40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa! Olettepa te kaikki tosi ihanan optimistisia mun testin suhteen ❤️ Kiitos! ☺️
Tässä uusi testi, tein kuitenkin jo heti seuraavana päivänä vaikka piti ”ylihuomenna”. Eli samanlainen pregcheck ja kp27 / Dpo11… Negatiivinen vai mitä olette mieltä? 👀 Näkyykö siinä jotakin…

IMG_8752.jpeg

Muokattu viimeksi:
Heippa! Olettepa te kaikki tosi ihanan optimistisia mun testin suhteen ❤️ Kiitos! ☺️
Tässä uusi testi, tein kuitenkin jo heti seuraavana päivänä vaikka piti ”ylihuomenna”. Eli samanlainen pregcheck ja kp27 / Dpo11… Negatiivinen vai mitä olette mieltä? 👀 Näkyykö siinä jotakin…

View attachment 150531
Mä en tästä osaa sanoa näkyykö, tossa eilisessä näkyi kyllä selkeämmin. vähän piti taas muokata kun tuöee mitä sattuu meikäläiseltä.

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä @Indigo piinailuun, tässä ei nyt näy, mutta alussa niin moni asia voi vaikuttaa hintojen viivojen näkyvyyteen. Toivottavasti myöhemmin tulee kunnon viiva 🙏🏻

Tsemppiä toki muillekin. 🧡
Minä täällä metsästän ovista.. varalta oon tuhlannut tikkuja sunnuntaista asti, toki van 1 kpl iltapäivällä tehty.. kävin ostamassa lähiapterkin viimeisen paketin eilen.. yhtä haaleaa edelleen.. tänään en tee testiä kun olen yöhön asti reissussa.. enkä usko että eilisen jälkeen on tätäkään tehdä testiä.. yleensä kuitenkin on hiljoksiin tummunut ennen plussaa.. sunnuntaina sitten taas kun on kp14, luulis olevan plussa KP 14-16 välillä... Mutta saapa huomata.. auttaako isompikaan annos letrozoleja tällä kertaa... 🙈
Mahtavaa.. saa piinata ensin ovista ja sitten toista plussaa... 😬🤦🏻‍♀️

Mäkin jälkikäteen niin monien kommentoitua yritin katsella sitä @Indigo n eilistä testiä ja ehkä siihen jotain voisi kuvitella mutta samoin tässä tämänpäiväisessä en oikeen pysty edes tuon vertaa kuvittelemaan, voi harmi :sad-face: Toivotaan, että olisi vaan myöhäinen kiinnittyjä!

Toivottavasti @Kesäheinä85 letrotsolit auttais ovulaatiossa! Ja @Pinkkigreippi tsemppiä kans sinne, josko tässä olis teilläkin vielä vähän toivoa tässä kierrossa 🤞

Jotain positiivista omassa elämässä ja tässä raskausyrityksessä on nyt se, että tuntuu et ollaan palattu sellaseen hyvään yhdessäoloon parisuhteessa niinku aiemmin. Kun tässä syksyllä pariin kertaan meinannut tulla vähän riitaa siitä, että pitäisi harrastaa seksiä juuri ovulaation aikaan ja myönnän, että varmasti minä olen painostanut liikaa tai ehkä en nyt noin vahvaa sanaa käyttäisi mutta sen suuntaan kuitenkin. Mies ei oo siis yhtään tykänny siitä et ois pakko jonain päivänä ja ollaan sit jouduttu keskustelee aiheesta. Todettiin sit lopulta et koitetaan nyt enemmän mennä se edellä et millon tuntuu kivalta (eli meil varmaan se mitä oli ennen yritystä et kerran viikonlopussa silleen et joustoa mikä viikonpäivä) ja sovittiin että sit lisäksi mä kerron ku tulee hymynaama ovistestiin että sit jos vaan jaksaa niin sinä tai seuraavana päivänä kans. Ja nyt tässä loppuviikolla tuli kiva fiilis et nyt on mies päässy tosta pakkoyrityksen aiheuttamasta jumituksesta ja oli ite aloitteellinen pitkästä aikaa. Ja kun sanoin et menkat on kohta alkamassa niin kommentoi ehkä vähän pettyneenä et ai et nyt ei sit ookaan mahdollista onnistua :red-heart: Nyt lähtee viikoks reissuun ni on sit takas sopivasti seuraavaa ovista ajatellen ja nyt ku pidetään toi mitä sovittiin niin varmaan vois onnistua tallettelut toivottavasti paremmin tässä kierrossa.

