Huh, onpa täällä ollut paljon keskustelua, mutta ihanaa, että on virkeä ryhmä! 
@Nepeta Cataria ja @StarStrike Kiva kuulla, muistan teidät keskusteluista ennen teidän raskautumisia.
Harmi, että @Nepeta Cataria jäi nyt vain haamuksi, mutta onhan se merkki siitä, että jotain yritti tapahtua. Kuten @StarStrike kirjoitti, niin näin maalaisjärjellä ajateltuna voisi raskaus ja imetys suojata munasolureserviä.
Ymmärrän kyllä nuo urapohdinnat vs. perhehaaveet, mutta kyllä se niin on että tässä iässä pitää vaan laittaa kaikki verkot vesille eikä jäädä odottelemaan kumpaankaan suuntaan. Jos tulisi raskaaksi, niin sitten ura-asiat muuttavat kenties suuntaa, mutta toisaalta taas, jos enää ei tulisi uutta raskautta tai ainakaan siinä ajassa kuin tuo ura-asia realisoituisi.
Itse kanssa mietin lisäkoulutuksiin hakemista työnantajan tukemana ja oon niiden suhteen ajatellut, että aloitan ainakin, ja sitten jää kesken jos jää ja jatkuu myöhemmin.
@Yrittäjä83 Toivottavasti seuraava kierto lähtisi toimimaan ja hyvän on saada se kolposkopian pois alta!
@Pikkutytöt Hyvin oot saanut painoa pudotettua!
Monesti arjen pienillä teoilla voi olla tosi suuri vaikutus pidemmällä aikavälillä. Pieni kalorien tiputus ns. turhista lähteistä ja/tai arkiaktiivisuuden / lihaskuntotreenien pieni lisäys voi tehdä ihmeitä. 
@Sandra84 Pelkkä paino ja BMI:n kyttäys on puppua kyllä. Mulla kans rasvaton lihasmassa luokkaa 65kg oli 8 vuotta sitten fitness kisalavalla, nyt paino luokkaa 80kg. On pehmeyttä, mutta en koe olevani lihava. Pituus 170. Toki harjoittelu on ollut melko vähäistä nyt lapsen syntymän jälkeen, kun ei ole saanut kunnollista rytmiä ylle, mutta hierojani mukaan lihasmassaa on hyvin silti tallella.
@Maatuja Oi ihanaa, oikein paljon onnea ja tsemppiä raskauteen! On siellä ehkä rankkojakin aikoja tiedossa kahden pienen kanssa, mutta on se sen arvoista.
@Pinkkigreippi Täällä pidän peukkuja sun kierrolla!

Ehkä sitten on tarkoitettu, että et nyt lämpöjä mittaile.. 
@Vapaalaskija Voi että, voin kuvitella että kaksoisovulaatio herätti vielä normaaliakin isommat toiveet.
Mutta onhan tuo hoitojen kannalta varmaan positiivinen asia, että on aktiivista toimintaa? Paljon positiivista energiaa toivotan tulevaan hoitokiertoon. 
@Indigo En valitettavasti näe viivaa.
Mutta ilmeisesti vieläkin aikaisia päiviä?
Täällä on ollut ilahduttavan vahva luteaalin alku lämpöjen perusteella ja vatsan toimimattomuus tullut jo dpo3 kuvioihin, yleensä vasta myöhemmin. Nyt siis dpo4. Toivon, että olisi hyvin toimiva keltarauhanen ja yhdistettynä hyvin osuneisiin talletuksiin olisi paremmat mahkut tässä kierrossa.. Nyt vaan yritän pitää stressitasot alhaalla, mikä on helpommin sanottu kuin tehty.
Mutta yritän! Kivaa viikonloppua kaikille! 
@Nepeta Cataria ja @StarStrike Kiva kuulla, muistan teidät keskusteluista ennen teidän raskautumisia.
@Yrittäjä83 Toivottavasti seuraava kierto lähtisi toimimaan ja hyvän on saada se kolposkopian pois alta!
@Pikkutytöt Hyvin oot saanut painoa pudotettua!
@Sandra84 Pelkkä paino ja BMI:n kyttäys on puppua kyllä. Mulla kans rasvaton lihasmassa luokkaa 65kg oli 8 vuotta sitten fitness kisalavalla, nyt paino luokkaa 80kg. On pehmeyttä, mutta en koe olevani lihava. Pituus 170. Toki harjoittelu on ollut melko vähäistä nyt lapsen syntymän jälkeen, kun ei ole saanut kunnollista rytmiä ylle, mutta hierojani mukaan lihasmassaa on hyvin silti tallella.
@Maatuja Oi ihanaa, oikein paljon onnea ja tsemppiä raskauteen! On siellä ehkä rankkojakin aikoja tiedossa kahden pienen kanssa, mutta on se sen arvoista.
@Pinkkigreippi Täällä pidän peukkuja sun kierrolla!
@Vapaalaskija Voi että, voin kuvitella että kaksoisovulaatio herätti vielä normaaliakin isommat toiveet.
@Indigo En valitettavasti näe viivaa.
Täällä on ollut ilahduttavan vahva luteaalin alku lämpöjen perusteella ja vatsan toimimattomuus tullut jo dpo3 kuvioihin, yleensä vasta myöhemmin. Nyt siis dpo4. Toivon, että olisi hyvin toimiva keltarauhanen ja yhdistettynä hyvin osuneisiin talletuksiin olisi paremmat mahkut tässä kierrossa.. Nyt vaan yritän pitää stressitasot alhaalla, mikä on helpommin sanottu kuin tehty.
Mulla tuli toissailtana ihan vähän sitä tuhrua ja sitten eilen aamupäivällä tuli sellanen "holahdus" verta, jonka jälkeen ei mitään. Kyllä on outoa. Kiertopäivä ois nyt 25. Rinnat on tässä vaiheessa kiertoa yleensä jo tosi arat mutta nyt ei oo kipeytynyt ollenkaan. Sitten vielä sekin on outoa että mieliala on tasainen. DPO olis nyt 9-11,jos ovulaatiota on ylipäätään tapahtunut. Tuntuu oudolta että menkkoja edeltävät oireet puuttuu, mutta voihan nuo oireet kai joskus vaihdella. Oon kyllä iloinen siitä että ei oo sitä hirveää PMS-masennus-ahdistus-itkuisuus-hurrikaania.
Kesällä paino putosi jonkin verran päätellen siitä että vaatekoko pieneni, nyt elokuusta lähtien liikkuminen on ollut aika tahmeaa, en saa aikaiseksi kovin aktiivisia päiviä. Meillä on oma kuntosali piharakennuksessa, jossa voisi jumppailla niin paljon kun sielu sietää mutta eipä se auta vaikka olisi nokan edessä jos ei ole motivaatiota. Nyt itse asiassa eilen päätin että pitää vähän taas säätää elämäntapoja kohdalleen, alotan aina yhdestä asiasta kerrallaan (veden juonti ja ruokarytmi, annoskoot, napostelu pois,jne) ja sitte lisään liikuntaa. Lemppariliikuntamuoto on kyllä salilla jumppailu, kunhan siihen pääsis taas kiinni.

Alkoiko sulla nyt siis se kierto, jossa teidän alkio siirretään? Voi että kun nyt onnistuisi!
Käyn kyllä kurkkimassa kuulumisia täälläkin.