Elea
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Tänne en ole hetkeen kirjoittanutkaan. Uhkasin olla tekemättä ovistestejä tän kierron. Mies sit osti kuitenkin niitä. Aloitin kp14 testailee. Tänään kp25 ja testi selkeästi positiivinen. Mulla aloitettiin alkuviikosta myös Metforem virallisesti esidiabeteksen hoitoon. Neuvolalääkäri (on oma tk-lääkäri) kirjoitti reseptin. Kunnallisen puolelta kun hän ei voi edes Terolut kirjoittaa, vaikka ne onkin hyvä lisä. Olen 9/24 saanut reseptin yksityiseltä. Näillä nyt mennään. Mies jo ehdotteli et mennään yksityiselle, jos sais apuja, kun kolme keskeinmenoa on nyt tänä vuonna ollut. Kaks kemialliseksi osoittautunutta 4/25 & 9/25 ja kkm rv 6 7/25. Et kyllä mä raskauden, mutta raskaus ei vaan jatku. Oma lääkitys on nyt pienennetty niin, et sen ei pitäisi vaikuttaa raskauteen, jos sellainen alkaa. Kärsin sit itse vähän, mutta se on pieni hinta, jos saadaan vauva.
Eletään jänniä aikoja.
Sairastuin vaan ikävästi korva-, silmä ja nielutulehdukseen sekä flunssaan tässä viikolla. Kuumetta ei sentään enää ole, mutta lääkkeitä menee.. Ihana joku on huonosti

Eletään jänniä aikoja.
Sairastuin vaan ikävästi korva-, silmä ja nielutulehdukseen sekä flunssaan tässä viikolla. Kuumetta ei sentään enää ole, mutta lääkkeitä menee.. Ihana joku on huonosti

Ja sit kun ajattelen näin niin jaksan myös paremmin toivoa onnistumista.