40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
View attachment 149217
Hei! Tulin kertomaan että tänään kp15 saatiin pysyvä hymynaama clearbluen kahden hormonin testiin. Aloitin testauksen jo kp6 ettei vaan mene ohi! Juuri ja juuri riitti yksi paketti. 😉 Pregcheck näyttää tältä tänään. On kiva saada tämä tulos kun ei oltu varmoja tuleeko mulle näitä huippuja ollenkaan? Tikkutesti nyt näyttää tuolta ja se on sitten positiivinen tuollaisena. ☺️

Vielä tohon ovistikkukeskusteluun niin sekin on sitten toinen ääripää joka mulla on eli mulla tulee tuon @Indigo n laittaman kuvan vahvuisia testejä useampana päivänä ennen ovista, ja ovulaatiossa on noi vahvuudet toisinpäin. Eli on kyllä tosi erilaisia lh-pitoisuuksia eri ihmisillä!

@Kesäheinä85 voin vaan kuvitella paljon sulla on viidessa vuodessa mennyt rahaa ovis- ja raskaustesteihin kun tuntuu et mullakin on nyt alle vuodessa menny ihan sikana, varmaan 200-300€ plus kaikki vitamiinit jos laskee niin niihin nyt on mennyt varmasti vielä enemmän 🤯

@Sandra84 meinasitko että oot nyt vaihtamassa/etsimässä uutta duunia vai sitten YAMK-koulutuksen jälkeen? Nyt kyllä todella vaikeat ajat löytää työpaikka. Isosti tsemppiä yritykseen jos duunia etsit!

Täällä ei kummempaa, onneksi aika rauhallinen olo, dpo 2. Onneksi mieliala nyt tasoittunut tän yrityksen suhteen ettei nyt jännitä tai ahdista tilanne niinkuin silloin 3 viikkoa sitten kun gyne kertoi huonosta ultratilanteesta ja sain huonon AMH-tuloksen. Jotenkin tuntuu että joku ei täsmää kun olen kuitenkin 2 lasta saanut varsin vähän aikaa sitten mm. tullut raskaaksi vain vähän yli 2v sitten niin joko oon ollut hedelmällinen huolimatta gynelöydöksistä tai sitten sattui jotenkin huono kierto juuri tuon ultrauksen aikaan. Ja mies luottaa vahvasti että kyllä me onnistutaan:Two Hearts:. Niin parempi elää tämmösessä toiveessa, kuin peläten koko ajan. Perjantaina ollaan menossa miehen kanssa syömään hienoon ravintolaan, ehkä otan jopa lasin viiniä, kun nyt muuten olen sen kokonaan jättänyt pois, niin jos vähän juhlistaisi. 😊

Täällä 24/28, dpo 9 ehkä? Ei oireita mihinkään suuntaan. Jos ei ala tiputteluvuoto niin testaan varmaan to. Ei ole yhtään testiä kotona niin en onneksi pääse huomenna testaa, muuten varmasti testaisin kun en malta odottaa 😅 odotukset ei oo korkealla koska ei oo niitä oireita, ainut on kauhee palelu ennen nukkumaanmenoa öisin.

Heips vaan! Täällä on nyt menossa kierron puoliväli ja ovulaatio saattaa olla käsillä. Rentous on kaukana itellä tässä kohtaa kiertoa vaikka oon yrittäny nyt asennoitua eri tavalla. Taas sattui tähän mahdollisen oviksen kohtaan koko viikko jotain kiireitä ja vieraita ja lapset on täällä ja lemmikit vaati huomiota ja puhelin pirisi ja yllätysvieraita jne. keskeytyksiä/säätämistä mitä nyt kuvitella voi. 😂 Mutta tänään jotenkin ihmeesti silti onnistuttiin tallettelemaan,vaikka normaalisti ei olis kyllä näissä olosuhteissa tullut mielenkään moiset touhut 😄 onneksi mies kuitenkin tsemppasi että eiköhän nyt hoideta tässäkin kierrossa homma kotiin. Onpahan taas yritetty. Ovulaation oireita ei oo oikeen kyllä tuntunutkaan että lieneekö sitäkään tulossa.

Heips vaan! Täällä on nyt menossa kierron puoliväli ja ovulaatio saattaa olla käsillä. Rentous on kaukana itellä tässä kohtaa kiertoa vaikka oon yrittäny nyt asennoitua eri tavalla. Taas sattui tähän mahdollisen oviksen kohtaan koko viikko jotain kiireitä ja vieraita ja lapset on täällä ja lemmikit vaati huomiota ja puhelin pirisi ja yllätysvieraita jne. keskeytyksiä/säätämistä mitä nyt kuvitella voi. 😂 Mutta tänään jotenkin ihmeesti silti onnistuttiin tallettelemaan,vaikka normaalisti ei olis kyllä näissä olosuhteissa tullut mielenkään moiset touhut 😄 onneksi mies kuitenkin tsemppasi että eiköhän nyt hoideta tässäkin kierrossa homma kotiin. Onpahan taas yritetty. Ovulaation oireita ei oo oikeen kyllä tuntunutkaan että lieneekö sitäkään tulossa.
Täällä yritetty samaa, rentoutta näihin piinapäiviin. Ja yrittää saada mieli muualle. On muuten aivan älyttömän vaikeaa. No nyt mennään jo dpo3. Tuntuu niin pitkältä ajalta et vasta ensi viikolla pääsee testailee.

