40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla päänsärkyä, mutta luulen et johtuu Ryeqosta ja vähäisestä unesta. Hemputti kun teini herää aikaisemmin kouluun kun me miehen kans, niin koira sit herättää. Hänellä siis tunnin koulumatka, oma valinta… Ostin Garminin (Vivoactive 6) aktiivisuusrannekkeen. Sen käyttöä pitää opetella. Siinä voi seurata kiertoa ja vaikka raskautta! Mut heti se menee solmuun varmaan kun mun kierto ei todellakaan tule alkamaan ajoissa, kun on tuo endon kuivatus. 🙈 Mut joo, olis voinu mennä aikaisemmin nukkumaan 🤷🏼‍♀️

Vähän kyllä on läheisyys kärsinyt tässä hoitojen vuoksi yms., mutta tänään pyritään korjaamaan asiaa, koska saamme olla kaksin koko viikonlopun. 🥰
haluaisin jo urheilemaan, mutta en tiedä uskallanko. Vieläkin nenä vuotaa aamuisin…

Kp10 siis tänään, mutta syön tota lääkettä viimeiseen päivään asti.

Toivottavasti tulisi vielä plussia tälle vuodelle!🙏🏻 Pidän peukkuja! ✨

Päänsärystä ja ilmeisesti flunssasta(?) huolimatta muuten kuulostaa nyt hyvältä @Sandra84 🌞 Toi että saa oikeesti rauhassa yhteistä aikaa puolisonsa kanssa on niin tärkeetä, varsinkin jos muuten menee liian yrityspainotteiseksi. Ja toi aktiivisuusranneke kuulostaa kans hyvältä! Siinä on varmaan sit joku äppi puhelimella josta tiedot katotaan vai miten tollaset toimii?

Mulla kp7 ja alotinkin jo tänään ovistestailut kun mietin että jos alottaa aiemmin ja saa tuloksen että varmasti lh mutta erityisesti myös estrogeeni vielä matalalla niin voiskohan se sit näyttää paremmin myös sitä vilkkuvaa hymynaamaa 🤷‍♀️ käytössä siis Clearbluen kahden hormonin testi eli se lila.

Mitä ihmettä, mun menkat alkoi just?? Oviksen mukaan vasta sunnuntaina olis pitänyt. Dpo13/kp28 joten kierto jäi 27pv mittaiseksi🤔 Outoa on myös että heti alkoi tulemaan kunnon verta ja hyytymiä, eikä normaaliin tapaan vaaleanpunaista tiputtelua. Kiva olla töissä kun en ollut lainkaan varautunut. Onneksi oli pari sidettä laukussa.

Mitä ihmettä, mun menkat alkoi just?? Oviksen mukaan vasta sunnuntaina olis pitänyt. Dpo13/kp28 joten kierto jäi 27pv mittaiseksi🤔 Outoa on myös että heti alkoi tulemaan kunnon verta ja hyytymiä, eikä normaaliin tapaan vaaleanpunaista tiputtelua. Kiva olla töissä kun en ollut lainkaan varautunut. Onneksi oli pari sidettä laukussa.
Voi ei. Kuulostaa siltä että siellä oli jotain yrittämässä. Mutta ei nyt vain onnistunut. :loudlycrying:

Mitäpäs tässä... ens viikolla alussa vois olla ovis tulossa, mutta saapa nähdä. Olen järkyttävässä flunssassa ja onnistuin venäyttämään selänkin, joten särkylääkkeitä on tullut kiskottua kaksin käsin. Ihme jos edes ovis on tulossa, ja jos tulee niin tuleeko edes ajallaan. Arvoitukseksi jää.

Täällä oli ehkä ke iltana vahvin testiviiva ovistestissä...ei minusta vielä ehkä plussa, mutta en enää sen jälkeen ole testannut uudelleen, et lähteekö vaaleneen...
Koska eilen aamulla oli vähän sellainen olo, että olikohan ollut ovis yöllä/aamusta, rinnoissa alkoi tuntumaan tuttu oviksen jälkeinen loppukierron jomo... 🤔 Piti sitten vielä eilen illalla kerta jaksaa tätä ns tallettelua.
Tänään kp19... Et mielestäni tää päivä vois olla jo se dpo1..
Perjantaina voi sitte testailla, ihan hääpäivän kunniaksi.. 🤔 toki vasta olis dpo8.. et toki vois tietty olla sama odottaa seuraavalle viikolle dpo12 testailujen kanssa... 🤔🙈

Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon!💜 Hyvältä kuulostaa testailuajatukset @Pikkutytöt !