Pikainen omanapa, kun ihan vielä
@Täti-ihminen Okei, vielä saat jännätä muutaman päivän. 😅

@Litleo Niin just, sitten kyllä vähän epävarmempaa aikataulujen tulkinta. Voihan se olla myöhäisempi ovis ja/tai myöhäinen kiinnittyminen.. Meinaatko testata vielä vai odotella?
No mä sit testasin nyt (luulin, että on Kp 31/28) ja nyt piirtyi varhaiseen selkeä haamulaisen🥹 Ovis on sitten ollut paljon myöhemmin kuin kp14.. mutta apua me saatiin vielä tää mahdollisuus🥹 Kävi miten kävi, niin tää on viimeinen.. voi kunpa lähtis vahvistumaan❤️

Pikainen omanapa, kun ihan vielä

No mä sit testasin nyt (luulin, että on Kp 31/28) ja nyt piirtyi varhaiseen selkeä haamulaisen🥹 Ovis on sitten ollut paljon myöhemmin kuin kp14.. mutta apua me saatiin vielä tää mahdollisuus🥹 Kävi miten kävi, niin tää on viimeinen.. voi kunpa lähtis vahvistumaan❤️
Eikä miten ihanaa! Ku eikös teillä ollu enää tää ja ens kierto suunnitelmissa? Vai siis ei enää ens kiertoa? Paljon onnea! 💕 (laita kuva haamusta?😄)

@Litleo onnea plussasta 😍

Tein myös testin, enkä nyt oikein tiedä näkyykö siinä jotain vai voiko näkyä vielä keskenmenon jälkeistä hormonia. Tein testin eilenkin ja se oli kyllä ihan nega, ja tässä tämän päiväisessä näen jotain. Mutta ei kyllä mikään selkeä, olen tihrustanut niin että silmiin jo sattuu. No huomenna teen vielä ja katson miltä näyttää. Huomaan, että elämä ei taas pyöri oikein minkään muun ympärillä, kuin pakkomielteisesti testien ympärillä ja joka ikisen oireen etsimisenä.

@Indigo Mäkään en näe tuossa mitään😟 Mulla on tunne noista viivanpaikoista että osa testeistä on vaan niin sekalaatuisia että niitä tulee kun tikku kastuu ja kuivuu siitä kohtaa. Digit on varmaan siitäkin syystä parempia, ei tarvi tihrustella tai arvailla😅

@Litleo Onnea😍 Nyt vaan odotellaan että viiva vahvistuu😊

Nyt ei näy toista viivaa.. kuvaa oikein suurentamalla ehkä viivan paikka.. uutta testiä kun menkat on myöhässä 👍🏻

Eilen illa palasin kotiin vasta myöhään puolilta öin, mut tein sitten kuitenkin ovis testin, ja se oli tummunut jo, ei vielä plussa... Mutta tänään siis aktiviteettia tiedossa ja iltapäivällä uutta testiä.. josko ehtisi talletella nyt ainakin sen 2krt.. toki itse jo vähän toivoin perjantaina, mutta sitä väsymystä yms vastaan ei minun vetovoimakaan riittänyt 🙈

@Indigo Mäkään en näe tuossa mitään😟 Mulla on tunne noista viivanpaikoista että osa testeistä on vaan niin sekalaatuisia että niitä tulee kun tikku kastuu ja kuivuu siitä kohtaa. Digit on varmaan siitäkin syystä parempia, ei tarvi tihrustella tai arvailla😅

@Litleo Onnea😍 Nyt vaan odotellaan että viiva vahvistuu😊

Totta! Digit on selkeämpiä. Pienellä budjetilla kun tässä elää niin ei viitsitä investoida digiin ennenkun näkyy edes jotenkin jonkinlainen selvärajainen haamulainen. ❤️

@Indigo Ei näy.. Voi harmi. 😔 Ehkä oli jokin hipaisu.. Mä oon alkanut uskomaan, että ne "viivanpaikat" on hipaisuja, jotka ei kuitenkaan kiinnittyneetkään.
Niin. Voihan hipaisut.. Uskon että on ennenkin tapahtunut näin. Höh. Arvaamani dpo6 tunsin syvän vihlaisun keskellä kohdun seutua, ajattelin että se oli kiinnittyminen. No mutta ei auta muuta kun menkkoja odottaa... Oletettu alkamispäivä huomenna.

Takaisin