@little L Tuo on nyt just tärkeintä, että annat itsellesi lepoa ja luvan olla kevyesti vaikka sen pari kuukautta, selkeästi sun kroppa ja mieli sitä kaipaa.
Toivottavasti alkaa mieli parantua.
Mulla menkat on kans 2-3 päivää, eikä todellakaan mitenkään runsasta ekoinakaan päivinä. Yön aikana sateeseen ei tule juuri mitään. Kävin just gynellä dpo10 ja limakalvo oli ihan oikean paksuinen, eikö hän pitänyt tuota vuotomäärää epänormaalina. Nuorempana ennen kierukkaa 14+ vuotta sitten vuodot oli tosi paljon runsaampia!
@Nektariini86 Sulle myös tsemppiä ja toivottavasti myös löydät keveyttä elämään
Mua stressaa työt. Ihan jäätävä viikko taas ollut, mutta onneksi jotenkin tänä vkl on silti keveämpi mieli kuin aikoihin, vaikka taas jäi kesken kaikkea, mitä olisi pitänyt saada valmiiksi. Ikuinen opettelu ja riittämättömyyden tunteen sietämisen opettelu.
@Nektariini86 Sulle myös tsemppiä ja toivottavasti myös löydät keveyttä elämään
Mua stressaa työt. Ihan jäätävä viikko taas ollut, mutta onneksi jotenkin tänä vkl on silti keveämpi mieli kuin aikoihin, vaikka taas jäi kesken kaikkea, mitä olisi pitänyt saada valmiiksi. Ikuinen opettelu ja riittämättömyyden tunteen sietämisen opettelu.
Kuullostaa aivan oikealta suunnalta, anna itsellesi taukoa ja lepoa kaikesta. Se on välillä tarpeen.
Yö on mennyt vähän katkonaisesti, itkeskellen.