@Sandra84 ihanaa parisuhdeaikaa teille ❤️ Meilläkin aiemmin ollut hoitoja niin se on aikas teknistä puuhaa, niin tuollainen laatuaika tulee tarpeeseen 🥰

Täälläkin ollut pari viikkoa sairastelua. Kellon mukaa hedelmällisyysikkuna alkaisi huomenna mutta tässä on tullut syötyä buranaa ja edelleen hieman kipeä, että en tiedä tohtiiko edes yrittää, että mukä vaikutus niillä soluihin. Miehellä vähän into mennyt kolmoseen kun mä oon ollut niin poikki ja itsekin pohtinut onko mitään järkeä yrittää edes vielä yhtä. Riittääkö jaksaminen. Ja jaksetaanko alkaa ottaa vastaan mahdollisia kuukausittaisia pettymyksiä, jos yrityksessä kestää, kun tosiaan lapsettomuustaustaa aiemmasta elämästä on.

Mukavaa viikonloppua kaikille 👍

Täällä taustalta moikkailen. Mulla se vuoto loppu, mutta en uskalla nyt ajatella tai toivoo millon tää kroppa tasoittuu. Nyt on jotain ovisoireita ollu niin oon kerran päivään testin tehnyt. Hyvin on alkanut testi tummumaan mut katsotaan tuleeko sitä huippua eilen näytti vielä tältä kp 10
1000029367.jpg

Lueskelen päivittäin kyllä teidän juttuja ja jännitän mukana ❤️ toivotaan et kohta pääsen myös mukaan jännittämään. Positiivista nyt on ollu ettei mitään tuhruilua ole tullut.

Kp9 ja nyt kaks viimesintä kiertoa tässä kohtaa ollut jo lähes positiivinen tikkuovistesti, nyt aivan todella haaleaa, ja digi tietenkin samoin nega. Ja siis noissa kierroissa kp10 ollut jo ovisplussa. Mitäköhän nyt on meneillään, toivottavasti nyt vaan tulossa vähän myöhemmin ovulaatio. Heti sitä tietty ihmettelee, kun oli jo mukamas aatellut, että ovis vakiintunut tiettyyn kiertopäivään. Onhan sen ajankohta vaihdellut jos pidemmällä aikavälillä seuraa.

@Sandra84 Toivottavasti oli henuisa viikonloppu! 🥰 Välillä hyvä panostaa ihan vain parisuhteeseen. 👌

@Pinkkigreippi Voi että, tsemppiä sinne taas uuden kierron alkuun. 🫂 Voihan se olla, että jotain yritti tapahtua, kun noin eritavalla keho reagoi.

@Nepeta Cataria Höh, kun huonoa tuuria.. Toivottavasti on jo alkanut helpottamaan olot. 🙏

@Kesäheinä85 Sinne toivon onnea ja tsemppiä piinapäiville. 🤗 Olisihan se plussa upea hääpäivälahja, toki aikainen dpo tosiaan ja siten epävarma tulos.

@Adelia En ole kuullutkaan, että Burana voisi vaikuttaa jotain soluihin..?

@Yrittäjä83 Voi kun niin kovasti toivon, että sieltä vihdoin oviksen bongaisit. 🙏

@Pikkutytöt Eiköhän se ovis sieltä tule, eri syistä voi vähän viivästyä aikaisemmista kierroista. 🙏

Mä oon nyt ollut väsynyt ja laiska kirjoittamaan, mutta yritän päästä takaisin peliin. 😅
Oon tikuttanut ovista jo varmaan viikon, ei ole vielä lähtenyt tummumaan. Halut on heräillyt ja valkovuoto lisääntynyt, joten toivoa ehkä kuitenkin on, josko jo tänään.. 🙏 Eilen tuli jo avattua peli tallettelujen suhteen.
On puhuttu hoitojen mahdollisuudesta ja varasin ensi viikolle ilmaisen neuvonta-ajan. Mutta oon silti aika skeptinen, että me sille tiellä päädyttäisiin, mies on kuitenki enään sillä kannalla, että tulee jos tulee, jos on tarkoitettu jne..

@Sandra84 Toivottavasti oli henuisa viikonloppu! 🥰 Välillä hyvä panostaa ihan vain parisuhteeseen. 👌

@Pinkkigreippi Voi että, tsemppiä sinne taas uuden kierron alkuun. 🫂 Voihan se olla, että jotain yritti tapahtua, kun noin eritavalla keho reagoi.

@Nepeta Cataria Höh, kun huonoa tuuria.. Toivottavasti on jo alkanut helpottamaan olot. 🙏

@Kesäheinä85 Sinne toivon onnea ja tsemppiä piinapäiville. 🤗 Olisihan se plussa upea hääpäivälahja, toki aikainen dpo tosiaan ja siten epävarma tulos.

