40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oletko @Moosee testannut?

Mä testasin, pc:n testillä, tuli joku tosi haalea haamulainen, mitä ei tahdo kuvaan saada. Ei tässä auta kun taas huomenna jatkaa.

Muokattu viimeksi:
@Täti-ihminen en mä oo 😅. Ehkä huomenna! Jos ei lämmöt tipu ourassa..

Edit. Mietin jopa et olisko järkeä testata nyt ip, vaikka järjellä tiedän et varmasti olis vaan testin tuhlausta 😅. En tiedä miksi oon tällainen ip-testaaja, aamulla ei ikinä ole fiilistä

Muokattu viimeksi:
@Moosee ei oo järkeä testata 😄

Siinä mun eilisessä testissä näkyy kyllä edelleen nyt kuivuneena toinen värillinen viiva. Mutta tämän aamuisessa hyvä kun mitään näkyy. Miksi mun pitää aina innostua. Ja miten tää voi olla edes mahdollista joka kierto.

No täällä kans tehty nyt testi dpo11 aamulla, ja emmä tiedä, emmä tässä kyllä ehkä mitään näe 😅. Ehkä nyt suurennettuna joku varjo? Ourassa lämmöt kuitenkin nousussa, eli onneksi ei vaikuttaisi ainakaan lyhyeltä luteealilta 👍🏼.

IMG_1162.jpeg

Tsemppiä piinailuun @Täti-ihminen ja @Moosee 👌🏻 vielä en näe kuvassa toista viivaa, mutta jospa se sieltä 👍🏻

Täällä kp3, onneksi todella kivutonta.. 🧡 tänään illalla uusi letrozol kuuri sitten nassuun.
Viime kierto jäi 22 päivään... 👀 Ja ovis oli ehkä vasta kp15-16 , joten luteaali jäi todella lyhyeen... Tiedä sitten mitä pitäisi ajatella... Jos johtui flunssasta ja stressistä? 🤷🏻‍♀️
Noh pitää katsella miten homma jatkuu... Voihan tässä myös vaihdevuodet alkaa... 🙈

Onneksi piristystä iltaan tuo jo ennakkoon sovittu ruokailu ystävän kanssa ja hauska stand up keikka 👌🏻

@Kesäheinä85 ja @Täti-ihminen sasse, aika näyttää 🤣.

Oon muuten merkkaillut näköjään FF jotain jo 2015 kun sain mun tytön. Näköjään olen saanut negan vielä kp 29 ja 30 ja vasta 32 plussan. Mun kierto oli silloin n. 29-30 päivää. Tähän liittyy ihana tarina. Toi kp 32 oli sunnuntai, ja olin tosiaan to-pe tehnyt negat. Mun rakas kummitäti tuli la kylään ja tietämättä meidän yrityksestä sanoi heti että ”Moosee odottaa tyttöä”. Olin tietty vähän hapan kun olin just tehnyt negatiiviset testit, mut tein sit vielä su ja näin vaan joulukuussa meille syntyi pieni tyttö 💗. Täti ei valitettavasti tätä ehtinyt nähdä, vaan menehtyi syksyllä. (Nyt viimeistään tutut tunnistaa jos sattuu lukemaan 🙈).

Ja @Kesäheinä85 piti sanoa vielä, et mulle sattui kaksi tosi outoa kiertoa just äsken. Ensin tammikuussa 25 pvä ja sit helmikuussa 33 pvä 🤷🏼‍♀️. Mut kai se tosiaan tässä iässä jo alkaa vaihtelemaan. Ja ilmeisesti säännöllisenkin kierron vaihtelu voi olla aika isokin. Voisiko noi lääkkeet vaikuttaa?

Koneella ei tuossa mun testissä kyllä juurikaan näy mitään. Kännykkäkuvista näen jotain, tosi vaikea kyllä sanoa, et onko se vaan viivanpaikka vai mitä. Mut enemmän silti kuin viime kuussa, jolloin testi oli kyllä niin valkoinen et silmiä häikäisi :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:. Oireista, herkistelyt jatkuu. Vakkari herkistymisen aihe näyttää olevan Zara Larssonin keikoilla kuvatut videot, joissa fanit pääsee mukaan tanssimaan hänen kanssaan.. Tuntuu vähän kyllä myös menkkajomoja, huomenna tai ylihuomenna pitäisi alkaa kuukautisten. Lämmöt on tosiaan olleet dpo 7-> 11 nousussa Ouran mukaan. Jäädään seuraamaan tilanteen kehittymistä. Jos tästä tulisi vauva, niin hauskasti päivät ja laskettuaika on sama kuin meidän nykyisellä nuorimmaisella, josta kerroin tuossa ylempänä.

Muokattu viimeksi:
Oon jonkin aikaa seuraillut teidän keskusteluja ja liityn piakkoin mukaan kuumeilemaan.

Täytän kesällä 40v ja toiveissa olisi nykyisen miehen kanssa ensimmäinen yhteinen lapsi. Edellisestä liitosta mulla on kolme lasta, miehellä ei oo vielä omia lapsia.

