpään eikä saanut nähdä yhtäkään lastani 😢. Äitini on jo iäkäs, kun saivat minut ns vanhempina. Kun sain nämä kuusi lastani aika tiuhaan tahtiin ja silloin oli aika häslinkiä, kun olen yrittäjä ym. Niin äitini oli paljon apuna lasten ollessa ihan pieniä. Äitini on itsekin sanonut, että ilman minun lapsiani hän olisi jo varmaan haudassa tai ainakin hoitokodissa 😁❤️
Mutta mistä sen tietenkään varmaksi minkään tietää, mikä vaikuttaa mihinkin.

Toivottavasti sinulla odottamani menkat pian alkavat 🙏❤️
Saanko kysyä ( ei tietenkään tarvitse vastata ), että millainen teidän taustanne on ?
Niin paljon teille toivon sitä onnistumista sekä vauvaa ❤️❤️

Täällä kans yksi jonka mietteet vaihtelee aika paljon 😅. Meillä on siis lapset nyt 10- ja kohta 13-vuotiaat, ja tää on ihana ja helppo vaihe! Tuo 10v on vielä ihan äidin kainaloinen, ja olen vasta viime vuosina vähän saanut happirakoa häneltä 😅❤️. Välillä mietityttää paljonkin jos olisi taas raskaana, kaikki rajoitukset ja vaivat. Mä oon urheilullinen ja ollut hyvässä kunnossa, mutta tokihan kaikenlaista vaivaa on ollut ja kroppa ei tunnu omalta. Sit mietityttää paljonkin et kun ollaan kaksi tervettä lasta saatu ja kaikki on mennyt hyvin muutenkin, voiko meidän tuuri jatkua vielä. Ja silti vaan menkkojen alkaessa päällimmäinen tunne on pettymys. Toivottavasti joku saa kiinni tästä mun pohdinnasta..
Ymmärrän hyvin ❤️ Samanlaisia fiiliksiä 🙈 Ehkä ne mietteet tästä vielä selviää 💖

Hei ostin nyt kaupan ovistestejä, mulle uusia, kun aikoinaan käytin niitä digitestejä. Mutta nämä halvempia niin en raskinut digejä ostaa.

Tuloksen tulkinnassa vähän epäselvyyttä..eli pitäiskö olla kaksi vahvaa punaista viivaa jos olis ovis? Kun ohjeessa luki että ns.haaleampi viiva on nega. Eli erilainen periaate kuin raskaustestissä jossa haamuviivakin on hyvä merkki? 😂🙈

Onks tuo @Täti-ihminen saama selvä tulos se mitä tässä haetaan 🙈😅

Liitteet

• 20260406_111614.jpg
    20260406_111614.jpg
    503.1 KB · Katsottu: 5
@Adelia Minä en näistä ovistesteistä osaa sanoa mitään 🙈
Mutta se on tutkittua/tiedettyä asiaa, että jopa 5 vrk ennen ovulaatioita voi raskautua ja että ennen ovulaation huippua on paremmat mahdollisuudet tulla raskaaksi kuin ovulaation huipulla ja ovulaation jälkeen 👍
Toki tutkimuksiakin on erilaisia….
Joten hopi hopi peitot heilumaan ja paljon plussatuulia 🙏❤️❤️

@Puolikuu Kiitos ❤️. On se eilisestä ehkä hitusen vahvistunut jos oikein tiiraa 👍🙈
Mutta edelleen hissukseen etiäpäin.

Kyllä ihan oikeasti pienet lapset pitävät nuorekkaana ja paremmassa kunnossa sekä on myöskin ihan tutkitusti meidän aivoille hyvää dementian estolääkitystä 👍. Ja kokemuksesta voin tämän myöntää. Olen itse iltatähti ( kolme vanhempaa sisarusta ). Isäni on menehtynyt jo nuorena syöpään eikä saanut nähdä yhtäkään lastani 😢. Äitini on jo iäkäs, kun saivat minut ns vanhempina. Kun sain nämä kuusi lastani aika tiuhaan tahtiin ja silloin oli aika häslinkiä, kun olen yrittäjä ym. Niin äitini oli paljon apuna lasten ollessa ihan pieniä. Äitini on itsekin sanonut, että ilman minun lapsiani hän olisi jo varmaan haudassa tai ainakin hoitokodissa 😁❤️
Mutta mistä sen tietenkään varmaksi minkään tietää, mikä vaikuttaa mihinkin.

