@Sandra84 luulen, että tilanteessasi haluaisin vielä kerran kokeilla omilla soluilla, mikäli pienikin mahdollisuus sellaiseen olisi.

Minä tosin olenkin niin jääräpää (asiassa kuin asiassa), etten voi luovuttaa edes siinä kohtaa, vaikka järki tai ammattilainen sanoo mahdollisuuksien olevan olemattonat.

Miehen siskon tyttö on pakkastyttö.

Ensimmäinen ivf 40-vuotiaana, 3 alkiota, joista ei yksikään selvinnyt blastoksi.
Toinen ivf 2 vuotta myöhemmin (ikä lähemmäs 43), 2 alkiota. Tuoresiirto ei tuonut plussaa, mutta huurunenä toi.
@Unelma 7 varovaiset onnittelut.
Täällä menkat tekevät tuloaan.
Olen kirjannut kiertojen oireet jo vuosien ajan päivittäin ylös.
Huomaa, että todellakin ehtoopuolella menkkojen kanssa mennään, oireet vaihtelee kiertojen välillä siihen malliin.
Nuorempana oireet olivat aina samat: vatsan turvotus, menkkakivut, rintojen arkuus, ärtymys.
Nykyisin oireet vaihtelevat kierrosta toiseen: päänsärky, pahoinvointi, menkkakivut, selkäkipu, rintojen arkuus, ummetus, ripuli, voimakas palelu, hikoilu, energinen olo, väsymys, ärtymys... Ainoa kierrosta toiseen ilmenevä oire on pari päivää ennen vuotoa ilmestyvä turvotus. Turha edes haaveilla saavansa farkkujen nappia kiinni, joten nää päivät on aina leggings-päiviä.
Oletteko muut seurailleet kiertojen oireita pidemmältä aikaa? Onko teillä oireissa vaihtelua?