Täällä on ollut niin aktiivista keskustelua taas, että kun ei ole ehtinyt keskittyä kirjoittamiseen, putoaa helposti kärryiltä. Mutta hyvä niin päin, että on keskustelua!

Vastailen nyt vaan pintapuolisesti.
@Sandra84 Ei sulla muualla tunnu kramppeja kuin vatsalihaksissa? Magnesiumia käytätkö?
@Yrittäjä83 Oon ymmärtänyt, että ovuloinattomuutta voisi lääkkeillä avustaa, onko siitä ollut puhetta gynen kanssa?
@Adelia Hyvä, että on osunut kuitenkin yksi yrityskerta kohdilleen ja tosiaan se väkisin suorittaminen ei ole hyvä juttu.
@Kevät2025 Hyviä pointteja.
@Vapaalaskija Mukava kuulla sinusta. Ikävä tilanne takana, olen siitä pahoillani.

On kyllä omanlaisensa pohtiminen noissa hoidoissa, kun kaikki maksaa niin paljon. Ja tosiaan, jos haluaa kotona vielä olla lasten kanssa, niin rahatulokin on pientä. Toivottavasti löydätte hyvältä tuntuvan ajatuksen ja suunnitelman. Ja sitä odotellessa, ainahan voi tapahtua pieni ihme.

@Pikkutytöt Hienoa, että ovis tuli ja pääsitte hyödyntämään sen.

Plussatuulia sinne!
@Nepeta Cataria On siellä kyllä tosiaan tunnollinen suorittaja.

Hienoa! Ja hyvä positiivinen asia sinulla siihen, että kaikki järjestyy. Näin sitä pitää yrittää uskoa, vaikka toki on aina epäonnisia sattumuksia, mutta todennäköisimmin kaikki menee hyvin, jos vain raskaus pääsee kunnolla alkuun.

@Kesäheinä85 Mitä piinapäiville kuuluu?
Mä oon odottanut ja odottanut ovista. Nyt se vissiin on ovella. Mutta. Meillä oli torstaina Ovumialle neuvontapuhelu, suositeltiin jättämään tämä yrityskierto välistä. Tammikuun lopulle varattiin lääkäriaika. Että ehkäpä nyt priorisoin sen, jos tästä kierrosta tuleva mahdollinen tärppi menisi sekin herkästi kesken.. Mieskin on "sopivasti" kipeänä just. Jotenkin helpottaa, että tämä yritys ei ole enää pelkästään meidän varassa, jos hoitojen avulla saisi vielä lisämahdollisuuden..

En haluaisi, että ikäero esikoiseen venyisi aivan hurjan pitkäksi, siksi ajansäästön mahdollisuus on tässä myös taustalla.