Taustasta sen verran että meille tuli tänään kolmas peräkkäinen keskenmeno. Eka oli rv 6+ ja seuraava myöhäinen rv 14+ ja tää kolmas nyt rv 11+. En oikein tiedä et tutkitaanko näitä nyt tarkemmin. Mulla on taustalla istukan vajaatoimintaa ja veikkaan et se on syynä keskenmenoihin. Tuossa rv14+ sikiö ja muut jutut tutkittiin mut varsinaista syytä ei löytynyt.

Kunhan saan tyhjennyksen niin palailen sit aktiivisemmin kuumeilemaan teidän kanssa.

@Freyja86 tervetuloa mukaan. Ja pahoittelut keskenmenosta. Sinulla onkin noin pitkällä mennyt monta kesken, todella ikävää❤️

MÄ tein päivällä vielä yhden testin, samanlainen todella haalea, jonka juuri ja juuri erottaa. Nyt tuli pakostikkin tauko testaamiseen, kun lähdettiin mökille. Sunnuntaina teen sen toisen pc:n paketista pois kun pääsen kotiin.

Heippa, täälläpä jänniä uutisia 😍 Toivotaan @Täti-ihminen viivan vahvistumista!

@Moosee Olipa jännä tuo tädin vauvanäky ❤️

@Freyja86 Tervetuloa mukaan! Olen pahoillani keskenmenoistasi. 🥹❤️

@Kesäheinä85 Tsemppiä, toivotaan nyt että kierto tasoittuu ja tulee ennustettavammaksi 🙏

@Nepeta Cataria Oletko vielä täällä?

Täällä oltu flunssassa ja buranaa vedetty ihan huolella. Kellon mukaan ovis olis tänään mutta jo viime viikolla oli valtavat limat, niin luulen et on mennyt jo. Ovistestejä ei ole, pitäis ehkä ostaa. Mitä testejä suosittelette?

Me edelleen täällä edelleen häilytään yrityksen ja ei-yrityksen rajamailla. Välillä vahva fiilis että voi kun tulisi raskaaksi ja välillä sellainen, että apua, riittäisikö voimavarat..mutta olisihan uusi ihminen niin ihana pieni ihme, että voiko sitä olla toivomatta? 😍

Itsellä ferritiinit alhaiset ja vedän lisärautaa. Ootteko muut testanneet? Sehän vaikuttaa kaiken ohella myös hedelmällisyyteen.

Toivon että pääsette kaikki raskausryhmään ❤️ Ja ehkä toivon myös itsekin.. 😅

@Adelia pc liuskat ja cb pinkki digitestit itellä nyt käytössä. Nää ainakin itellä toimii ja otin nuo liuskat käyttöön rinnalle ni voi enemmän testailla, kun on halvempia digiin verrattuna. Liuskat ku tummuu ni sit digillä varmistus. Tässä kierrossa jatkoin, vielä hymyn jälkeen liuskoilla ni sai huipun kiinni ja näki vielä et lähti lh tasot laskemaan huipun jäljeen. Kunnon himotestaaja täällä moi 🤣😅 mä tein ferritiini kotitestin ja oli alhainen sen mukaan, rautalisä nyt käytössä.

Piti ferritiinistä ja rautavalmisteista sanoa, että viimeaikainen tutkimus näyttää viittaavan siihen, että rautavalmisteen ottaminen joka toinen päivä voi joissakin tilanteissa parantaa raudan imeytymistä. Syy on se, että rautavalmisteen ottaminen laukaisee mekanismin (hepsidiinin nousun), joka voi heikentää raudan imeytymistä noin seuraavan 24 tunnin aikana. Tällöin päivittäin otettuna seuraavan annoksen imeytyminen voi olla vähän heikompaa.

Piti ferritiinistä ja rautavalmisteista sanoa, että viimeaikainen tutkimus näyttää viittaavan siihen, että rautavalmisteen ottaminen joka toinen päivä voi joissakin tilanteissa parantaa raudan imeytymistä. Syy on se, että rautavalmisteen ottaminen laukaisee mekanismin (hepsidiinin nousun), joka voi heikentää raudan imeytymistä noin seuraavan 24 tunnin aikana. Tällöin päivittäin otettuna seuraavan annoksen imeytyminen voi olla vähän heikompaa.
Näin taitaa tosiaan olla. Neuvolassa muutama vuos sitten neuvottiinkin ottamaan, joka toinen päivä rautalisää et olisi parempi niin.

@Adelia ,

Aika vaihdellen. Kierto on alkanut heittelehtimään, viimeksi oli 21pv ja se kyllä näkyy jo vuodon määrässä, eli limakalvojen paksuudessa, ohueksi taitaa jäädä ja jos edes ovuloin niin se tulee kyllä epäedulliseen aikaan. Ehkäpä on syytä väistyä taka-alalle näiden haaveiden kanssa. Toki niin kauan kun on kierto niin toivoa on, mutta olosuhteet eivät ainakaan parane.

Takaisin