@Pikkutytöt Haen valtion paikkoja, siellä on nyt ollu kivoja paikkoja avoinna. Mä oon niin kauan nykyisessä työssä kun on pakko ja en yhtään kauempaa. 🙊 Asiat menee huonompaan suuntaan, niin pakko yrittää tehdä jotakin. Valtiolla oon ollu ennenkin, nyt kunnalla…

Mutta mutta… Nyt jo kp20… Ei mee kauaa, kun taas pitää alkaa ottaan kaikenmaailman nappuloita (letrozol) ja sit mennä ronkittavaksi (beready testi) ja sit odotella… ja sit taas mömmöjä naamaan ja ronkittavaksi… wohoo!

Tänäön kp15 ja edelleen ovis jossain kaukana, testiin tuli hailee viiva vain🤔 Kierto siis venyy tai en ovuloi lainkaan. Nähdään poikaystävän kanssa huomenna ja seuraavan kerran vasta sunnuntaina joten ei ole odotukset kovin korkealla.

Flo piirsi tärppipöivön eiliselle kp14 viime kierron mukaan enkä saa sitä itse poistettua🤔 Ärsyttää, kun se menee jo luteaalissa🙄

Tällä kertaa oli vain tällainen omanapapostaus🫣

Mä heräsin yöllä vatsakipuun ja kävin ottaa Buranaa ”kun en kuitenkaa ole raskaana”. Aamulla kun heräsin aloin miettii et voisko kivut ollakin raskaudesta johtuvia ja hain testin samalla kun hain eskarin kotiin. Tänään 25/28 ja flo mukaan vasta dpo 9, viiva tuli heti ja on kyllä ihan selvä viiva eikä pelkkä haamuviiva. Tää on rfsu herkkä testi. Vielä en luota tähän kun niin aikaisin tehty testi ja takana on yksi kemiallinen 3/24. Testaan varmaan joka päivä jos vuoto ei ala 🙈
IMG_7455.jpeg

Muokattu viimeksi:
Täällä kp 20-21 ja alkoi tuhru, veikkaan et menkat alkanee jo huomenna. Mielenkiintoinen kierto siis taas.. Mut ainakin ei tuu mikään megapitkä kierto, mitä pelkäsin koska en varmaan ovuloinut.. Mut omituinen on tää keho 😅 kohta taas tikutellaan ovista ja tuskaillaan 😅

Heippa! Hyvä lukea täältä vertaistukena muiden tilanteita. :) Kiitos!
Täällä minulla kp19. Tässä kierrossa oli varmasti ovulaatio, tossa jossain kohtaa kp16-17. Vaikka alkaisi oireita tulemaan niin en tällä kertaa usko ennenkun menkat on myöhässä ja testi positiivinen. 😉 Ettei tule turhia toivoja jos ei kunnolla kiinnity hän. ❤️

Aamulla oli semmoiset vatsakivut että taatusti oli h-.hetki silloin👌 Tallettelut saatiin tehtyä, kerroin miehelle tämän poikkeuksellisen tilanteen ja hän oli hyvin suostuvainen asiaan ennen työvuoronsa alkua😀 Joten nyt on ainakin yritetty. Jos se yksi siittiö nyt löytäisi tiensä sinne minne pitääkin. Samoin toivon sitä teille kaikille🩷

Mulla lienee ollut ovis eilen ja viime aikoina ollaan onnistuttu tallettelemaan joka toinen päivä. Olo on energinen ja hyvä, miehen mielestä näytän kauniilta ja ihokin kuulemma hehkuu ja näyttää 'tummemmalta'. saakohan ovulaatio tällaistakin aikaan? 😅 varoittelin että reilun viikon päästä oon taas ahdistunut, epäonnistunut kaikessa, itkuisempi ja kaikki mättää! 😁

Täällä olikin väärä hälytys, ei alkanut menkat 😵‍💫 ihme pinkkiä tuhrua tuli kerran, sit loppu. Tänään aamulla taas pyyhkiessä pinkkiä tuhrua. Mie en taas tiedä mitä miun kropassa tapahtuu 🙄 menossa kp 23 tosin vasta et ehkä ne menkat on tulossa mut ikinä ei o tuhrutellut tälleen..

@Yrittäjä83 voisiko olla kiinnittymistä? Pidetään peukkuja! 🙏🏻

@Henskuu onhan viiva vahvistunut ja vuoto pysynyt poissa? Oli jo niin selkeä viiva, niin toivottavasti pysyy matkassa! 🙏🏻
Mietin tätä itekin ja jos ei nyt menkat ala alkuviikosta niin testaan ehkä. Jotenkin itellä ei kauheaa uskoa ole et olisi tärpännyt kun en o sitä ovulaatiota saanut kiinni ja välissä on ollut varmaan 1,5 viikkoa ettei edes harrastettu seksiä ja tää siis silloin juuri kun normaalisti minulla olisi ovulaatio 😬 oma usko on et menkat tulee mut ilmeisesti edelleen kroppa vaan sekaisin 😬

@Yrittäjä83 Pidän peukkuja että olisikin tärpännyt 🙏

@Henskuu Onnittelut ❤️ Samaa mietin mitä @Kesäheinä85

Mun Amh-tulos oli positiivinen yllätys kun oli hieman noussut se arvo. Oon syönyt ubikinonia ja -nolia ja Royal gelee nyt puoli vuotta. Ylihuomenna hoitojen suunnittelu.
Syötkö siis sekä ubikinolia ja ubikinonia päivittäin? Millä annoksella? Mä oon nyt viime ajat ottanu 200-300mg ubikinolia jaettuna 2-3x päivässä niin kiinnostaa. Ja ootko löytäny jotain lähdettä miksi kannattaa syödä noita molempia muotoja? Mä siihen ajatukseen jossain lehtijutussa törmännyt vähä aikaa sitte mut en muista missä.

Muokattu viimeksi:
Takaisin