40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miten tulkitsette tämän? Onko ihan normaalia että ovulaatio-testi on noinkin vahva kierron lopussa juuri ennen menkkoja? Kuitenkin juuri ovulaation jälkeen on selvästi heikompi viiva kuin tämä tässä. Kuvassa yllä on aamun r-testi. Mielenkiinnon vuoksi tein ovistestin äsken.

IMG_8886.jpeg

Miten tulkitsette tämän? Onko ihan normaalia että ovulaatio-testi on noinkin vahva kierron lopussa juuri ennen menkkoja? Kuitenkin juuri ovulaation jälkeen on selvästi heikompi viiva kuin tämä tässä. Kuvassa yllä on aamun r-testi. Mielenkiinnon vuoksi tein ovistestin äsken.

View attachment 150573
On mun käsityksen mukaan ihan normaalia. Toi on kuitenkin niin kaukana positiivisesta ovistestistä että varmaan vaan kehossa eri hormonien määrät välillä heittelee. Mä oon kans joskus ku huvikseen loppukierrosta ovistestejä kokeillu ni on tullu välillä vahvempikin viiva ku toi.

Tsemppiä uuteen kiertoon @Indigo 💪

Minäkin odottelen menkkoja, en edes ajattele tärpin mahdollisuutta kun en jaksa enää pettyä☹️ tänään dpo9/kp24 ja tavalliset luteaalin oireet päällä: suklaanhimo, välillä sydän pamppailee, väsymys jne mutta alavatsa on aivan hiljaa, ei mitään jomoa tai juilintaa havaittavissa. Vv ei ole juurikaan joten hyvin kuivaa on, myöskään seksiä ei tee mieli ollenkaan. En ehkä edes testaile, vaan odottelen viikonlopun yli.

@Indigo peukut uuteen kiertoon.

Täällä myös odotellaan, jospa uusi kierto alkaisi. Mulla ollut kyllä alavatsatuntemuksia, nipistelyä ja juilimista molemmin puolin. Raskaustestiä en enää tee, mutta muutama ovistesti on jäljellä, niin niitä voin tässä ajankulukseni kyttäillä.

@Indigo peukut uuteen kiertoon.

Täällä myös odotellaan, jospa uusi kierto alkaisi. Mulla ollut kyllä alavatsatuntemuksia, nipistelyä ja juilimista molemmin puolin. Raskaustestiä en enää tee, mutta muutama ovistesti on jäljellä, niin niitä voin tässä ajankulukseni kyttäillä.
Mitä niissä ovistesteissä pitäis siis tapahtua jos olisi raskautunut? Näkyä ”ovisplussa”?😅

Tein tässä keskenmenneessä ovistestin, kun luulin että tuleekin ovis kun alkoi valkovuoto runsastua ja tissikipu jatkui vaan.. Olikin sitten positiivinen ja hain äkkiä raskaustestin joka olikin sitten jo selkeä plussa 😊

Mä en oo täällä nyt ollutkaan aktiivisesti. Mä mietin tota @Pikkutytöt kysymystä, etä mikä aikaraja… Kai se on ajateltava niin, että 42-vuotiaana viimeistään pitää tapahtua tai sit tää projekti loppuu. Henkisesti jo niin loppu muutenkin. Nyt tammikuussa päästään pakastealkion siirtoon ja se on meidän viimeinen alkio omilla soluilla, paras laadultaan ulkoisesti. Nyt vaan haluan toivoa, että tämä onnistuisi, niin ei tarvis miettiä sit lahjasoluja. Se mietityttää edelleen. Syksyllä 2026 täytän 42.

Mietin noita töitäkin, että yritän nyt luovia vielä nykyisissä töissä lomapäivien avulla ja katsoa, jos tää onnistuisi, niin sit pääsis loman kautta vanhempainvapaille… Kai sitä voi hakea paikkaa, jos tammikuussa tulee potentiaalisia uusia työpaikkoja hakuun… Vielä on pari päivää saikkua…

Täällä kp4 eli menkat loppu eilen ja oottelen ovista viikon päähän kp11 tai 12, aloitan varmaan kp8 eli lauantaina alottelen testaamaan. Mulla on nyt se digitesti jonka pitäis eka vilkkua mut vaan ekalla kerralla se vilkku yhen päivän, kahessa seuraavassa tuli suoraan pysyvä hymy. Jos tällä kertaa sais vilkkuvankin päivän niin ois vähä pidempi aikaikkuna sit tiedossa.