@Adelia En ole kuullutkaan, että Burana voisi vaikuttaa jotain soluihin..?

@Yrittäjä83 Voi kun niin kovasti toivon, että sieltä vihdoin oviksen bongaisit. 🙏

@Pikkutytöt Eiköhän se ovis sieltä tule, eri syistä voi vähän viivästyä aikaisemmista kierroista. 🙏

Mä oon nyt ollut väsynyt ja laiska kirjoittamaan, mutta yritän päästä takaisin peliin. 😅
Oon tikuttanut ovista jo varmaan viikon, ei ole vielä lähtenyt tummumaan. Halut on heräillyt ja valkovuoto lisääntynyt, joten toivoa ehkä kuitenkin on, josko jo tänään.. 🙏 Eilen tuli jo avattua peli tallettelujen suhteen.
On puhuttu hoitojen mahdollisuudesta ja varasin ensi viikolle ilmaisen neuvonta-ajan. Mutta oon silti aika skeptinen, että me sille tiellä päädyttäisiin, mies on kuitenki enään sillä kannalla, että tulee jos tulee, jos on tarkoitettu jne..
Heippa, olen saanut käsityksen et buranaa ei suositeltaisi yritettäessäkään 🤔 Ilmeisesti häiritsee ovulaatiota ja kiinnittymistä. En sitten tiedä onko vaikutusta jos syö ennen ovista, mut vähän neuroottisena kun sitä kaikkea pelkää niin tullu fiilis et ei se suositeltavakaan taida olla.😅 Toki onhan sitä pahempiakin asioita varmasti mahdollista tapahtua kuin Buranan syönti jos sattuisi tärppäämään, eikä kaikkea tietenkään voi kontrolloida, kun elämä joskus yllättää 😊

Heippa, olen saanut käsityksen et buranaa ei suositeltaisi yritettäessäkään 🤔 Ilmeisesti häiritsee ovulaatiota ja kiinnittymistä. En sitten tiedä onko vaikutusta jos syö ennen ovista, mut vähän neuroottisena kun sitä kaikkea pelkää niin tullu fiilis et ei se suositeltavakaan taida olla.😅 Toki onhan sitä pahempiakin asioita varmasti mahdollista tapahtua kuin Buranan syönti jos sattuisi tärppäämään, eikä kaikkea tietenkään voi kontrolloida, kun elämä joskus yllättää 😊
Juu näin mäkin oon ymmärtänyt, että saattaa vaikuttaa ovulaatioon, mutta toisaalta niin saattaa myös tulehdustila elimistössä. Mä jouduin yhdessä luteaalissa lääkäriin olkapääkivun takia, olin kärvistellyt monta päivää ja nukkunut huonosti, kun en uskaltanut Buranaa ottaa. Lääkäri määräsi hevoskuurin Buranaa+Panadolia, ei se olisi ilman tulehduskipulääkettä kunnolla parantunut. Sanoin tuosta yrittämisestä ja lääkäri totesi, että parempi on syödä lääkkeitä, ei alkio halua kiinnittyä, jos elimistössä on kivun takia stressitila päällä, ja ennen plussaa syödyistä lääkkeistä ei ole kuulemma haittaa. Sen jälkeen oon ollut vähän kevyemmin mielin, että jos lääkettä tarvii, niin se on sit parempi ottaa. Eli sanoisin, älkää yritystä tauolle tuon takia laittako. 🤗

Juu näin mäkin oon ymmärtänyt, että saattaa vaikuttaa ovulaatioon, mutta toisaalta niin saattaa myös tulehdustila elimistössä. Mä jouduin yhdessä luteaalissa lääkäriin olkapääkivun takia, olin kärvistellyt monta päivää ja nukkunut huonosti, kun en uskaltanut Buranaa ottaa. Lääkäri määräsi hevoskuurin Buranaa+Panadolia, ei se olisi ilman tulehduskipulääkettä kunnolla parantunut. Sanoin tuosta yrittämisestä ja lääkäri totesi, että parempi on syödä lääkkeitä, ei alkio halua kiinnittyä, jos elimistössä on kivun takia stressitila päällä, ja ennen plussaa syödyistä lääkkeistä ei ole kuulemma haittaa. Sen jälkeen oon ollut vähän kevyemmin mielin, että jos lääkettä tarvii, niin se on sit parempi ottaa. Eli sanoisin, älkää yritystä tauolle tuon takia laittako. 🤗
Kiitos tästä järjen äänestä 😍 Tääl on kyl sellanen stressitila elimistössä jatkuvasti päällä muutenkin et ei varmaan lupaa hyvää 😂 Mieskin tuossa jo vähän liennytti kantaansa eli eiköhän tässä "yritys" jatku 😄🥰 Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille!

Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon!💜 Hyvältä kuulostaa testailuajatukset @Pikkutytöt !

@Sandra84 ihanaa parisuhdeaikaa teille ❤️ Meilläkin aiemmin ollut hoitoja niin se on aikas teknistä puuhaa, niin tuollainen laatuaika tulee tarpeeseen 🥰

Täälläkin ollut pari viikkoa sairastelua. Kellon mukaa hedelmällisyysikkuna alkaisi huomenna mutta tässä on tullut syötyä buranaa ja edelleen hieman kipeä, että en tiedä tohtiiko edes yrittää, että mukä vaikutus niillä soluihin. Miehellä vähän into mennyt kolmoseen kun mä oon ollut niin poikki ja itsekin pohtinut onko mitään järkeä yrittää edes vielä yhtä. Riittääkö jaksaminen. Ja jaksetaanko alkaa ottaa vastaan mahdollisia kuukausittaisia pettymyksiä, jos yrityksessä kestää, kun tosiaan lapsettomuustaustaa aiemmasta elämästä on.

Mukavaa viikonloppua kaikille 👍
Tässä käsityksessä minäkin olen et burana voisi vaikuttaa ovulaatioon tai kiinnittymiseen. Voihan se tehdä senkin et ovis tulee sitten myöhään kierrossa. Oma olo on sen verran karsea että kuumeisen olon hoito menee ehdottomasti raskaushaaveen edelle. Ompahan sitten edes ens kierrossa parempi mahdollisuus kun tulehdus on hoidettu kehosta ulos.

Näin kuuden raskauden ja synnytyksen kokemuksella... palautuminen näin +40v sarjassa on hitaampaa. Kudokset pysyvät pehmeinä pitkään, eli jos on päässyt vatsan kudokset venymään niin sitten tuohon jää pidemmäksi aikaa pömpöttävä vatsa kaveriksi. Laskeumat,.. nekin saattavat olla pidempään kaverina, ja aktivoituvat muuten välittömästi uudelleen jos tulee raskaaksi vielä. Mutta väliaikoina ne ehkä jopa unohtaa. Onhan näitä. Välillä tuntuu että mummoikä iskee jo vähän etuajassa, onneksi se peruuntuu vähän kun joskus 3v päästä on toipunut raskaudesta.

Toisaalta, väliäkö sille vyötäröllä loppupelissä on kun kaikilla kroppa lopulta pehmenee, mutta jälkikasvu tuottaa iloa koko loppuelämän. Lapsi on aina panostus tulevaisuuteen.

Päänsärystä ja ilmeisesti flunssasta(?) huolimatta muuten kuulostaa nyt hyvältä @Sandra84 🌞 Toi että saa oikeesti rauhassa yhteistä aikaa puolisonsa kanssa on niin tärkeetä, varsinkin jos muuten menee liian yrityspainotteiseksi. Ja toi aktiivisuusranneke kuulostaa kans hyvältä! Siinä on varmaan sit joku äppi puhelimella josta tiedot katotaan vai miten tollaset toimii?
Kyllä laski vähän stressitasot, kun saatiin olla kaksin. Tää Garminin kello on kyl hyvä. Näyttää stressitasot. Musta tuntuu, että meidän asunnon kaaos stressaa mua. Kun mä olen ilmeisesti ainoa, joka järjestelee… Mut mies kyl lupas auttaa… Huoh…. Mut joo, siis on äppi ja kellostakin näkee juttuja. Siinä on univalmentaja! Aivan huikee!

Mä ihmettelin eilen, kun vihdoin menin salille, että miks mun vatsalihakset kramppaa! Mulla ei oo ikinä ollu tällaista ongelmaa ja tänä vuonna tää ongelma alkoi. Voikohan se johtua noista menneistä hoidoista? Pitäsköhän mun kysyä ihan Dextrasta? Kun on mulla ennenkin ollut taukoa treenistä, eikä oo krampannu…😔

Läheisyyttä harjoitellaan, stressi ja väsymys vaivaa kumpaakin… Ottaa aikansa.

Olispa rikas, lähtisin (ja mies mukaan) vaa johki lämpimään….

Täällä endon kuivattelu siis jatkuu, ei yrityskiertoa, sit ens kuussa kohti siirtoa (joka voi mennä helmikuun puolelle, riippuen koska kierto alkaa). Tässä ehtii ehkä toivottavasti pari kiloa tiristämään.

Tsemppiä nyt oviksen bongailuihin ja toivotaan tärppejä!🙏🏻

Takaisin