Pikkutytöt
Vauhtiin päässyt keskustelija
View attachment 149217
Hei! Tulin kertomaan että tänään kp15 saatiin pysyvä hymynaama clearbluen kahden hormonin testiin. Aloitin testauksen jo kp6 ettei vaan mene ohi! Juuri ja juuri riitti yksi paketti.Pregcheck näyttää tältä tänään. On kiva saada tämä tulos kun ei oltu varmoja tuleeko mulle näitä huippuja ollenkaan? Tikkutesti nyt näyttää tuolta ja se on sitten positiivinen tuollaisena.
![]()
Vielä tohon ovistikkukeskusteluun niin sekin on sitten toinen ääripää joka mulla on eli mulla tulee tuon @Indigo n laittaman kuvan vahvuisia testejä useampana päivänä ennen ovista, ja ovulaatiossa on noi vahvuudet toisinpäin. Eli on kyllä tosi erilaisia lh-pitoisuuksia eri ihmisillä!
@Kesäheinä85 voin vaan kuvitella paljon sulla on viidessa vuodessa mennyt rahaa ovis- ja raskaustesteihin kun tuntuu et mullakin on nyt alle vuodessa menny ihan sikana, varmaan 200-300€ plus kaikki vitamiinit jos laskee niin niihin nyt on mennyt varmasti vielä enemmän
@Sandra84 meinasitko että oot nyt vaihtamassa/etsimässä uutta duunia vai sitten YAMK-koulutuksen jälkeen? Nyt kyllä todella vaikeat ajat löytää työpaikka. Isosti tsemppiä yritykseen jos duunia etsit!
Täällä ei kummempaa, onneksi aika rauhallinen olo, dpo 2. Onneksi mieliala nyt tasoittunut tän yrityksen suhteen ettei nyt jännitä tai ahdista tilanne niinkuin silloin 3 viikkoa sitten kun gyne kertoi huonosta ultratilanteesta ja sain huonon AMH-tuloksen. Jotenkin tuntuu että joku ei täsmää kun olen kuitenkin 2 lasta saanut varsin vähän aikaa sitten mm. tullut raskaaksi vain vähän yli 2v sitten niin joko oon ollut hedelmällinen huolimatta gynelöydöksistä tai sitten sattui jotenkin huono kierto juuri tuon ultrauksen aikaan. Ja mies luottaa vahvasti että kyllä me onnistutaan
. Niin parempi elää tämmösessä toiveessa, kuin peläten koko ajan. Perjantaina ollaan menossa miehen kanssa syömään hienoon ravintolaan, ehkä otan jopa lasin viiniä, kun nyt muuten olen sen kokonaan jättänyt pois, niin jos vähän juhlistaisi.