Mä en oo täällä nyt ollutkaan aktiivisesti. Mä mietin tota @Pikkutytöt kysymystä, etä mikä aikaraja… Kai se on ajateltava niin, että 42-vuotiaana viimeistään pitää tapahtua tai sit tää projekti loppuu. Henkisesti jo niin loppu muutenkin. Nyt tammikuussa päästään pakastealkion siirtoon ja se on meidän viimeinen alkio omilla soluilla, paras laadultaan ulkoisesti. Nyt vaan haluan toivoa, että tämä onnistuisi, niin ei tarvis miettiä sit lahjasoluja. Se mietityttää edelleen. Syksyllä 2026 täytän 42.

Mietin noita töitäkin, että yritän nyt luovia vielä nykyisissä töissä lomapäivien avulla ja katsoa, jos tää onnistuisi, niin sit pääsis loman kautta vanhempainvapaille… Kai sitä voi hakea paikkaa, jos tammikuussa tulee potentiaalisia uusia työpaikkoja hakuun… Vielä on pari päivää saikkua…
Teillä on kyllä pitkä yritys jo takana, voi kunpa tammikuussa kaikki menisi parhain päin 🩷 Ymmärrän kyllä ton pohdinnan, vaikeita valintoja lähteekö esim. lahjasoluihin, se on iso päätös.

Ollaan sun kanssa saman ikäisiä, mä tosiaan oon miettiny että sen vuoden alkupuolelle eli 2027 voisin yrittää kun täytän 43 niin jos vauva ehtis saapua ennen noita synttäreitä. Mut tosiaan jos niin kauan joutuu yrittämään niin siinähän alkaa todennäköisyys vähetäkin. No itsellä ei nyt vielä niin pitkä ole tämä kolmannen yritys että vielä on kovasti toiveita.

Tänään dpo12 ja menkkoja odottelen alkavaksi sunnuntaina. Koko viikon on ollut jäätävä väsymys, olen mennyt nukkumaan jo ennen klo 21. Tämä voi johtua tosin töistä, on ollut uusia juttuja ja kiirettä. Rinnat on tosi kipeät sivuilta, syke on välillä tosi nopea, pms-oireista ainakin itkuisuus ja masentelu on poissa😅 Välillä on alavatsaa jomottanut. Nämä kaikkihan voi kuulostaa raskausoireilta mutta mutta edelliset kierrot on osoittaneet ettei se todellakaan pidä paikkaansa😂

Mulla oli eilen migreeni! Kp3. Kai pitää olla ihan kiitollinen siitäkin? On ainakin voimakkaat hormonit liikkeellä kehossa! 😂 Onkin ollut kivut ja päänsäryt hukassa tässä pidemmän tovin, vain harvoin niitä kiertoon liittyen esiintynyt. Eli kauanko kestää synnytyksestä / raskaudesta toipuminen tässä iässä, on mun kysymys? Mun juniori on nyt +3 vuotias. Onko sulla ajatusta tästä? ❤️

Mulla oli eilen migreeni! Kp3. Kai pitää olla ihan kiitollinen siitäkin? On ainakin voimakkaat hormonit liikkeellä kehossa! 😂 Onkin ollut kivut ja päänsäryt hukassa tässä pidemmän tovin, vain harvoin niitä kiertoon liittyen esiintynyt. Eli kauanko kestää synnytyksestä / raskaudesta toipuminen tässä iässä, on mun kysymys? Mun juniori on nyt +3 vuotias. Onko sulla ajatusta tästä? ❤️
Missä mielessä palautuminen raskaudesta ja synnytyksestä? Musta tuntuu että ainakin fyysisesti siis keho+lihaksisto+kudokset kesti yli vuoden. Nyt mulla viimeisestä 1,5 vuotta ja keho aika normaali. Lantionpohjaa joudun kyllä edelleen jumppaamaan. Ja alavatsan kudokset mulla venyi niin etteivät oo palautuneet vaikka raskauskilot alkaa kohtapuoliin olla pudotettu. Erkauma on fyssarin mukaan menny kiinni joten toi johtuu jostain muista navan alapuolella olevista kudoksista.

Ja voimia migreenistä selviämiseen 💜

En osaa kyllä sano kauanko kestää toiåuminen, tuntuu että kaikesta toipuminen kestää tässä iässä 😅

Mulla kyllä selkeästi pää alkanut särkemään kun hormonit vaihtelee kovasti. Selkeästi hormonaalista migreeniä.

Takaisin