Onpas monella tosiaan kierto alkanut. Tsemppiä kaikille ja erityisesti
@Pinkkigreippi voimahali

Kyllähän se välillä turhauttaa pidemmän päälle.
@Indigo Sulle peukutetaan kaikki!
@Täti-ihminen Mulla joskus ollut varmaan hormonaalistakin pääkipua, mutta ei mitään säännöllistä. Voin omasta kokemuksesta kyllä suositella purentalihashierontaa ja akupunktiota, on helpottanut omia päänsärkyä ja migreeniä.
@Pikkutytöt Ei mulla ainakaan ole takarajaa tällä hetkellä.. Ehkä se voi tulla, mutta nyt ei ole, ikä on vain numero ja jos lapsi vielä suodaan, se otetaan vastaan. Ajattelen että lapset myös pitää nuorena ja omaa elämää on ehtinyt elää ennen lapsia tarpeeksi. Sitä vain toivoo, että yksi vielä suotaisiin.

Toivon kyllä, että teille tulisi se oma näköinen koti vastaan.
@Nepeta Cataria Järkevältä kuulostaa teidän talosuunnitelmat.

Onhan se iso investointi, mutta myös mahdollista saada rahaa hyvin takaisin, kun tosiaan järkevästi valitsee ostettavan kohteen.
@Paulanneli Ajattelen hyvin samoin, että miksi tässä nyt ainakaan ehkäisyä laittaisi, vaikka jossain kohtaa "lakkaisi yrittämästä". Voihan sitä vielä yllättyä siinäkin vaiheessa.
@Yrittäjä83 Voi ettien että. On kyllä kurjaa siellä, kun mennyt noin kierrosta toiseen.
@Sandra84 Isosti tsemppiä työn kanssa, kuulostaa ikävältä ja epäreilulta tilanteelta.
Mä tein tänään negan raskaustestin ja ovistestissä oli jo haalea viiva. Pitää nyt seurata, mihin suuntaan se siitä lähtee, haaleneeko vielä ennen oikeaa ovista. Luultavasti ei näin nopeasti tule, vaikka alkaa olemaan kierron pituuden verran edellisestä oviksesta. Sain riesaksi enterorokon, ilmeisesti viime viikon tauti lapsella oli enteroa. Mulla kai oli vastustuskyky heikoilla keskenmenon jälkeen, niin "kivat" rakkulat käsissä ja jaloissa ollut maanantaista lähtien. Nyt alkaa onneksi helpottaa molempien osalta.

Vähän on ollut kaiken suhteen sellainen olo viimeisen puolentoista viikon aikana, että maailmankaikkeus ei ole nyt puolellamme.