40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En tunne enää itseäni. 😳 Mun käytös on kuin pahinta murkkuikää potevalla teinillä. 🙈😭 Raivostuin tänään ystävälle ihan tosissaan ja tapaaminen jäi hyvin lyhyeksi.
Yleensä osaan suhtautua hänen sanomisiinsa neutraalisti, mutta tänään meni niin tunteisiin hänen asenteensa ja sanansa, että näin ihan punaista ja teksti oli sen mukaista. 🤐

Alkaisi jo vuoto, niin helpottaisi pinnan kireys ja osaisin ehkä taas käyttäytyä kuin aikuinen.

En tunne enää itseäni. 😳 Mun käytös on kuin pahinta murkkuikää potevalla teinillä. 🙈😭 Raivostuin tänään ystävälle ihan tosissaan ja tapaaminen jäi hyvin lyhyeksi.
Yleensä osaan suhtautua hänen sanomisiinsa neutraalisti, mutta tänään meni niin tunteisiin hänen asenteensa ja sanansa, että näin ihan punaista ja teksti oli sen mukaista. 🤐

Alkaisi jo vuoto, niin helpottaisi pinnan kireys ja osaisin ehkä taas käyttäytyä kuin aikuinen.
Mulla oli jossain vaiheessa samanlaista raivostumista. Pelästyin oikein itsekin itseäni, että kuinka pienestä sitä hermostuu. En tiedä mikä siimä kierrossa silloin oli, mutta oli kyllä rajut pms-oireet.

Mulla myös dpo8 ja tietysti jo testattu, mitäs muutakaan kun testit kaapissa huutaa 🙈😅 Mulla ei ole mitään muuta kuin juilimista siellä täällä alavatsalla.
Mä ajattelin et pitäisikö kans testata huomenna dpo9 :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:. Varmaan ihan turhaa, mut sit voisi iloisesti yllättyä jos nega muuttuisikin positiiviseksi myöhemmin. Mulla ei oo niin mitään oireita suuntaan tai toiseen. Viime kierrossa sain vaikka mitä valeraskauden oireita. Mä vielä ajattelin ennen tätä yrityksen aloittamista, et tässä iässä tunnen kehoni jo niin hyvin, et varmasti huomaan heti jos oon raskaana. Joopa joo.... :rolling:

Mä ajattelin et pitäisikö kans testata huomenna dpo9 :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:. Varmaan ihan turhaa, mut sit voisi iloisesti yllättyä jos nega muuttuisikin positiiviseksi myöhemmin. Mulla ei oo niin mitään oireita suuntaan tai toiseen. Viime kierrossa sain vaikka mitä valeraskauden oireita. Mä vielä ajattelin ennen tätä yrityksen aloittamista, et tässä iässä tunnen kehoni jo niin hyvin, et varmasti huomaan heti jos oon raskaana. Joopa joo.... :rolling:
Mulla ei ole minkäälaista itsehillintää, olen heikko. Ja sitten tässä väännellään ja käännellään näitä testejä. Mut etkö sä ollut päivän edellä mua? Kun mä olen nyt dpo8.

Mulla ei ole minkäälaista itsehillintää, olen heikko. Ja sitten tässä väännellään ja käännellään näitä testejä. Mut etkö sä ollut päivän edellä mua? Kun mä olen nyt dpo8.
Mä luulen, et ollaan samoissa. Mä sain siis melkein plussan ovistestiin kp 13 ihan myöhään, eli luultavasti todellisuudessa ovisplussa on ollut siinä kp14 aamuyöllä. Silloin iltapäivästä oli jo haalistunut. Oura ehdottaa ovista kp15 tapahtuneeksi, joka voisi pitää paikkaansa. Tällöin ajattelisin et dpo0 olis kp 14 vai 15? Miten nää menikään :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: . Anyways, tänään kp23.

@Unelma 7 toivottavasti vahvistuu ja kaikki on ok 👍🏻 toisillahan Hcg nousee hitaammin. Onko muuten millä herkkyydellä nuo testit 25 vai jotain muuta? Pidä meidät ajan tasalla, pidän täältä peukkuja 👍🏻
Viivojen vahvuuksia en niin panikoisi, kun niin moni asia voi siihen vaikuttaa.. onko juonut paljon, kauanko virtsa on ollut rakossa yms.. jotkut ei käsittääkseni koskaan saa tasavahvoja viivoja vaikka raskaus menee aivan hyvin ja hormonitasot nousee verikokeiden perusteella hyvin.

@SarLei84 onnea 🤩

Omia fiiliksiä... Useammassa aiemmassa kierrossa nännit on ollut kipeänä heti oviksesta lähtien.. toki eipä niissä tullut plussaa... nyt ei niin yhtikäs mitään tuntemuksia niissä... 🤷🏻‍♀️
Suunnilleen dpo3/4 alkoi flunssa.. nyt on helpottamassa Dpo 9/10 tänään jos pysyin laskuissa... Alavatsaa kiristää, pientä paineen tunnetta, varsinkin nyt tänään ollut...
Pari päivää sitten turvotus katosi... Joka siis vaivannut kp3 lähtien kun söin letrozoleja... Vatsa ollut jopa hidas varmaankin samasta syystä ja tänään palasi tavallaan normaaliin.. jos ei tuota kireyden tunnetta olisi...
Saapa huomata onko tämä taas yksi variaatio PMS oireista...
Tällaisia kiertoja tai tuntemuksia on ollut ennenkin tässä 6 vuoden aikana... Mutta enpä enää muista mitä plussa kierroissa oli.. ehkä vähän samoja... 🤔

Noh eiköhän lauantaihin mennessä selviä mikä on vai onko mitään... Tai siis lauantaina tai sunnuntaina vois uskaltaa uittaa tikkua jos ei menkat ala... Yritän antaa itselleni edes vähän lupaa toivoa ja innostua.. vaikka yritän pysyä tyynenä, etten pettyisi taas jälleen kovin pahasti... 🙈

@Sandra84 peukkuja hurjasti testaamiseen, kiva kun jollain on tahtotilaa olla testaamatta 🤗

@Unelma 7 oletko tehnyt uutta testiä, toivottavasti on jo vahvempi 👍

Tein nyt aamulla itse uuden testin, enkä näe siinä mitään 🤭 Päänsärky on alkanut taas, jotenkin tuntuu, että se tulee aina tässä kierron vaiheessa.

Kiva kuulla @Kesäheinä85 kuulumisia! Samoissa mennään kierron kanssa suunnilleen :).

Mä päätin nyt kuitenkin olla tänään testaamatta vielä. Mulla on jotenkin ollut tosi voimakkaat mielialavaihtelut viime päivinä, aika perus pms-oireilua siis. Eilen ketutti ja itketti kaikki. Yöllä herätessäni mietin tämän koko yrityksen järkeä. Meillä on kiva perhe ja hyvä dynamiikka. Lapset esiteinejä ja kaipaa mua kovasti, riittääkö musta kaikille jos me jollain ihmeen ilveellä vielä vauva saataisiin. Mitä kaikki sukulaiset sanoo, miten mun uran käy 😅. Sanokaa etten ole ainoa, jolla on tällaisiakin ajatuksia 🙈. Koitan pitää mielessä sen viime kierron negan aiheuttaman pettymyksen, se oli mielessä kuitenkin voimakkaimmin. Ei helpotus tms.

Takaisin