Toivottavasti sinulla odottamani menkat pian alkavat 🙏❤️
Saanko kysyä ( ei tietenkään tarvitse vastata ), että millainen teidän taustanne on ?
Niin paljon teille toivon sitä onnistumista sekä vauvaa ❤️❤️
Täälläkin haaveillaan 7. lapsesta ja tällä hetkellä haave on pari viivaa tikussa, etova olo ja alaselän särky. Laskettu on joulukuussa. Olen sen 45v ja hyvin täpinöissäni tästä, vaikka tietysti vähän huolestuttaa kuten kaikki tässä vaiheessa. Maalla asustellaan ja olen aloittelemassa kanala-proggista, alkaen munien hautomisesta. Laumaa tai parvea onkin tarkoitus kasvattaa kunnolla. Lapset ovat pieniä vielä enimmäkseen ja tekemistä riittää ihan omastakin takaa, elämä pyörii kodin ympärillä.

Mikä on sinulla laskettu aika? https://forum.vau.fi/forums/joulukuiset-2026.1470/ Joulukuisten ryhmä kokoontuu tuolla, vilkaisehan jos haluat liittyä mukaan porukkaan. :smiling-eyes:

@Nepeta Cataria Hei ja lämmin kiitos viestistäsi ❤️
Ja ennen kaikkea paljon onnea sinulle plussasta 🙏❤️
Täältä lähetetään sinulle paljon tarrasukkia matkaan mukaan 🙏🙏

En vielä uskalla edes raottaa odottajien ovea 😬. Tosiaankin minulla juuri viime kierrossa tuli ennen menkkoja näitä haaleita viivoja ja sitten alkoi kovat nivuskivut ja vuoto 😬. Ja sen jälkeen testit näyttivätkin negaa. Näin minulle kävi syksylläkin.
Minulla on nyt vasta kp 24 menossa, joten odotan ja testailen 🙈🙈….vielä rauhassa ainakin viikonloppuun asti ellei vuoto ala sitä ennen.
Mutta niin toivon, että pääsisin tulemaan teidän kanssa sinne joulukuisiin 🙏

Ihanaa….sinullakin kuusi lasta ja asut maalla 🥰
Minulla maatila….lehmiä, hanhia, kuttuja ja kanoja ❤️
Ekat kanat nyt hautovat. Ovat siis luomuja.
Olen myös sairaanhoitaja ja opiskelen psykaa. Elämä on juu aika hektistä 😁. Minulla tosin kuopus jo 15-vuotias eli ei ole enään pieniä lapsia.

Toivottavasti nähtäis joulukuisissa 😊
Sinulle niin paljon onnea ❤️

Ootte ihania, heti kun tänne tulen häviää aina huolet noista mietinnöistä joita käyn oman pään sisällä. Ja juuri noin itsekkin uskon että lapset pitää nuorena. Mä rakastan meidän arkea kun on päiväkotilainen vielä, en oo valmis vielä luopumaan tästä pikkulapsi ajasta millään!

Joku mun kaveri kysyi että miten jaksat kun sulla on neljä lasta ja kissa sekä koira, siis en oo ikinä kokenut arkea mitenkään raskaaksi. Oon touhuileva ihminen ja enemmän lamaannun jos mulla ei ole puuhasteltavaa.

Näköjään täällä on muitakin samanhenkisiä koska maalla ja eläimiä yms.

Unelma7: selkeästi vahvistunut viiva❤️

Lapset pitävät tosiaan nuorena, ja arjen sopivan rytmikkäänä ja vaihtelevana. Tuntuu vieläpä että vaihdevuosioireet helpottivat nyt kun raskaushormonit alkoivat tekemään työtään, olo on mainio! Luin jostain että masuvauvan solut korjaavat äitiä raskausaikana ja jopa jälkeenpäinkin, esim. sydänvaurioita.

Takaisin